Jump to content
RA

Auto 2000-11: Lotus Renault GP R31 2011

Recommended Posts

Hej!

 

Pomału, wieczorami będę sobie szkrobał Lotusa.

Chciałbym uniknąć pewnych uproszczeń i niedociągnięć z BMW.

 

Poniżej wynik pracy z kilku ostatnich dni.

Niby niedużo, ale było trochę dłubaniny, by te organiczne kształty wyglądały autentycznie.

Jest tu trochę twardych krawędzi i przeróżnych braków, ale pewne rzeczy będę zmieniał czy dodawał poziom wyżej.

 

 

lrgpwip003a.jpg

.

lrgpwip004a.jpg

.

lrgpwip005a.jpg

.

lrgpwip006a.jpg

.

lrgpwip001a.png

.

lrgpwip002a.png

Edited by RA

Share this post


Link to post
Share on other sites

wip z BMW to chyba najlepszy wip jaki widzialem na forum wiec czekam z niecierpliwością na rozwój wydarzeń. Dopiero początek i juz jakies artystyczne rendery z wypasionymi materialami.

 

EDIT: aha, dawaj siaty:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ten wątek powinien mieć oznaczenie 18+, toż to czysta pornografia.

 

Pozdrawiam.

 

P.S. Boski ten materiał felgi mistrzu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

No :) juz mi sie podoba zapewne dowiemy sie czegos nowego o tym jak zbudowany jest tegoroczny bolid lotusa :). Swietna robota !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przyłączam się do prośby ReflectVision. Z refleksów można by wywnioskować że świecone HDR-ką ale te mocne cienie mogły by wskazywać na 'światła'. Z osobistych testów z mapami HDR nigdy nie udało mi się osiągnąć twardych cieni. Możliwe że to lamerskie pytanie, ale czy da się za pomocą map HDRi osiągnąć twarde cienie?

 

Pozdrawiam i życzę powodzenia, konkurencja niezła...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siatki trochę później, jak będę miał większość nadwozia. :)

Świecone światłami vray'a i jednym spot'em od spodu, by samochód nie wtapiał się w "trasę".

Do tego różne gradienty w GI i Reflection environment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do przodu od tyłu.

Te małe wloty u góry nie mają jeszcze odpowiedniego kształtu, patrząc od przodu.

Będę się nad nimi znęcał poziom wyżej.

 

lrgpwip007a.jpg

.

lrgpwip008a.jpg

.

lrgpwip009a.jpg

 

EDIT:

Zapomniałem siatek.

 

siatka001a.th.jpg.siatka002a.th.jpg.siatka003a.th.jpg.siatka004a.th.jpg

Edited by RA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renderki strasznie mi się podobają. Z niecierpliwością czekam na więcej.

Kubicuję i pozdrawiam.

A_J

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felgi bardzo ładne, czyste.

 

Rendery też świetne, jak na wipa.

 

Ale na "siatka001a" jest widoczne parę miejsc, w których siatka wydaje się krzywa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bo jest momentami krzywa.

Zwłaszcza w okolicach dużych bocznych wlotów.

Jest tam parę niuansów, które musiałem uwzględnić. Choćby dla własnej przyjemności. :)

To kwestie kilku, może kilkunastu milimetrów, które na siatkach wyglądają trochę dziwnie.

Póki odbicia wyglądają w porządku i zgadza mi się to ze zmatch'owanymi kamerami, to dla mnie siatka jest ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trochę nowości i dużo przesuwania vertex'ów tam i z powrotem.

 

lrgpwip010a.jpg

.

lrgpwip011a.jpg

.

lrgpwip012a.jpg

.

lrgpwip013a.jpg

 

Siatki:

siatka005a.th.jpg.siatka006a.th.jpg.siatka007a.th.jpg.siatka008a.th.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Masz bardzo fajny sposób prezentacji modelu :) Powodzenia dalej, trzymam kciuki!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy