Jump to content

Anisculpt w Blenderze 2.58


adek
 Share

Recommended Posts

Jeśli korzystaliście z popularnych skryptów do animacji o nazwie Anisculpt autorstwa Daniela Martineza Lary, a używacie w tej chwili Blendera w wersji 2.58 nie musicie ich już instalować. Zachęcam do obejrzenia filmu Daniela, który mówi w nim coś więcej na ten temat. 

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=1914

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ok - to ja jeszcze szybko z pytaniem wyskoczę. Czy teraz w 2.58 ta technika obejmuje importowane z maxa/mayi/xsi itd animacyjne kesze,tak jak było wcześniej, czy teraz ten workflow jest już tylko dla rzeczy stworzonych od zera w Blenderze?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy