ZeNzO Napisano 7 Lipiec 2011 Napisano 7 Lipiec 2011 Dobra, pierwsza praca, którą tutaj zostawiam. A nóż komuś przypadnie do gustu, a może nie. Niewiele jest do pokazania, ale co tam. Proszę wybaczyć słabą jakość drugiego, ale zbrakło mi czasu na render. Będzie reupload niedługo. A tutaj siatki dla zainteresowanych: Edith: Szlag, zapomniałbym :P Software : 3D Studio Max 2012 Render : I-Ray Time : Jeden dzień nie licząc renderów. Te po nocach poszły, 6 godzin każdy. Pozdrawiam, ZeNzO.
illusion Napisano 7 Lipiec 2011 Napisano 7 Lipiec 2011 Ciekawy pomysł, wykonanie przednie, soczysta zieleń, całość wygląda jak zdjęcie. Jestem pod wrażeniem. Pzdr. illusion
pecet Napisano 7 Lipiec 2011 Napisano 7 Lipiec 2011 Dosyć przyjemnie, jedynie zbyt duże natężenie tych paprochów przeszkadza i wygląda nienaturalnie.
Berger Napisano 7 Lipiec 2011 Napisano 7 Lipiec 2011 Mi równierz bardzo się podoba, jedyne co bym zmienił to podbił lekko kontrast i barwy i dodał snop światła na robaczki zamiast na cały obrazek :)
pabulo Napisano 8 Lipiec 2011 Napisano 8 Lipiec 2011 Chyba nie ma czegoś takiego jak mama gąsiennica i dzieci gąsienniczki :) Całkiem fajne. MI paprochy i światło sie podobają. Za tro bym wszystko skadrowł inaczej bo bohaterowie sie gubią wśród tła.
ZeNzO Napisano 8 Lipiec 2011 Autor Napisano 8 Lipiec 2011 @pabulo: I co z tego że nie ma! :P Ja tam lubie takie kawaii rodzinki. @pecet: Paprochy próbowałem zamienić na krople deszczu, ale też jakoś słabo wyglądało. Może faktycznie trochę zbyt inwazyjne są... @Berger: Ustawienie właśnie światła tam było najtrudniejsze, acz spróbuję. Dzięki za komentarze, zastosuję się, może coś z tego wyjdzie. A tak na marginesie, próbowałem zmienić rendera na V-Ray 2.0 i mam nieprzyjemne wrażenie że V-Ray jest strasznie ociężały. Parę źbeł trawy z FastSSS2 renderuje się przez godzinę a efekt jest co najmniej kropkowany. Nie rozumiem czy ja coś robie źle, czy moje 8 rdzeni to za słabe są na takie rzeczy : Zawsze mi się wydawało że Fast Sub Surface Sscattering powinien być fast, jak sama nazwa wskazuje. Ale gdy zwiększam w FSSS2 kontrolkę Prepass Rate ponad 4 to nawet w MatWindow mi się wszystko tnie. Chyba zostane przy I-ray i MentalRay bo tego nie potrafię obczaić. Sugestie może jakieś?
Nezumi Napisano 8 Lipiec 2011 Napisano 8 Lipiec 2011 Powtorze po czesci to co juz bylo ale po to zebys wiedzial ze jest wiecej osob ktore tak mysla ;) Za duzo tego syfu w powietrzu - kojarzy mi sie ze sniegiem tyle tego tam ;) I splaszcza obrazek troche jak takie wielkie kola lataja.. Gasieniczki wyszly miodzik, choc faktycznie przeszkadza mi ten motyw z mama gasienica i dziecmi :/ Pasowaloby w innej stylistyce bo na kreskowkach wszystko przechodzi ale tu celujesz w realizm wiec... Poza tym fajna sprawa.
ZeNzO Napisano 8 Lipiec 2011 Autor Napisano 8 Lipiec 2011 No okay, paprochy odpadają, to już pewniak. Dzięki.
pabulo Napisano 10 Lipiec 2011 Napisano 10 Lipiec 2011 eee prostestuje! paprochy są ok. może troche mniej ich zrób po prostu
Pawelkos Napisano 11 Lipiec 2011 Napisano 11 Lipiec 2011 Fajny obrazek, podobac sie, kolega ktory siedzi obok jak zobczyl to pytal sie czy zdjecie wiec jest bardzo dobrze, a teraz powtorze uwagi ktore juz byly to tak zeby nie bylo zapieknie ;) - podoba mi sie motyw nawet z mama gosieniczka, w koncu to 3d i ogranicza nas tylko wyobraznia, po to mamy tu taka swobode w kreaowaniu swiata zeby to wykorzytac, ale jak ktos juz wyzej wspomnial, celujesz w realizm a to go troche zabija ta gasienicza rodzina; - paproszkow rzeczywiscie za duzo i w dodatku widac ze sporo z nich ma ten sam ksztalt tzn trojkatow; -w moim odczuciu trawa za bardzo nasycona, momentami wyglada jakby byla fluoroscencyjna; a tak poza tym to git pracka, fajny pomysl i wykonanie
Rekomendowane odpowiedzi