Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jeśli korzystaliście z popularnych skryptów do animacji o nazwie Anisculpt autorstwa Daniela Martineza Lary, a używacie w tej chwili Blendera w wersji 2.58 nie musicie ich już instalować. Zachęcam do obejrzenia filmu Daniela, który mówi w nim coś więcej na ten temat. 

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=1914

 

 

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ok - to ja jeszcze szybko z pytaniem wyskoczę. Czy teraz w 2.58 ta technika obejmuje importowane z maxa/mayi/xsi itd animacyjne kesze,tak jak było wcześniej, czy teraz ten workflow jest już tylko dla rzeczy stworzonych od zera w Blenderze?

Napisano

Blender ma narzędzia do importu/exportu cache'y. Generalnie anisculpt to już nie jest zestaw narzędzi tylko technika pracy,m bo narzędzia te masz "out of the box" z każdą paczką z blenderem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności