Napisano 30 Sierpień 201113 l Autor jutro wrzuce siatki. chcociaz nie widze tam nigdzie trojkata a w okularze tez wyglada ok, moze to tylko zludzenie prez IOR
Napisano 31 Sierpień 201113 l z daleka wygląda ok. a mógłbyś wkleić zbliżenia siatki w miejscach, gdzie pojawiają się te błędy?
Napisano 31 Sierpień 201113 l 1. powelduj vertexy 2. widać nierówne rozłożenie krawędzi. jak możesz to wrzuć większe zbliżenie obszaru 2. niewiele można powiedzieć o pierwszym screenie, bo okular nie ma wewnątrz siatki :)
Napisano 31 Sierpień 201113 l Tam w środku w soczewce jeszcze raz bym usunął końcówkę i jeszcze raz extrudem albo borderem żeby mieć pewność że tam nic nie ma, a na koniec chamfer na załamaniu.
Napisano 1 Wrzesień 201113 l Autor ogolnie sama soczewka jest osobnym obiektem, splaszczona kapsula. nie ma jej tu na screenach bo nie bylo sensu wstawiac ;)
Napisano 1 Wrzesień 201113 l wygląda prawie jak prawdziwa. jedynie ta tekstura nie za ciekawa. za duże te wytłoczenia i połysk nienaturalny. jeśli używasz do renderu V-ray, to proponuję taką: http://www.vray-materials.de/all_materials.php?mat=2520 osobiście posiadam lornetkę pokrytą taką skórą. odziedziczona po ojcu xD tylko zmapuj to porządnie, tak, żeby te "oczka" były dość małe.
Napisano 3 Wrzesień 201113 l no na pewno jest to twój najlepszy model odkąd zacząłeś coś tu wrzucać. zmieniłbym teksturę metalu. bo teraz przypomina bardziej plastik niż chrom. Wybierz sobie coś z tego: http://www.vray-materials.de/all_materials.php?sort=rating&q=chrome poza ty, spróbuj dodać stalowe obręcze w miejscach zaznaczonych na obrazku (sorry za koślawe zaznaczenie xD) może to trochę uatrakcyjni wygląd. pracuj dalej. Edytowane 3 Wrzesień 201113 l przez Sinnerslayer
Napisano 3 Wrzesień 201113 l Ja tam wole wszystko sam robić, modele, texturki i rendery a nie brać gotowce ale jak chcesz to możesz poszukać i akurat coś się fajnego trafi.
Napisano 6 Wrzesień 201113 l Autor no coz, nad materialami postaram sie jeszcze popraciowac, a na razie jest cos takiego ;)
Napisano 7 Wrzesień 201113 l Autor jeszcze male pytanko ;) poza materialami. co jeszcze jest do poprawy/wymmiany?
Napisano 7 Wrzesień 201113 l Na pewno do poprawy jest światło. Przydałoby się jakieś studio zrobić, oświetlić to światłami innymi od directów, tak żeby były miękkie cienie. Materiały - to już wiesz ;)
Napisano 3 Styczeń 201213 l Autor wlasnie, tylko dlaczego, nie wiem. zrzut ekranu rendera wyglada tak. a kiedy wrzucam zapisany render na imageschack robi sie takie blade jak na poprzedniej stronie Edytowane 3 Styczeń 201213 l przez panek1989
Napisano 3 Styczeń 201213 l Autor pomoze ktos? co moze byc przyczyna tego ze render wyglada normalnie, po zapisaniu normalnie, a kiedy wrzucam go tutaj blaknie
Napisano 3 Styczeń 201213 l To wygląda na jakiś problem z gammą. W jakim formacie zapisujesz? Sprawdz jakie są opcję. Miałem kiedyś podobny problem tyle, że po zapisie było ciemniej. Nie pamiętam dokłądnie jak go rozwiązałem bo to było prawie 3 lata temu. Ale właśnie chyba o gammę chodziło.
Napisano 3 Styczeń 201213 l Autor w png, no na to wyglada ze z gamma, pokombinuje, ale dziwi mnie tylko ze tak np w przegladarce obrazow wyglada normalnie wszystko, no nicv pokombinuje i jak sie uda wrzuce poprawiona wersje;) a moze to byc zle ustawienie w opcjach maxa, w zakladce gamma lut? Edytowane 3 Styczeń 201213 l przez panek1989
Napisano 3 Styczeń 201213 l Autor no cos zwojowalem ;) drugi render chyba lepiej wyglada Edytowane 3 Styczeń 201213 l przez panek1989
Napisano 3 Styczeń 201213 l napisy zrób jako tekstury a nie jako modele 3d - wątpie żeby to tak w realu wyglądało.
Napisano 4 Styczeń 201213 l o teraz to dałeś strzała albo dvd dzwigiem wieźli albo podłogę wiertłem dentystycznym wycinali:
Napisano 4 Styczeń 201213 l Autor no fakt fakt ;) jakos nie zwrocilem na to uwagi, teraz powinno byc lepiej
Napisano 17 Styczeń 201213 l Autor coz no, mysle ze ktos bardziej doswiadczony powinien ci pomoc, moim zdaniem powinienes przygotowac sobie odpowiednia texturke a tymczasem wersja z materialkami
Napisano 27 Luty 201213 l o, widze ze innowacyjne felgi bez srub do przykrecania :)... bumb za duzy na bocznych napisach i bieznik jak 20 letnia opona od ursusa...do poprawy ;)
Napisano 27 Luty 201213 l Autor sruba jest, jedna na srodku, a napisy to nie bump tylko disp co prawda tez za duzy ;) a co do bieznika to sie zgadzam ze nie wyglada zbyt fajnie
Napisano 27 Luty 201213 l no niestety, przy jednej srubie na srodku, daleko bys nie zajechal ;) zmien to, napisy polecam zrobic bumpem ;) ostatnio ktos nawet podawal strone z mapami wlasnie na boki oponek, poszukaj w ostatnich tematach @ down nawet jezeli, i nie ma tam zadnej zaslepki zakrywajacej sruby, to i tak felga w otworze napewno nie jest okragla ;) prosta fizyka, jak bys mocno nie dokrecil takiej sruby, to i tak kolo jak dostanie duzej mocy nie bedzie sie krecic,a co najwyzej sama sruba z napedem ;) Edytowane 27 Luty 201213 l przez insane0r
Napisano 28 Luty 201213 l To nie zmienia faktu ze opona wyglada jak kupa ;/. Nie chcialbym miec tego w Fiacie 126p, a co dopiero w ferrai. Ale serio zacznij robić na podstawie czegoś. Ogolnie widac, ze pojecie o modelowanu juz masz. Stolik sie krzywi przy wycieciach pod nogi. Fajnie ze pracujesz nad skilem. Uczymy sie cale zycie :).
Napisano 23 Kwiecień 201212 l Autor tak to jest a przynajmniej mial byc golf pierwszej generacji, wydawal mi sie dosc kanciasty, ale moze i masz racje, postaram sie cos z tym zrobic jeszcze;)
Napisano 30 Kwiecień 201212 l Tak przeglądam sobie tą teczkę i wywnioskowałem że olewasz krawędzie, zaokrąglenia itp. Chciał byś zrobić coś zaraz, teraz i za bardzo się śpieszysz moim zdaniem, chociaż widać sporą poprawę w ostatnich modelach to widać tez że to jest strasznie wymuszone, po prostu robisz to żeby coś udowodnić chyba, a to cholerny błąd. Proponuje ci zasadzić się na jakiś jeden model i dopieszczać go aż do znudzenia. W modelowaniu nie chodzi oto by wymodelować fotel, chodzi oto by wymodelować zajebisty fotel.
Napisano 30 Kwiecień 201212 l Stach13 dobrze gada, jeżeli sam niedajesz rady rozwiązać jakiegoś problemu lub po wielu próbach naprawde wielu, efekt cię nie zadowala możesz do kogoś napisać ja się tak bardzo dużo nauczyłem i tak jak pisze stach13 zasadź się na jakimś modelu i zrób go dobrze potem umieść go w studiu i wyrenderuj, efekt napewno bedzie lepszy niż pokazanie niedokończonego modelu na słabej jakości texturze i jakimiś innymi przedmiotami w tle.
Napisano 2 Styczeń 201312 l Linoleum na podlodze? Brakuje mi detalu. Mogels wymodelowac nogi stolu jako oddzilne klocki bys mial naturalne laczenia i troche detalu dla oka no i latwiej :).
Napisano 2 Styczeń 201312 l Autor anom masz racje, ale nie jest to rzecz nie do naprawy:) podloge tez wymienie;) na jakas bardziej naturalna,
Napisano 2 Styczeń 201312 l Mental rayem swiesz pewnie sun and sky? to bez noda gamma corekcji na .454 w teksturach sie nie obedzie.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto