plasti Napisano 25 Kwiecień 2011 Napisano 25 Kwiecień 2011 (edytowane) tak wiec i ja sprobuje swoich sil w bitwie, moze to mnie ruszy do dzialania :], wybralem sobie juz koncept u wujka google, zaklepuje :], i postaram sie wziac do dzialania tak wiec narazie concept, ale z gory pisze ze pewnie dodam co nieco swojego Uploaded with ImageShack.us Edytowane 15 Maj 2011 przez plasti
plasti Napisano 26 Kwiecień 2011 Autor Napisano 26 Kwiecień 2011 pierwsze podejscie, jak widac: postac oraz rozpoczecie modelowania elementow zbroi C&C mile widziane Uploaded with ImageShack.us
koniuSlincer Napisano 26 Kwiecień 2011 Napisano 26 Kwiecień 2011 Super :) Cholera, pamiętam jak zaczynałeś
plasti Napisano 26 Kwiecień 2011 Autor Napisano 26 Kwiecień 2011 thx, wlasnie ostatnio zauwazylem ze zawitales na maxa, no i slincer jakos dalej ciagnie :]
Marvin Napisano 26 Kwiecień 2011 Napisano 26 Kwiecień 2011 Z jakiej konkretnie strony to pochodzi? To chyba koncept z Dune. Świetnie by było jakbyś jednak pocisnął koncept tak z 90% dokładnością odwzorowania bo bardzo podoba mi się jego stylistyka. pzdr.
plasti Napisano 27 Kwiecień 2011 Autor Napisano 27 Kwiecień 2011 http://www.coroflot.com/niw/art-work/9 concept Eliota Min'a, ale do czego to nie wiem postaram sie jak najbardziej odwzorowac
plasti Napisano 28 Kwiecień 2011 Autor Napisano 28 Kwiecień 2011 wielkie dzieki za gorace i wyczerpujace komentarze, jestem pod wielkim wrazeniem base meshe pod sculpt: Uploaded with ImageShack.us
Marvin Napisano 2 Maj 2011 Napisano 2 Maj 2011 wielkie dzieki za gorace i wyczerpujace komentarze, jestem pod wielkim wrazeniem Na razie nie ma się do czego przyczepić. Proporcje 'bazy' wydają się być ok (może ochraniacze na kolana powinny być odrobinę większe. ) Odkryte części ciała powinieneś pokryć włóknami jak tutaj : http://nissan200sx.blog.hu/media/image/Crysis-US-Nanosuit-1324.jpg tak przynajmniej to wygląda na koncepcie. Zastanawiam się jak rozwiążesz siarkę low-poly bo postać ma dużo odstających krawędzi. czekam na detal i jakąś namiastkę koloru. pozr.
plasti Napisano 2 Maj 2011 Autor Napisano 2 Maj 2011 thx za koment no wlasnie na poczatku tez myslalem ze to jest cos ala nanosut:P ale jak sie przyjzysz nizej na spodnie to jest to zwykly material, jakas szata, tylko tak to wyszlo w okolicach ramion na wzor wlokien co do siatki to postaram sie zmiescic w limicie tris itd pozdro
Marvin Napisano 4 Maj 2011 Napisano 4 Maj 2011 powinno się przydać. http://www.selwy.com/2009/zbrush-clothes-tutorial/
plasti Napisano 4 Maj 2011 Autor Napisano 4 Maj 2011 (edytowane) ok, bede jeszcze nad nim pracowal e: no dobra, ale to sa tutoriale do "szmatek", cienkich tkanin, a co jesli np dazyl bym do uzyskania grubszej, twardszej tkaniny? bo nie chodzi o jakies niepotrzebne wybranianie sie, bo i tak postaram sie to poprawic wg waszych uwag, ale mam rowniez wrazenie ze w taki sposob jaki ja wykonalem ten element plaszczu, mogl bym znalesc odzwierciedlenie go w istniejacym materiale Edytowane 4 Maj 2011 przez plasti
plasti Napisano 5 Maj 2011 Autor Napisano 5 Maj 2011 ok, tak wiec na tym etapie koncze hp, zostala tylko twarz do podszlifowania, ale jesli chodzi o reszte to juz nic nie ruszam, bo szkoda czasu a moge nie zdazyc, a tym bardziej jak cos sie chce milion razy poprawiac, to za kazdym nastepnym razem jest gorzej... mam nadzieje ze niczego nie przeoczylem
Marvin Napisano 8 Maj 2011 Napisano 8 Maj 2011 O widzę, że masz mały zapas to może pokusisz się o zrobienie mu jakiejś broni.
