Napisano 2 Sierpień 201113 l Jeśli korzystaliście z popularnych skryptów do animacji o nazwie Anisculpt autorstwa Daniela Martineza Lary, a używacie w tej chwili Blendera w wersji 2.58 nie musicie ich już instalować. Zachęcam do obejrzenia filmu Daniela, który mówi w nim coś więcej na ten temat. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=1914
Napisano 2 Sierpień 201113 l Blendera włączam jak już naprawdę mi się nudzi ale to jest mega bomba ;]
Napisano 6 Sierpień 201113 l Ok - to ja jeszcze szybko z pytaniem wyskoczę. Czy teraz w 2.58 ta technika obejmuje importowane z maxa/mayi/xsi itd animacyjne kesze,tak jak było wcześniej, czy teraz ten workflow jest już tylko dla rzeczy stworzonych od zera w Blenderze?
Napisano 6 Styczeń 201213 l Blender ma narzędzia do importu/exportu cache'y. Generalnie anisculpt to już nie jest zestaw narzędzi tylko technika pracy,m bo narzędzia te masz "out of the box" z każdą paczką z blenderem.
Napisano 6 Styczeń 201213 l Doczytałem wczoraj na cgcookie .. będę testować bo technika wydaje się szalenie fajna. Dzięki.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto