Apollo Napisano 12 Czerwiec 2011 Napisano 12 Czerwiec 2011 (edytowane) Hej, Postać, którą dłubie wieczorami od pewnego czasu, głównie dla treningu i do portfolio. Low poly ma około 14 tys trójkątów. Model nie jest jeszcze zamknięty więc proszę o jakieś rady i uwagi. Pozdro Edytowane 12 Czerwiec 2011 przez Apollo 1
ledyr Napisano 12 Czerwiec 2011 Napisano 12 Czerwiec 2011 widac ze duzo pracy włozyles w model ale jakos tak całościowo hmm nie powala. Mysle ze to moze byc wina tekstur i renderu, jest tak jakoś płasko ;/ pokaż teksturki
mirach Napisano 12 Czerwiec 2011 Napisano 12 Czerwiec 2011 Hej Model w clayu wyglada naprawde fajnie (chociaz dosc sterylnie), ale tak jak ledyr napisal - cos w koncowym produkcie powoduje ze nie powala. Z uwag praktycznych (na ktore w gamearcie nie zwraca sie jakos uwagi, wiec nie wiem na ile one sa wazne): - zbroja na ramionach wyglada fajnie, ale jest kompletnie niepraktyczna dla lucznika, bardzo by utrudniala naciagnie luku, sieganie po strzaly itp - kolczan i luk lewituja na plecach - cieciwa luku jest w troche dziwnym miejscu i nie wyglada jakby byla przyczepiona do luku. pozdrawiam
n-pigeon Napisano 12 Czerwiec 2011 Napisano 12 Czerwiec 2011 (edytowane) Ogólnie całość wygląda całkiem przyzwoicie, ale jest kilka niedoróbek, za mała głowa, za duże stopy, zbyt szerokie bary, w niektórych miejscach formy ci się kłócą, w sensie, że nie mają flowa i ma się wrażenie, że są naciągnięte na siłę, np. łączenie naramienników z kamizelką, wygląda to paskudnie, natomiast na renderze RT twarz ma zdecydowanie zbyt ostre detale normalki. Fałdki wyglądają jakby były zrobione na siłę, szczególnie te peleryny i nogawek, znowu brak płynności w ich formie, do tego są kompletnie nie realistyczne i ignorują grawitacje. Peleryna nigdy by się tak nie ułożyła, dodatkowo tekstura na fałdkach peleryny, daje wrażenie, że jest zrobiona z tworzywa podobnego do drewna, a to przez te silne rozjaśnienia na kantach, wygląda jak obdrapanie, przydało by się więcej subtelności. EDIT Zrobiłem ci over z moimi korektami. Kawał dobrej roboty odwaliłeś :) popraw i będzie git Edytowane 12 Czerwiec 2011 przez n-pigeon
F/X Napisano 12 Czerwiec 2011 Napisano 12 Czerwiec 2011 W sumie to jeden z lepszych charactersów jakie się tu ostatnio pojawiły. Fajne, podoba mi się. Popracuj jeszcze nad specem. Na materiale zazwyczaj jest go bardzo niewiele. Na częściach skórzanych trochę więcej. U Ciebie jest odwrotnie.
Pussik Napisano 13 Czerwiec 2011 Napisano 13 Czerwiec 2011 (edytowane) Za mało bliczków, twarz mało epicka, brakuje na niej tego wyrazu męczeństwa i znużenia pisaniem codziennych feedbacków. Duże braki w kolorystyce, brakuje wszystkich podstawowych kolorów, jakie obowiązują w dzisiejszym game-devie, czyli: wątrobianego, łososiowego i różu. A na poważnie, to sporo w nim symetryczności (buty, rece, naramienniki, nogawki, włosy). Torba na strzały jest jakoś przymocowana do postaci? Z proporcji buty są b wąskie, a tułow szeroki, choć to ostatnie wynika raczej z mało zgrabnej zbroi. Generalnie bardzo fajnie, zgodzę się z przedmówcą, że jedna z lepszych postaci na tym forum w ostatnim czasie. Ciekawość mnie zżera ile czasu Ci on zajął, ale pewnie niesposób to wyliczyć. Edytowane 13 Czerwiec 2011 przez Pussik
PIraT Napisano 13 Czerwiec 2011 Napisano 13 Czerwiec 2011 Bardzo przyjemny w odbiorze > dobrze dobrane kolorki i genialny klimat. Fajny pomysł z ta szachownicą i świetne, odcinające się obramowania naramienników To co mi się nie podoba to faktura zbroi - ani to skóra, ani to rysunkowy styl, dodałbym parę gradientów, jakieś przytarcia bardzo delikatne. Tak samo przydałby się gradient od spodu spódnicy ;D Przy butach, w miejscu pomiędzy językiem a mocowaniem sznurowadeł brakuje jakiej odcinającej to "krechy". Teraz trochę się to miejsce zlewa, jedynym akcentem na nich są jasne sznurowadła. Pelerynka również mogłaby być podszyta na około jakimś ciemnym sznurkiem ;) Łuk bardzo prosty - trochę wygląda jakby był robiony "z głowy" - bez jakiegoś specjalnego zagłębienia się w temacie. Kołczan z tego co widzę jest przymocowany , ale chyba w jakimś dziwnym miejscu, nie jestem przekonany czy utrzymałby się na plecach w pozycji pionowej > chodzi mi o przypięcia go do pasa: http://zawodzie.eu/allegro/kolczany/1032b.jpg Woreczki / torebkę mogłeś dać jaśniejsze albo ciemniejsze, teraz z daleka w ogóle ich nie widać. Guzik na tobie mógłby być metalowy - przyciągnełoby to trochę uwagę. Te uwagi to raczej drobne rzeczy, bo ogólnie postać bardzo przypadła mi do gustu, aż miło się ogląda. ;D Pozdrawiam ;)
rice Napisano 13 Czerwiec 2011 Napisano 13 Czerwiec 2011 Wg mnie tutaj najbardziej kolorki nie graja, żółty jest zbyt jaskrawy, twarz zbyt pomarańczowa. Właściwie widać na tych teksturach za dużo. To co jest ciemne powinno byc ciemne. Metalowe naramienniki sa zbyt jasne. Rekawice sa jakby z gumy. Za dużo złota, wszytko sie mieni. Przyklad na szybko jak powinna wygladac skora metal czy nawet jasne tkaniny. Sprobuj podmalować swoja postaca pod podbne kolorki z ac i efekt bedzie o wiele lepszy. Pozdro ;)
graphic Napisano 13 Czerwiec 2011 Napisano 13 Czerwiec 2011 Bardzo fajny ludzik. Jeśli poprawisz to co sugerują Ci chłopaki z forum będzie super. Buty odstają od reszty moim zdaniem. W wolnych chwilach dłubie sobie łuczniczkę, może zaaranżujemy jakąś scenę erotyczną?;]
plasti Napisano 13 Czerwiec 2011 Napisano 13 Czerwiec 2011 imho kolory pasuja bardzo dobrze, dla mnie sa za jaskrawe, troche za czyste te ciuchy ogolnie bardzo pozytywnie, nie pasuje mi jedynie to ze postac modelem idzie ku fotorealnosci, a texturkami/kolorkami w strone lekko toon, malowana, takie lekkie rozjechanie no i normalki slabo widac, postac wyrzezbiona jest swietna, lp troszku plaskie
DamianS Napisano 14 Czerwiec 2011 Napisano 14 Czerwiec 2011 Kolory to kwestia gustu - IMHO postać robi fajne wrażenie. Dawaj więcej! :)
plutko Napisano 14 Czerwiec 2011 Napisano 14 Czerwiec 2011 Calkiem fajny koles. Sporo uwag mialbym podobnych do tych co sie pojawily. Najbardziej odstaja buty, ostre odciecie wlosow od czola. Co do kolorystyki to nie jest zle, zalezy tylko od przeznaczenia modelu. Gdyby maksymalna rozdzialka w jakiej widac ta postac, bylaby taka jak na screenie n-pigeona, to byloby super. Bo te kolory pomagaja wydobyc szczegoly i taka nie hiperrealistyczna stylistyka jest ok. Ale gdy jest blizej to przydalbly sie wiekszy realizm tekstur.
Shogun 3D Napisano 14 Czerwiec 2011 Napisano 14 Czerwiec 2011 Buty pasują do niego epokowo mniej więcej na równi z naszywkami US Army, gdybyś wpadł na pomysł, by je dodać. Tekstury za płaskie, całość za czysta. To jest łucznik w stroju paradnym, czy roboczym? Bo jak w roboczym to pokaż, że miał bliski kontakt trzeciego stopnia z chlorofilem, nieściętym jeszcze opałem, deszczówką, półproduktem ceglanym i ewentualnie węglem oraz czerwonymi krwinkami. No i te nieszczęsne gumowe rękawice... Skóra ma swoją fakture i strukturę, jest zwykle dość sztywna. No i NIGDY nie strzela sie z łuku w rekawicach: do tego są specjalne karwasze na nadgarstek i trzy palce ręki napinającej cięciwę.
DonJakub Napisano 18 Czerwiec 2011 Napisano 18 Czerwiec 2011 Ja tam siedzę cicho :D - bo Ty masz swój styl, gdzie mi jeszcze daleko. Fakt jakoś wcześniej tego nie zauważyłem, lecz te buty... jakby za wysokie ? Ciutkę brudu by się przydało dodać i myślę, że będzie OK tak moim skromnym zdaniem. Pozdro :)
Apollo Napisano 7 Lipiec 2011 Autor Napisano 7 Lipiec 2011 Hej wszystkim, Ledyr - no wlasnie nad renderem musze jeszcze duuuzo popracowac, a teksturki jeszcze troszke podrasuje. mirach - koniec koncem zapomnialem o jakims rzemyku przytrzymujacym kołczan. Na modelu jest wlasnie troche niepraktycznych elementow pewnie wynikajacych z robienia modelu z glowy a nie z wczesniej zakonceptowanych szkicow n-pigeon - faldki sa srednie ale juz chyba ich nie bede poprawial tylko zwroce uwage na to przy nastepnych modelach. F/X - olki dolki nad teksturkami posiedze jeszcze chwile Pussik - ciezko powiedziec ile czasu bo robilem go po pracy czasem na weekendach ale pewnie ze 2 tygodnie takiego 8 godzinnego siedzenia by to zajelo PIrat - wlasnie łuk z glowy, chyba go wymienie na cos bardziej wypasnego rice - wezme to pod uwage graphic - nie glupi pomysl :P plasti - wlasnie lp zawsze mi jakies plaskie wychodzi DamianS - bedzie wiecej jak zrobie tweaki plutko - mysle ze gdyby trafil do jakiejs gry to z blizszej odleglosci nie byl by widoczny Shogun 3D - No wlasnie te rekawice tez mi nie graja chyba je zmienie na takie o ktorych piszesz DonJakub - tak piszecie o tych butach to faktycznie cos z nimi nie tak Postaram sie wrzucic poprawiona postac ale troche to moze potrwac. Dzieki za komenty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się