ad_2000 Napisano 22 Lipiec 2011 Napisano 22 Lipiec 2011 Witam, Od paru tygodni (w tak zwanych wolnych chwilach) tworzymy model Palacio Güell. Jest to mniej znany budynek projektu Antonio Gaudiego. Etap modelowania jest na ukończeniu, brakuje paru drobiazgów, teraz zabawa z texturami i światłem. Postarm się wrzucać systematycznie kolejne podglądy zaawansowania prac. Konstruktywna krytyka mile widziana :-) P.s: Jeżeli przyjdzie ci do głowy kiedyś pomysł wykonania modelu któregość projektów Gaudiego, moja rada, odpuść sobie :-)
Gość kakaku Napisano 23 Lipiec 2011 Napisano 23 Lipiec 2011 odpuść sobie?;) przez porywanie się na takie objekty wychodzą właśnie cakie cuda jak na tych renderach;) mógłbyś wrzucić większa rozdziałke? Jak dla mnie bomba, nie śpieszcie się z texturowaniem i światłem bo musi to wygladać super!:) będę obserwował
adek Napisano 23 Lipiec 2011 Napisano 23 Lipiec 2011 Faktycznie piękne. Warto to teraz byłoby dopieścić jeśli chodzi o render. To chyba będzie trudniejsze od modelowania, ale powodzenia. Projekt wybrałeś sobie niezbyt łatwy ze względu na to, że architektura Gaudiego jest specyficzna. Powodzenia i czekamy na postępy z prac.
Tores Napisano 23 Lipiec 2011 Napisano 23 Lipiec 2011 Ładnie się zapowiada i też liczę, że to odpowiednio dokończycie.
ad_2000 Napisano 8 Sierpień 2011 Autor Napisano 8 Sierpień 2011 pierwsze próby z mapowaniem, jest walka
Shido Napisano 8 Sierpień 2011 Napisano 8 Sierpień 2011 no no no, zapowiada się świetna praca :) model bardzo fajny, życzę powodzenia ;) i trzymam kciuki
ad_2000 Napisano 11 Sierpień 2011 Autor Napisano 11 Sierpień 2011 Mam prośbę o pomoc. Na przeciwko tematu naszej pracy umieściłem kamienic. Aby niezakłucała ujęcia w Object Properties odznaczyłem Visible to Camera i Recieve Shadows . Pomimo to pojawiają się zabrudzenia od tego obieku ( dobrze to widac na tle niema ). Miał ktoś już wcześniej tego typu problem ?
pabulo Napisano 15 Sierpień 2011 Napisano 15 Sierpień 2011 Najprawdopodobniej to efekt pokrywających sie poligonów w modelu. Coś co nie przeszkadza normalnie bo jest niewidoczne. Ale niestety wyłazi kiedy obiekty są przezroczyste ale niewidoczne dla kamery. Czyli np że jak ustawisz jednego boxa dokładnie na drugim to chodzi o te te poligony w środku, między nimi. Nie udzielam gwarancji ale stawiam że to jest problem
ad_2000 Napisano 15 Sierpień 2011 Autor Napisano 15 Sierpień 2011 Dzięki mistrzu, mądrego to i miło posłuchać :-)
pabulo Napisano 17 Sierpień 2011 Napisano 17 Sierpień 2011 Luz. Zaraz Ci wyśle fakture :D Chyba że wpadniesz osobiście przy okazji
ad_2000 Napisano 7 Wrzesień 2011 Autor Napisano 7 Wrzesień 2011 Po dłuższej przerwie wrzucam dodatkowe ujęcia. Prace dobiegają końca, tak więc proszę o konstruktywną krytykę. Co byście dodali lub zmienili itd. Podglądy nie są w docelowej jakości. Bedzie to jeszcze ponownie renderowane i ewentualnie bajerowane w Photoshopie. Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us Uploaded with ImageShack.us
o_r_z_e_c_h Napisano 7 Wrzesień 2011 Napisano 7 Wrzesień 2011 Sam nie wiem, ale może perspektywe poprawić?
illusion Napisano 8 Wrzesień 2011 Napisano 8 Wrzesień 2011 Noo wygląda super. Pytanie, te bramy i to coś pośrodku ze smokiem czy jakimś ptakiem... ro ręczna rzeźba na podstawie referencji czy jest na to jakiś sprytny sposób? Mógłbyś pokazać jak wygląda siatka tych elementów? pzdr. illusion
pionix Napisano 9 Wrzesień 2011 Napisano 9 Wrzesień 2011 (edytowane) Niezła ilość detalu. Jakbyś dał chamfer na brzegi elementów z kutego metalu to byłoby bardzo na plus. Ogólnie elegancko to wygląda. Edytowane 10 Wrzesień 2011 przez pionix
ad_2000 Napisano 9 Wrzesień 2011 Autor Napisano 9 Wrzesień 2011 W temacie bramy i detalu. Jest to ręczna robota. Niema innego patentu na tego typu elementy. Załączam podgląd siatki. Fakt Chamfer przydałby się w niektórych miejscach na bramie. dzięki Uploaded with ImageShack.us
Muppet Napisano 9 Wrzesień 2011 Napisano 9 Wrzesień 2011 Zamiast używać chamfera i zwiększać ilość poly, możesz użyć, jeśli korzystasz z mental ray'a opcji rounded corners w materiale Arch & Design - chyba w zakładce Special Effects. ;) BTW Dla mnie 5 gwiazdek. :P Pzdr
adek Napisano 9 Wrzesień 2011 Napisano 9 Wrzesień 2011 Pięknie to zaczyna wyglądać. Nie poddawaj się! W razie czego zawsze chyba możesz Chico poprosić o referencje :)
Chico Napisano 20 Wrzesień 2011 Napisano 20 Wrzesień 2011 Zebym to ja wiedzial gdzie to jest.... o.0 Ale fakt, jak trzeba pojade i popstrykam co trzeba :D
incorect Napisano 21 Wrzesień 2011 Napisano 21 Wrzesień 2011 Nie jestem ekspertem, ale wydaje mi się, że na ostatnim zdjęciu tekstura nad lewą bramą się rozjeżdza. A pozatym praca jest świetna :) Będę zaglądać, żeby zobaczyć finał :) Pozdrawiam
pabulo Napisano 28 Wrzesień 2011 Napisano 28 Wrzesień 2011 Zamiast używać chamfera i zwiększać ilość poly, możesz użyć, jeśli korzystasz z mental ray'a opcji rounded corners w materiale Arch & Design - chyba w zakładce Special Effects. ;) BTW Dla mnie 5 gwiazdek. :P Pzdr No to niestety raczej sie nie uda w vrayu a o ile wiem o nim mowa Ale może warto spróbować tego: http://forums.cgarchitect.com/40580-arch-design-round-corners-vray.html Nie testowałem tego jeszcze w prawdziwym życiu ale na trzech boxach działa Obrazki zaczynaja wyglądać naprawde fajnie. Rzeczywiście tak czy inaczej fajnie byłoby cos zrobić z tymi metalowymi elementami na krawędziach. No i dla mnie jest zdecydowanie za czarno w cieniach na dole
adek Napisano 28 Wrzesień 2011 Napisano 28 Wrzesień 2011 No coraz lepiej to wygląda. Aczkolwiek oświetlenie, to chyba będzie trudniejsze od modelowania. Ale to może inni, którzy się na tym znają coś podpowiedzą. Myślę, że z takim modelem, tak dokładnym można stworzyć naprawdę mocny jakościowo render (nawet nie jeden)
piksar Napisano 6 Październik 2011 Napisano 6 Październik 2011 Piekna robota, kocham Gaudiego - wiekszość dzieł zwiedziłem osobiście
infected Napisano 10 Październik 2011 Napisano 10 Październik 2011 Piekna robota, kocham Gaudiego - wiekszość dzieł zwiedziłem osobiście piksar to Ty żyjesz ? Zaczyna wychodzić coraz lepiej. Czekam na finał.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się