Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano
  • Autor

jutro wrzuce siatki. chcociaz nie widze tam nigdzie trojkata a w okularze tez wyglada ok, moze to tylko zludzenie prez IOR

  • Odpowiedzi 147
  • Wyświetleń 24,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

obudoware.png

 

1. powelduj vertexy

2. widać nierówne rozłożenie krawędzi.

 

jak możesz to wrzuć większe zbliżenie obszaru 2.

 

niewiele można powiedzieć o pierwszym screenie, bo okular nie ma wewnątrz siatki :)

Napisano

Tam w środku w soczewce jeszcze raz bym usunął końcówkę i jeszcze raz extrudem albo borderem żeby mieć pewność że tam nic nie ma, a na koniec chamfer na załamaniu.

Napisano
  • Autor

ogolnie sama soczewka jest osobnym obiektem, splaszczona kapsula. nie ma jej tu na screenach bo nie bylo sensu wstawiac ;)

Napisano

wygląda prawie jak prawdziwa. jedynie ta tekstura nie za ciekawa.

za duże te wytłoczenia i połysk nienaturalny.

 

jeśli używasz do renderu V-ray, to proponuję taką:

http://www.vray-materials.de/all_materials.php?mat=2520

 

osobiście posiadam lornetkę pokrytą taką skórą. odziedziczona po ojcu xD

 

tylko zmapuj to porządnie, tak, żeby te "oczka" były dość małe.

Napisano

no na pewno jest to twój najlepszy model odkąd zacząłeś coś tu wrzucać.

 

zmieniłbym teksturę metalu. bo teraz przypomina bardziej plastik niż chrom.

Wybierz sobie coś z tego: http://www.vray-materials.de/all_materials.php?sort=rating&q=chrome

 

poza ty, spróbuj dodać stalowe obręcze w miejscach zaznaczonych na obrazku (sorry za koślawe zaznaczenie xD) może to trochę uatrakcyjni wygląd.

 

qerqw.png

 

pracuj dalej.

Edytowane przez Sinnerslayer

Napisano

Ja tam wole wszystko sam robić, modele, texturki i rendery a nie brać gotowce ale jak chcesz to możesz poszukać i akurat coś się fajnego trafi.

Napisano

Na pewno do poprawy jest światło. Przydałoby się jakieś studio zrobić, oświetlić to światłami innymi od directów, tak żeby były miękkie cienie. Materiały - to już wiesz ;)

Napisano
  • Autor

wlasnie, tylko dlaczego, nie wiem. zrzut ekranu rendera wyglada tak. beztytuuqoe.jpga kiedy wrzucam zapisany render na imageschack robi sie takie blade jak na poprzedniej stronie

Edytowane przez panek1989

Napisano
  • Autor

pomoze ktos? co moze byc przyczyna tego ze render wyglada normalnie, po zapisaniu normalnie, a kiedy wrzucam go tutaj blaknie

Napisano

To wygląda na jakiś problem z gammą. W jakim formacie zapisujesz? Sprawdz jakie są opcję. Miałem kiedyś podobny problem tyle, że po zapisie było ciemniej. Nie pamiętam dokłądnie jak go rozwiązałem bo to było prawie 3 lata temu. Ale właśnie chyba o gammę chodziło.

Napisano
  • Autor

w png, no na to wyglada ze z gamma, pokombinuje, ale dziwi mnie tylko ze tak np w przegladarce obrazow wyglada normalnie wszystko, no nicv pokombinuje i jak sie uda wrzuce poprawiona wersje;)

a moze to byc zle ustawienie w opcjach maxa, w zakladce gamma lut?

Edytowane przez panek1989

Napisano
  • Autor

no cos zwojowalem ;) drugi render chyba lepiej wygladagoodo.png60827113.png

Edytowane przez panek1989

Napisano

o teraz to dałeś strzała albo dvd dzwigiem wieźli albo podłogę wiertłem dentystycznym wycinali:

Napisano
  • Autor

coz no, mysle ze ktos bardziej doswiadczony powinien ci pomoc, moim zdaniem powinienes przygotowac sobie odpowiednia texturke

a tymczasem wersja z materialkami

pokoikh.png

Napisano

o, widze ze innowacyjne felgi bez srub do przykrecania :)... bumb za duzy na bocznych napisach i bieznik jak 20 letnia opona od ursusa...do poprawy ;)

Napisano
  • Autor

sruba jest, jedna na srodku, a napisy to nie bump tylko disp co prawda tez za duzy ;) a co do bieznika to sie zgadzam ze nie wyglada zbyt fajnie

Napisano

no niestety, przy jednej srubie na srodku, daleko bys nie zajechal ;) zmien to, napisy polecam zrobic bumpem ;) ostatnio ktos nawet podawal strone z mapami wlasnie na boki oponek, poszukaj w ostatnich tematach

 

@ down

 

nawet jezeli, i nie ma tam zadnej zaslepki zakrywajacej sruby, to i tak felga w otworze napewno nie jest okragla ;) prosta fizyka, jak bys mocno nie dokrecil takiej sruby, to i tak kolo jak dostanie duzej mocy nie bedzie sie krecic,a co najwyzej sama sruba z napedem ;)

Edytowane przez insane0r

Napisano

To nie zmienia faktu ze opona wyglada jak kupa ;/. Nie chcialbym miec tego w Fiacie 126p, a co dopiero w ferrai.

Ale serio zacznij robić na podstawie czegoś. Ogolnie widac, ze pojecie o modelowanu juz masz.

Stolik sie krzywi przy wycieciach pod nogi. Fajnie ze pracujesz nad skilem. Uczymy sie cale zycie :).

Napisano
  • Autor

tak to jest a przynajmniej mial byc golf pierwszej generacji, wydawal mi sie dosc kanciasty, ale moze i masz racje, postaram sie cos z tym zrobic jeszcze;)

Napisano

Tak przeglądam sobie tą teczkę i wywnioskowałem że olewasz krawędzie, zaokrąglenia itp. Chciał byś zrobić coś zaraz, teraz i za bardzo się śpieszysz moim zdaniem, chociaż widać sporą poprawę w ostatnich modelach to widać tez że to jest strasznie wymuszone, po prostu robisz to żeby coś udowodnić chyba, a to cholerny błąd. Proponuje ci zasadzić się na jakiś jeden model i dopieszczać go aż do znudzenia. W modelowaniu nie chodzi oto by wymodelować fotel, chodzi oto by wymodelować zajebisty fotel.

Napisano

Stach13 dobrze gada, jeżeli sam niedajesz rady rozwiązać jakiegoś problemu lub po wielu próbach naprawde wielu, efekt cię nie zadowala możesz do kogoś napisać ja się tak bardzo dużo nauczyłem i tak jak pisze stach13 zasadź się na jakimś modelu i zrób go dobrze potem umieść go w studiu i wyrenderuj, efekt napewno bedzie lepszy niż pokazanie niedokończonego modelu na słabej jakości texturze i jakimiś innymi przedmiotami w tle.

Napisano

Linoleum na podlodze? Brakuje mi detalu. Mogels wymodelowac nogi stolu jako oddzilne klocki bys mial naturalne laczenia i troche detalu dla oka no i latwiej :).

Napisano
  • Autor

anom masz racje, ale nie jest to rzecz nie do naprawy:) podloge tez wymienie;) na jakas bardziej naturalna,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności