RA Napisano 9 Czerwiec 2011 Napisano 9 Czerwiec 2011 (edytowane) Hej! Pomału, wieczorami będę sobie szkrobał Lotusa. Chciałbym uniknąć pewnych uproszczeń i niedociągnięć z BMW. Poniżej wynik pracy z kilku ostatnich dni. Niby niedużo, ale było trochę dłubaniny, by te organiczne kształty wyglądały autentycznie. Jest tu trochę twardych krawędzi i przeróżnych braków, ale pewne rzeczy będę zmieniał czy dodawał poziom wyżej. . . . . . Edytowane 18 Czerwiec 2011 przez RA
JohnZi Napisano 9 Czerwiec 2011 Napisano 9 Czerwiec 2011 Przyszedl i rozwalil impreze:P Super renderki:)
FF Napisano 9 Czerwiec 2011 Napisano 9 Czerwiec 2011 wip z BMW to chyba najlepszy wip jaki widzialem na forum wiec czekam z niecierpliwością na rozwój wydarzeń. Dopiero początek i juz jakies artystyczne rendery z wypasionymi materialami. EDIT: aha, dawaj siaty:D
Loozack Napisano 9 Czerwiec 2011 Napisano 9 Czerwiec 2011 Ten wątek powinien mieć oznaczenie 18+, toż to czysta pornografia. Pozdrawiam. P.S. Boski ten materiał felgi mistrzu :)
Predator Napisano 10 Czerwiec 2011 Napisano 10 Czerwiec 2011 No :) juz mi sie podoba zapewne dowiemy sie czegos nowego o tym jak zbudowany jest tegoroczny bolid lotusa :). Swietna robota !
ReflectVision Napisano 10 Czerwiec 2011 Napisano 10 Czerwiec 2011 masakrasją, z ciekawości tylko spytam czym świecisz ?
Filippo Napisano 10 Czerwiec 2011 Napisano 10 Czerwiec 2011 4ty render tak mi się podoba, że wstawię go na tapetę:D.
Inky Napisano 10 Czerwiec 2011 Napisano 10 Czerwiec 2011 Przyłączam się do prośby ReflectVision. Z refleksów można by wywnioskować że świecone HDR-ką ale te mocne cienie mogły by wskazywać na 'światła'. Z osobistych testów z mapami HDR nigdy nie udało mi się osiągnąć twardych cieni. Możliwe że to lamerskie pytanie, ale czy da się za pomocą map HDRi osiągnąć twarde cienie? Pozdrawiam i życzę powodzenia, konkurencja niezła...
RA Napisano 10 Czerwiec 2011 Autor Napisano 10 Czerwiec 2011 Siatki trochę później, jak będę miał większość nadwozia. :) Świecone światłami vray'a i jednym spot'em od spodu, by samochód nie wtapiał się w "trasę". Do tego różne gradienty w GI i Reflection environment.
RA Napisano 12 Czerwiec 2011 Autor Napisano 12 Czerwiec 2011 (edytowane) Do przodu od tyłu. Te małe wloty u góry nie mają jeszcze odpowiedniego kształtu, patrząc od przodu. Będę się nad nimi znęcał poziom wyżej. . . EDIT: Zapomniałem siatek. ... Edytowane 13 Czerwiec 2011 przez RA
Acid_Jazz Napisano 13 Czerwiec 2011 Napisano 13 Czerwiec 2011 Renderki strasznie mi się podobają. Z niecierpliwością czekam na więcej. Kubicuję i pozdrawiam. A_J
GRiPi Napisano 13 Czerwiec 2011 Napisano 13 Czerwiec 2011 Felgi bardzo ładne, czyste. Rendery też świetne, jak na wipa. Ale na "siatka001a" jest widoczne parę miejsc, w których siatka wydaje się krzywa.
RA Napisano 13 Czerwiec 2011 Autor Napisano 13 Czerwiec 2011 Bo jest momentami krzywa. Zwłaszcza w okolicach dużych bocznych wlotów. Jest tam parę niuansów, które musiałem uwzględnić. Choćby dla własnej przyjemności. :) To kwestie kilku, może kilkunastu milimetrów, które na siatkach wyglądają trochę dziwnie. Póki odbicia wyglądają w porządku i zgadza mi się to ze zmatch'owanymi kamerami, to dla mnie siatka jest ok.
RA Napisano 18 Czerwiec 2011 Autor Napisano 18 Czerwiec 2011 Trochę nowości i dużo przesuwania vertex'ów tam i z powrotem. . . . Siatki: ...
Berger Napisano 18 Czerwiec 2011 Napisano 18 Czerwiec 2011 Masz bardzo fajny sposób prezentacji modelu :) Powodzenia dalej, trzymam kciuki!
polka dot Napisano 18 Czerwiec 2011 Napisano 18 Czerwiec 2011 dzięki, jak zawsze jest na co popatrzeć.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się