plasti Napisano 8 Maj 2011 Autor Napisano 8 Maj 2011 no myslalem nad tym, ale szczerze wyznam ze nie mam zielonego pojecia co by mu mozna zrobic do takiego konceptu, wydaje mi sie ze jest to swego rodzaju mag, jakby bylby to wojownik jakiejkolwiek broni bialej lub palnej to pewnie bron ta znalazla by sie w koncepcie, postaram sie cos wymyslec
plasti Napisano 8 Maj 2011 Autor Napisano 8 Maj 2011 pierwszy test normalek+lp, bez rozlozenia na czlony widok z maxa 3pointlite shader
plasti Napisano 9 Maj 2011 Autor Napisano 9 Maj 2011 http://www.youtube.com/watch?v=AipJN-G4aYw a texy juz w polowie gotowe
Persh Napisano 10 Maj 2011 Napisano 10 Maj 2011 Popraw siatkę. Nie równo rozłożona i niestaranie. Z taką daleko nie zajedziesz przy skin'owaniu. I będzie dużo problemów. W HP'ku przy blachach dodaj krawędzie na wykończeniu elementów. Fałdy nie wyglądają dobrze trzeba je wymodelować bardziej staranie.
plasti Napisano 15 Maj 2011 Autor Napisano 15 Maj 2011 (edytowane) fin: Uploaded with ImageShack.us Edytowane 15 Maj 2011 przez plasti
Lucek Napisano 15 Maj 2011 Napisano 15 Maj 2011 Texturky są słabe i bez detalu.Diffuse to praktycznie kolorek tylko. Wblendowanie detalu w photoshopie do normala sporo by dało. Ben mathis ma na stronie tutek o tym.
Vega Napisano 15 Maj 2011 Napisano 15 Maj 2011 (edytowane) @plasti: W sensie, że było coś takiego: 121 x 800 pikseli @ 24 bitów na piksel. Teraz już widać :) Edytowane 15 Maj 2011 przez Vega
plasti Napisano 15 Maj 2011 Autor Napisano 15 Maj 2011 @Vega - nie wiem, moze mam dzisiaj slabe jarzenie, ale nie kumam o co ci chodzi @lucek - trzymalem sie stricte konceptu, nie chcilem robic z tego hasioka, skoro zbroja jest czysta, ewidentnie widac ze nie ma rys, zabrudzen etc, tak wiec ja ich nie robilem, metode z normalem i diffem znam, probowalem ale wyszla kupa
Vega Napisano 15 Maj 2011 Napisano 15 Maj 2011 Chodzi mi o to, że wrzuciłeś ilustrację która była szeroka na 121px i wysoka na 800px. Dlatego napisałem, że nic nie widać bo przy takiej wielkości ilustracji nie wiele widać.
plasti Napisano 15 Maj 2011 Autor Napisano 15 Maj 2011 @lucek - jeszcze jedna rzecz co do normalki w diff, po pierwsze nakladjac ja uwydatniasz szwy normalki, poniewaz kolor normalki przechodzi na diffa, a druga rzecz jest taka ze wymuszasz cienie na obiektach co skaszani real timowe swiatlai cienie, ktore w dzisiejszych silnikach sa duzo lepszym rozwaizaniem niz staromodne cieniowanie diffa
Lucek Napisano 15 Maj 2011 Napisano 15 Maj 2011 Plasti trochę Przeceniasz normala - to tylko dodatek, który sporo daje przy kontrastowym świetle. Jak diff się do niczego nie nadaje to najlepszy normal nie pomoże.
Chris Napisano 17 Maj 2011 Napisano 17 Maj 2011 Chłopaki mają rację. Nigdy diffuse nie moze wygladac jak color map, nawet jeśli postać jest sterylna. Brakuje jak diabli na multiply ambientu oclussion - przepal koniecznie. Do tego zrób cavity z tych normalek, bo naprawde marnujesz kupę pracy - póki co postac wyglada jak ulepiona z plasteliny. Na szybko zrobilem podglad w którą stronę moglbys poplynac z diffem. Niestety bez przepalonego ambientu, bo go nie mam :P Pozdr
plasti Napisano 22 Maj 2011 Autor Napisano 22 Maj 2011 (edytowane) update, male zmiany, dorzucam rowniez turntable, jesli nie jest to nie dozwolone to prosilbym o podlaczenie linku w sadzie, dzieki turntable>>> Uploaded with ImageShack.us Edytowane 23 Maj 2011 przez plasti
plasti Napisano 28 Maj 2011 Autor Napisano 28 Maj 2011 wrzucam(poza bitwa oczywiscie) taka swoja wersje kolorystyczna, po mojemu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się