Napisano 9 Czerwiec 201113 l Hej! Pomału, wieczorami będę sobie szkrobał Lotusa. Chciałbym uniknąć pewnych uproszczeń i niedociągnięć z BMW. Poniżej wynik pracy z kilku ostatnich dni. Niby niedużo, ale było trochę dłubaniny, by te organiczne kształty wyglądały autentycznie. Jest tu trochę twardych krawędzi i przeróżnych braków, ale pewne rzeczy będę zmieniał czy dodawał poziom wyżej. . . . . . Edytowane 18 Czerwiec 201113 l przez RA
Napisano 9 Czerwiec 201113 l wip z BMW to chyba najlepszy wip jaki widzialem na forum wiec czekam z niecierpliwością na rozwój wydarzeń. Dopiero początek i juz jakies artystyczne rendery z wypasionymi materialami. EDIT: aha, dawaj siaty:D
Napisano 9 Czerwiec 201113 l Ten wątek powinien mieć oznaczenie 18+, toż to czysta pornografia. Pozdrawiam. P.S. Boski ten materiał felgi mistrzu :)
Napisano 10 Czerwiec 201113 l No :) juz mi sie podoba zapewne dowiemy sie czegos nowego o tym jak zbudowany jest tegoroczny bolid lotusa :). Swietna robota !
Napisano 10 Czerwiec 201113 l Przyłączam się do prośby ReflectVision. Z refleksów można by wywnioskować że świecone HDR-ką ale te mocne cienie mogły by wskazywać na 'światła'. Z osobistych testów z mapami HDR nigdy nie udało mi się osiągnąć twardych cieni. Możliwe że to lamerskie pytanie, ale czy da się za pomocą map HDRi osiągnąć twarde cienie? Pozdrawiam i życzę powodzenia, konkurencja niezła...
Napisano 10 Czerwiec 201113 l Autor Siatki trochę później, jak będę miał większość nadwozia. :) Świecone światłami vray'a i jednym spot'em od spodu, by samochód nie wtapiał się w "trasę". Do tego różne gradienty w GI i Reflection environment.
Napisano 12 Czerwiec 201113 l Autor Do przodu od tyłu. Te małe wloty u góry nie mają jeszcze odpowiedniego kształtu, patrząc od przodu. Będę się nad nimi znęcał poziom wyżej. . . EDIT: Zapomniałem siatek. ... Edytowane 13 Czerwiec 201113 l przez RA
Napisano 13 Czerwiec 201113 l Renderki strasznie mi się podobają. Z niecierpliwością czekam na więcej. Kubicuję i pozdrawiam. A_J
Napisano 13 Czerwiec 201113 l Felgi bardzo ładne, czyste. Rendery też świetne, jak na wipa. Ale na "siatka001a" jest widoczne parę miejsc, w których siatka wydaje się krzywa.
Napisano 13 Czerwiec 201113 l Autor Bo jest momentami krzywa. Zwłaszcza w okolicach dużych bocznych wlotów. Jest tam parę niuansów, które musiałem uwzględnić. Choćby dla własnej przyjemności. :) To kwestie kilku, może kilkunastu milimetrów, które na siatkach wyglądają trochę dziwnie. Póki odbicia wyglądają w porządku i zgadza mi się to ze zmatch'owanymi kamerami, to dla mnie siatka jest ok.
Napisano 18 Czerwiec 201113 l Autor Trochę nowości i dużo przesuwania vertex'ów tam i z powrotem. . . . Siatki: ...
Napisano 18 Czerwiec 201113 l Masz bardzo fajny sposób prezentacji modelu :) Powodzenia dalej, trzymam kciuki!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto