Skocz do zawartości

Auto 2000-11: Dodge Zeo 2008


phlox_subulata

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 98
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Bardzo fajnie wyszlo wnetrze, teraz texturki i render :) Jestem ciekawy jaki masz na to pomysl...?... Na ostatnim ujeciu fotele wygladaja na bardzo szerokie ale to chyba wina kamery? A i te logo na zaglowkach, troche za bardzo odstaje, moglo by uwierac :) na zdjeciach widac ze te logo jest jako przetloczenie w skorze, moze zrob to za pomoca bumpa czy dispa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maciek.m Logo będzie przetłoczone w siatce foteli, teraz jest na próbę. Kamera ma szeroki kont i trochę rozciąga wszystko, nie lubię ujęć orto wolę perspektywę. Teraz muszę pomyśleć czy robić jak zwykle w mentalu czy spróbować vraya. Może jeszcze przetestuję iRaya. Jeszcze pomyślę, sam jestem ciekawy wyników końcowych.

Dzięki i gratuluję fronta:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tego rozmycia to raczej tak nie rob chyba ze bys naprawde przystawil kamere do zderzaka i dal jej bardzo szeroki kat, bo tak to nie wyglada. A co do lakieru to jest taki cukierkowy, chcociaz nawet pasuje do tego auta :) Dales falof jako kolor? Bo teraz w jednym miejscu jest pomaranczowy a kawalek dalej czerwony, i przez to moze sie wydawac taki cukierkowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smoku_ Tak coś czułem że jest błyszczący, dzięki.

Maciek.m_ to rozmycie to tylko taki test był, potem dodam je w compozycie. Z tą czerwienią to starałem się dobrać kolor jak w oryginale ale to nie takie łatwe. Materiał to mr_CarPaint przerobiony trochę. Ogólnie to chyba muszę zrobić ciemniejszą pomarańczę, bez tych jaskrawych odbić. Muszę coś szybko wymodzić bo urlop mi się zbliża i będę miał przerwę do 1września.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gotowe!!! :) szału nie ma już mi zabrakło czasu na eksperymenty. Lakieru nie zmieniłem dodałem materiały do wnętrza i zmieniłem trochę studio.

Brakuje kilku drobnych elementów (może nikt nie zauważy):)

Jeszcze sporo do nadrobienie. Komentarze mile widziane i oczywiście porady, porady.

 

zeo1.jpg

zeo2.jpg

zeo3.jpg

zeo4.jpg

zeo5.jpg

zeo6.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie samochód spoko. Co do renderu:

-Tym dofem tylko ujmujesz mu realizmu, dając takiego dofa robis z niego resoraka, skala sie zmienia

-Na studio dałbym raczej bardzo ciemny grafit, aniżeli taki nijak . Coś jak tutaj http://www.smcars.net/forums/attachments/finished-work/71509d1202337280-audi-q7-studio-render-final-front.jpg

Z takim jasniejszym akcentem pod i ewentualnie za autem.

-Kadry zdecydowanie za ciasne... troszke luzu... oddal kamere od dodge'a. I troszke niektóre kadry przekombinowane (efekt przekombinowania wzmacnia bardzo mocno szerokokątny obiektyw, ile Ty tam masz mm w kamerze?) Pooglądaj rendery studyjne róznych marek, by sobie znaleść jakiś wzór na udany kadr.

-Materiały wnetrza troche takie niedorobione jakby, wyglądają bardzo standardowo, myśle ze troszke wiecej połysku i refleksów na nich by sie sprzydało.

-Materiał Felgi mało metaliczny, ja bym dodał duzo wiecej reflecta .

-Podbij troszke ustawienia AA

 

Tyle ode mnie. Auto naprawde fajne wybrałeś i fajnie wymodelowałeś, teraz tylko pracuj i testuj. Jeśli dopracujesz niedoróbki bedzie naprawde fajna praca. Powodzenia , masz jeszcze troche czasu także pracuj pracuj:D

 

Pozdrawiam Karkosik!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i popatrz , studio sie prezentuje duuzo lepiej. 1 Kadr fajny, drugi jakby był z poziomu pierwszej to tez byłby fajny:D Baw sie dalej materiałami (szczególnie felg). Oczywiscie jako że jest to Twoje 1 autko skonczone to gratki. Jest naprawde dobrze, powtórze, że modeling naprawde dobry. Nastepnym krokiem u Ciebie będzie postprodukcja. Dzieki niej duzo wyciągniesz i warto sie nauczyć kilku narzędzi w PS (Twoje prace dostaną mega boosta).

 

Pozwoliłem sobie na małe postpro(abyś mógł zobaczyć ile jeszcze mozna wyciągnąc z czystego renderku, nawet przez takiego nooba jak ja:D):

phloxo.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Karkosik naprawdę dużo lepiej wygląda twoja inwencja. Jest może jakaś literatura o postprodukcji? podglądanie jak inni robią też dużo daje ale czasem nie wiem jak uzyskać odpowiednie efekty. Jeszcze nad render i materiałami muszę popracować.

Na wolnym czasie popracuje, przetestuje różne konfigurację dodam jeszcze kilka detali do modelu i wstawię go do Galerii FW3D.

 

Dzięki za pomoc i wskazanie drobi!! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proszę o komentarze porady co do materiałów.

smoku dzięki po pracuję nad dalszym rozwojem. pozdrawiam!!!

 

Poprzeglądaj sobie zdjęcia studyjne tego autka.

To co ja widzę na pierwszy rzut to materiał zderzaków powinien być bardziej matowy. Refleksy lakieru też mógłbyś deczko zmniejszyć i zrobić bardziej punktowe. Przednia atrapa dostała jakiegoś dziwnego ziarna. Zarówno atrapa jak i materiał wkoło lamp jest bardziej jaśniejszy i "chromowy".

To tak na moje oko, pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Studio jak dla mnie genialne :) Autko troche za male, moze je troche powiekszyc zeby wiecej miejsca zajmowalo na renderze. no i ten material lakieru i zderzakow :) a i przy renderze od tylu kolo skrec w 2 strone, po 1 bedzie ladniej wygladac a po 2 nie bedzie widac pustki za kolem tam gdzie powinno byc zawieszenie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności