Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Jeśli korzystaliście z popularnych skryptów do animacji o nazwie Anisculpt autorstwa Daniela Martineza Lary, a używacie w tej chwili Blendera w wersji 2.58 nie musicie ich już instalować. Zachęcam do obejrzenia filmu Daniela, który mówi w nim coś więcej na ten temat. 

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=1914

 

 

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 2,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ok - to ja jeszcze szybko z pytaniem wyskoczę. Czy teraz w 2.58 ta technika obejmuje importowane z maxa/mayi/xsi itd animacyjne kesze,tak jak było wcześniej, czy teraz ten workflow jest już tylko dla rzeczy stworzonych od zera w Blenderze?

Napisano

Blender ma narzędzia do importu/exportu cache'y. Generalnie anisculpt to już nie jest zestaw narzędzi tylko technika pracy,m bo narzędzia te masz "out of the box" z każdą paczką z blenderem.

Napisano

Doczytałem wczoraj na cgcookie .. będę testować bo technika wydaje się szalenie fajna. Dzięki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności