adek Napisano 2 Sierpień 2011 Napisano 2 Sierpień 2011 Jeśli korzystaliście z popularnych skryptów do animacji o nazwie Anisculpt autorstwa Daniela Martineza Lary, a używacie w tej chwili Blendera w wersji 2.58 nie musicie ich już instalować. Zachęcam do obejrzenia filmu Daniela, który mówi w nim coś więcej na ten temat. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=1914
arturprx2 Napisano 2 Sierpień 2011 Napisano 2 Sierpień 2011 Blendera włączam jak już naprawdę mi się nudzi ale to jest mega bomba ;]
Kris_R Napisano 6 Sierpień 2011 Napisano 6 Sierpień 2011 Ok - to ja jeszcze szybko z pytaniem wyskoczę. Czy teraz w 2.58 ta technika obejmuje importowane z maxa/mayi/xsi itd animacyjne kesze,tak jak było wcześniej, czy teraz ten workflow jest już tylko dla rzeczy stworzonych od zera w Blenderze?
Kris_R Napisano 6 Styczeń 2012 Napisano 6 Styczeń 2012 Halo? Nikt mi do tej pory nie odpowiedział a mnie to nadal nurtuje :)
Kroopson Napisano 6 Styczeń 2012 Napisano 6 Styczeń 2012 Blender ma narzędzia do importu/exportu cache'y. Generalnie anisculpt to już nie jest zestaw narzędzi tylko technika pracy,m bo narzędzia te masz "out of the box" z każdą paczką z blenderem.
Kris_R Napisano 6 Styczeń 2012 Napisano 6 Styczeń 2012 Doczytałem wczoraj na cgcookie .. będę testować bo technika wydaje się szalenie fajna. Dzięki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się