imprecis Napisano 13 Lipiec 2011 Napisano 13 Lipiec 2011 Co do animacji to jak na tak szybki projekt i doświadczenie twórców wyszło b.fajnie. Wróciłbym jednak jeszcze do tego projektu i poprawił chociażby rendering, wiele pracy was to kosztować nie będzie, a efekt końcowy będzie dużo lepszy. Bardzo nie podoba mi się montaż, jak macie muzykę w tle to róbcie chociażby cięcia, gdy słychać bit, u was synchro muzyka/obraz nie istnieje i wygląda to b. amatorsko, dla mnie ten aspekt najbardziej psuje odbiór. surowy - to jest dość absurdalne podejście, pracownik to nie niewolnik i warunki pracy powinny satysfakcjonować obie strony. Gdyby pracodawca nie miał pracowników to g**** mógłby zrobić, więc występuje tutaj mocna zależność. Niestety ludziom gada się głupoty, że to pracodawca decyduje i mamy potem takie płace, a nie inne. Ludzie narzekają, że mało dostają, a sami godzą się na taki system i traktowanie.
asblaze Napisano 13 Lipiec 2011 Napisano 13 Lipiec 2011 Ja się nie znam, ale może specjaliści mogliby tak opisać coś w stylu: 1. animacja - podoba mi się to i to, nie podoba mi się to i tamto 2. modeling - tak samo 3. oświetlenie 4. Skinning 5. kompozycja 6. rigging 7. Texturing Teaser został nam przedstawiony jako skończone dzieło - zakładam, że wykonane zarówno z Waszą pełną starannością i wrażliwością estetyczną jak i tolerancją na niedoróbki (bo to też trzeba brać pod uwagę:) Dlatego ja np. nie chcę i nie mogę konstruktywnie skrytykować materiału. Nie chcę, bo leży to w kompetencjach wykładowców i nikomu nie zamierzam wpieprzać się w program nauczania, bo może nauczyciel wycisną z Was tyle ile zdołał i, bo wszystko nad czym się rozpiszę i tak nie pchnie już projektu do przodu. Nie mogę, bo to oznacza sporo indywidualnej pracy z animatorem. (Animacja to działka w której jakoś się czuję). Dlatego jedyne co mogę napisać to to, czy mi się materiał podoba czy nie i niech tak zostanie. Wierzę, że ten projekt miał głównie spełniać zadania dydaktyczne, i takie spełnił. Zapewne nauczył Was pracować w zespole, ponosić konsekwencje wcześniejszych błędnych decyzji jak i czerpać radość z zaplanowanych udogodnień, szybkiego reagowania w krytycznych sytuacjach i umiejętności dźwigania brzemienia odpowiedzialności nie tylko za swoją pracę. Najcięższa nauka to ta, że Wasze wytworzone w pocie czoła dzieło może innych wcale nie zachwycać, albo powodować zazdrość :) Teraz pozostaje tylko szkolić oko i wrażliwość w wybranym zakresie. (Np jestem kompletnie ślepy na to o czym pisał Tweety, za to klują mnie w oczy połamane stawy w kostkach bohatera :P ). Życzę Wam i sobie wytrwałości w tym szkoleniu :) Błażej
Gość GRM Napisano 13 Lipiec 2011 Napisano 13 Lipiec 2011 Alojzy Bombelek napisal: "Nie moze byc tak ze ktos wrzuca cos np. Prezydencje i jest 120 stron bicia piany co jest zle, a wrzuca cos 2ga osoba na gorszym poziomie i jest 20 stron zachwytow" Btw Ciesze sie, ze uczestnicy projektu odpowiedzieli na moje pytania, widze jednak, ze kazdy z nich pominal lub wypowiedzial sie nijak o kwestii pieniedzy. Jeśli ciekawi Cie aby kogoś z nich zatrudnić to może gadaj z nimi o kasie na privie, a nie tak na forum, bo nie sądzę że ktoś Ci tutaj powie że chcę tyle czy tyle... O takich sprawach gada się bezpośrednio z pracodawcą i stawke się ustala w zależności od projektu i innych rzeczy.
sophie Napisano 13 Lipiec 2011 Napisano 13 Lipiec 2011 "Swiat dzieli sie na murzynow i tych, ktorzy nimi kieruja." swiat sie zmienil Pawle. trailer spoko, troche wtf ale skilla zdobyliscie no i pokonaliscie zapewne wiele przeszkod to sie liczy. odpocznijcie chwile i dalej :) pozdro.
olaf Napisano 13 Lipiec 2011 Napisano 13 Lipiec 2011 swiat sie zmienil Pawle. nom, o tyle, że nie używa się słowa Murzyn :)
mant-raz Napisano 13 Lipiec 2011 Napisano 13 Lipiec 2011 Ale o co chodzi z tymi robakami na przebitkach? :) Rozumiem, ze ksztalcicie tam glownie technike, a macie zajecia ze storytellingu czy montazu ?
Maksym Napisano 14 Lipiec 2011 Napisano 14 Lipiec 2011 Teraz pozostaje tylko szkolić oko i wrażliwość w wybranym zakresie. (Np jestem kompletnie ślepy na to o czym pisał Tweety(...) ufff... nie jestem sam.
Pawel Lipka Napisano 14 Lipiec 2011 Napisano 14 Lipiec 2011 surowy napisal: "Próbujesz się dowiedzieć, ile chcą zarabiać. A ja się zastanawiam, skąd mają to wiedzieć, skoro jeszcze nic w 3d nie robili za kasę." No wlasnie. Skoro ktos czegos nie wie naturalna procedura jest zadawanie pytan, czyz nie? A jak szukasz mechanika samochodowego nie majac pojecia o mechanice i cenach (tak jak zgodnie z Twoim zalozeniem pojecia o zarobkach nie maja autorzy omawianego przez nas filmu) to co robisz? Idziesz do mechanika (szefa) i pytasz go czy jest swietny? Jakie ma stawki i czy sa dobre? Nie. Nie dowiesz sie czy stawki sa uczciwe i korzystne nie robiac rozeznania wsrod innych mechanikow, a przede wszystkim klientow doswiadczonych w boju, ktorzy automatycznie powiedza Ci czy warto w ogole tam robic samochod. Ja nie chce nikogo zatudniac, mnie po prostu ciekawi temat. I jesli nawet w tym watku jeszcze nikt nie odwazy sie na takie rozmowy to mozliwe, ze kilka watkow pozniej juz tak.
tweety Napisano 14 Lipiec 2011 Napisano 14 Lipiec 2011 T Teraz pozostaje tylko szkolić oko i wrażliwość w wybranym zakresie. (Np jestem kompletnie ślepy na to o czym pisał Tweety, za to klują mnie w oczy połamane stawy w kostkach bohatera :P ). Życzę Wam i sobie wytrwałości w tym szkoleniu :) Błażej Każdy ma swoje zboczenia AS ;) Ja się nie znam, ale może specjaliści mogliby tak opisać coś w stylu: 1. animacja - podoba mi się to i to, nie podoba mi się to i tamto 2. modeling - tak samo 3. oświetlenie 4. Skinning 5. kompozycja 6. rigging 7. Texturing cokolwiek te słowa nie znaczą :) tyle, że o ile na takie punkty można sobie pozwolić przy pojedynczym obrazku o tyle przy całym filmiku to już nie poleci tak łatwo. Czasami animacja jest w miarę ok, a światełka już nie, a czasami światełka siedzą a animacja gryzie po oczach. Można tylko opisywać poszczególne gryzące miejsca a autorzy animacji muszą to sami zebrać do kupy.
Stępniu Napisano 14 Lipiec 2011 Napisano 14 Lipiec 2011 Ciekawi mnie tylko czy będę obserwował na tym forum konstruktywną krytykę jak wyjdzie cały film. Chętnie bym się czegoś dowiedział z profesjonalnego punktu widzenia np. animatorów czy ludzi od montażu bo wiadomo że animując w zasadzie przez 6 miesięcy i ucząc się jednocześnie innych przydatnych rzeczy animacja nie będzie na wysokim poziomie. W takim czasie poznajesz podstawy, szukasz własnego workflow. Marta kiedy puścicie całość do sieci???
emmilius Napisano 18 Lipiec 2011 Napisano 18 Lipiec 2011 Szacun panowie. Miłe dla oka. Jak na czas powstawania i doświadczenia w 3D bardzo mi się widzi. Widać szkółka daje niezłego boosta od zera. Pzdr. No dobra - twarz typa mi się nie podoba :D
telthona Napisano 19 Lipiec 2011 Napisano 19 Lipiec 2011 Bardzo lubię klimaty steampunkowe, więc w moich oczach animacja jakoś się broni, co nie zmienia faktu że design tych robaków jest co najwyżej średni, i że psują efekt. Nie podoba mi się również to, że mam poczucie, że te robaki zostały dodane "na siłę" tylko po to by tytuł animacji był chwytliwy, i by ludzie zaczęli wiwatować "i like it" nie ze względu na treść i wykonanie a ze względu na skojarzenia z portalem społecznościowym. :/
ezils Napisano 26 Lipiec 2011 Napisano 26 Lipiec 2011 Jak na ludzi co nie tak dawno zaczeli swoja przygode z 3d to jest b. dobrze. Nie jestem specem od 3D, dopiero zaczynam, ale wiadomo - niedociagniecia sa widoczne. Ale nie o to w tym wszystkim chodzi. Pracujcie dalej i wierze w sukces kolejnej produckji. Jedynie co denerwowalo mnie najbardziej to montaz. Jest po prostu amatorski, zero spojnosci, brak synchro. Musicie nad tym popracowac koniecznie. Pozdrawiam Adam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się