Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Hej,

 

Postać, którą dłubie wieczorami od pewnego czasu, głównie dla treningu i do portfolio.

 

Low poly ma około 14 tys trójkątów.

 

Model nie jest jeszcze zamknięty więc proszę o jakieś rady i uwagi.

 

Pozdro

 

archerx2.jpg

 

archer_wireframe.jpg

 

game_art_archer_1.jpg

 

game_art_archer_2.jpg

 

game_art_archer_3.jpg

 

game_art_archer_4.jpg

 

game_art_archer_5.jpg

Edytowane przez Apollo
  • Confused 1
  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

widac ze duzo pracy włozyles w model ale jakos tak całościowo hmm nie powala.

Mysle ze to moze byc wina tekstur i renderu, jest tak jakoś płasko ;/

pokaż teksturki

Napisano

Hej

 

Model w clayu wyglada naprawde fajnie (chociaz dosc sterylnie), ale tak jak ledyr napisal - cos w koncowym produkcie powoduje ze nie powala.

Z uwag praktycznych (na ktore w gamearcie nie zwraca sie jakos uwagi, wiec nie wiem na ile one sa wazne):

- zbroja na ramionach wyglada fajnie, ale jest kompletnie niepraktyczna dla lucznika, bardzo by utrudniala naciagnie luku, sieganie po strzaly itp

- kolczan i luk lewituja na plecach

- cieciwa luku jest w troche dziwnym miejscu i nie wyglada jakby byla przyczepiona do luku.

 

pozdrawiam

Napisano (edytowane)

Ogólnie całość wygląda całkiem przyzwoicie, ale jest kilka niedoróbek, za mała głowa, za duże stopy, zbyt szerokie bary, w niektórych miejscach formy ci się kłócą, w sensie, że nie mają flowa i ma się wrażenie, że są naciągnięte na siłę, np. łączenie naramienników z kamizelką, wygląda to paskudnie, natomiast na renderze RT twarz ma zdecydowanie zbyt ostre detale normalki.

Fałdki wyglądają jakby były zrobione na siłę, szczególnie te peleryny i nogawek, znowu brak płynności w ich formie, do tego są kompletnie nie realistyczne i ignorują grawitacje. Peleryna nigdy by się tak nie ułożyła, dodatkowo tekstura na fałdkach peleryny, daje wrażenie, że jest zrobiona z tworzywa podobnego do drewna, a to przez te silne rozjaśnienia na kantach, wygląda jak obdrapanie, przydało by się więcej subtelności.

 

EDIT

 

Zrobiłem ci over z moimi korektami.

cghdfgh.png

 

Kawał dobrej roboty odwaliłeś :) popraw i będzie git

Edytowane przez n-pigeon
Napisano

W sumie to jeden z lepszych charactersów jakie się tu ostatnio pojawiły.

 

Fajne, podoba mi się.

 

Popracuj jeszcze nad specem. Na materiale zazwyczaj jest go bardzo niewiele. Na częściach skórzanych trochę więcej. U Ciebie jest odwrotnie.

Napisano (edytowane)

Za mało bliczków, twarz mało epicka, brakuje na niej tego wyrazu męczeństwa i znużenia pisaniem codziennych feedbacków. Duże braki w kolorystyce, brakuje wszystkich podstawowych kolorów, jakie obowiązują w dzisiejszym game-devie, czyli: wątrobianego, łososiowego i różu.

 

 

A na poważnie, to sporo w nim symetryczności (buty, rece, naramienniki, nogawki, włosy).

Torba na strzały jest jakoś przymocowana do postaci?

Z proporcji buty są b wąskie, a tułow szeroki, choć to ostatnie wynika raczej z mało zgrabnej zbroi.

 

Generalnie bardzo fajnie, zgodzę się z przedmówcą, że jedna z lepszych postaci na tym forum w ostatnim czasie. Ciekawość mnie zżera ile czasu Ci on zajął, ale pewnie niesposób to wyliczyć.

Edytowane przez Pussik
Napisano

Bardzo przyjemny w odbiorze > dobrze dobrane kolorki i genialny klimat.

 

Fajny pomysł z ta szachownicą i świetne, odcinające się obramowania naramienników

 

To co mi się nie podoba to faktura zbroi - ani to skóra, ani to rysunkowy styl, dodałbym parę gradientów, jakieś przytarcia bardzo delikatne.

 

Tak samo przydałby się gradient od spodu spódnicy ;D

 

Przy butach, w miejscu pomiędzy językiem a mocowaniem sznurowadeł brakuje jakiej odcinającej to "krechy". Teraz trochę się to miejsce zlewa, jedynym akcentem na nich są jasne sznurowadła. Pelerynka również mogłaby być podszyta na około jakimś ciemnym sznurkiem ;)

 

Łuk bardzo prosty - trochę wygląda jakby był robiony "z głowy" - bez jakiegoś specjalnego zagłębienia się w temacie.

 

Kołczan z tego co widzę jest przymocowany , ale chyba w jakimś dziwnym miejscu, nie jestem przekonany czy utrzymałby się na plecach w pozycji pionowej > chodzi mi o przypięcia go do pasa:

http://zawodzie.eu/allegro/kolczany/1032b.jpg

 

Woreczki / torebkę mogłeś dać jaśniejsze albo ciemniejsze, teraz z daleka w ogóle ich nie widać. Guzik na tobie mógłby być metalowy - przyciągnełoby to trochę uwagę.

 

 

 

Te uwagi to raczej drobne rzeczy, bo ogólnie postać bardzo przypadła mi do gustu, aż miło się ogląda. ;D

 

Pozdrawiam ;)

Napisano

Wg mnie tutaj najbardziej kolorki nie graja, żółty jest zbyt jaskrawy, twarz zbyt pomarańczowa. Właściwie widać na tych teksturach za dużo. To co jest ciemne powinno byc ciemne. Metalowe naramienniki sa zbyt jasne. Rekawice sa jakby z gumy. Za dużo złota, wszytko sie mieni.

 

assassins-creed.jpg

Przyklad na szybko jak powinna wygladac skora metal czy nawet jasne tkaniny. Sprobuj podmalować swoja postaca pod podbne kolorki z ac i efekt bedzie o wiele lepszy.

Pozdro ;)

Napisano

Bardzo fajny ludzik. Jeśli poprawisz to co sugerują Ci chłopaki z forum będzie super. Buty odstają od reszty moim zdaniem. W wolnych chwilach dłubie sobie łuczniczkę, może zaaranżujemy jakąś scenę erotyczną?;]

Napisano

imho kolory pasuja bardzo dobrze, dla mnie sa za jaskrawe, troche za czyste te ciuchy

 

ogolnie bardzo pozytywnie, nie pasuje mi jedynie to ze postac modelem idzie ku fotorealnosci, a texturkami/kolorkami w strone lekko toon, malowana, takie lekkie rozjechanie

 

no i normalki slabo widac, postac wyrzezbiona jest swietna, lp troszku plaskie

Napisano

Calkiem fajny koles. Sporo uwag mialbym podobnych do tych co sie pojawily. Najbardziej odstaja buty, ostre odciecie wlosow od czola. Co do kolorystyki to nie jest zle, zalezy tylko od przeznaczenia modelu. Gdyby maksymalna rozdzialka w jakiej widac ta postac, bylaby taka jak na screenie n-pigeona, to byloby super. Bo te kolory pomagaja wydobyc szczegoly i taka nie hiperrealistyczna stylistyka jest ok. Ale gdy jest blizej to przydalbly sie wiekszy realizm tekstur.

Napisano

Buty pasują do niego epokowo mniej więcej na równi z naszywkami US Army, gdybyś wpadł na pomysł, by je dodać.

Tekstury za płaskie, całość za czysta. To jest łucznik w stroju paradnym, czy roboczym? Bo jak w roboczym to pokaż, że miał bliski kontakt trzeciego stopnia z chlorofilem, nieściętym jeszcze opałem, deszczówką, półproduktem ceglanym i ewentualnie węglem oraz czerwonymi krwinkami. No i te nieszczęsne gumowe rękawice... Skóra ma swoją fakture i strukturę, jest zwykle dość sztywna. No i NIGDY nie strzela sie z łuku w rekawicach: do tego są specjalne karwasze na nadgarstek i trzy palce ręki napinającej cięciwę.

Napisano

Ja tam siedzę cicho :D - bo Ty masz swój styl, gdzie mi jeszcze daleko.

Fakt jakoś wcześniej tego nie zauważyłem, lecz te buty... jakby za wysokie ? Ciutkę brudu by się przydało dodać i myślę, że będzie OK tak moim skromnym zdaniem.

 

Pozdro :)

Napisano

Hej wszystkim,

 

Ledyr - no wlasnie nad renderem musze jeszcze duuuzo popracowac, a teksturki jeszcze troszke podrasuje.

 

mirach - koniec koncem zapomnialem o jakims rzemyku przytrzymujacym kołczan. Na modelu jest wlasnie troche niepraktycznych elementow pewnie wynikajacych z robienia modelu z glowy a nie z wczesniej zakonceptowanych szkicow

 

n-pigeon - faldki sa srednie ale juz chyba ich nie bede poprawial tylko zwroce uwage na to przy nastepnych modelach.

 

F/X - olki dolki nad teksturkami posiedze jeszcze chwile

 

Pussik - ciezko powiedziec ile czasu bo robilem go po pracy czasem na weekendach ale pewnie ze 2 tygodnie takiego 8 godzinnego siedzenia by to zajelo

 

PIrat - wlasnie łuk z glowy, chyba go wymienie na cos bardziej wypasnego

 

rice - wezme to pod uwage

 

graphic - nie glupi pomysl :P

 

plasti - wlasnie lp zawsze mi jakies plaskie wychodzi

 

DamianS - bedzie wiecej jak zrobie tweaki

 

plutko - mysle ze gdyby trafil do jakiejs gry to z blizszej odleglosci nie byl by widoczny

 

Shogun 3D - No wlasnie te rekawice tez mi nie graja chyba je zmienie na takie o ktorych piszesz

 

DonJakub - tak piszecie o tych butach to faktycznie cos z nimi nie tak

 

 

Postaram sie wrzucic poprawiona postac ale troche to moze potrwac. Dzieki za komenty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności