mercedesslr Napisano 3 Sierpień 2011 Napisano 3 Sierpień 2011 (edytowane) Witam, W związku z faktem, że ostatnio klient zrezygnował ze mnie przy zleceniu (powód: brak osiedla w portfolio) postanowiłem sobie jedno wykonać :) przy okazji chciałem sprawdzić czy mój sprzęt da rade pociągnąć takie sceny :D Miło widzine są wszelkie komentarze aby poprawić się w przyszłości! soft: 3dsMax MentalRay + PS wzorowane na osiedlu grupy projektowej "Eurostyl" EDIT: "wyprostowana" perspektywa :) http://imgur.com/a/L0SL0#hT9fV Edytowane 2 Luty 2012 przez mercedesslr
jaccunio Napisano 3 Sierpień 2011 Napisano 3 Sierpień 2011 przykro mi to mówić już po finalnych renderach, ale zapomniałeś chyba o camera correction:)
indian Napisano 3 Sierpień 2011 Napisano 3 Sierpień 2011 (edytowane) pozwoliłem sobie na małe post pro [jakby coś to usuwam] salut. Edytowane 4 Sierpień 2011 przez indian
piko84 Napisano 3 Sierpień 2011 Napisano 3 Sierpień 2011 przykro mi to mówić już po finalnych renderach, ale zapomniałeś chyba o camera correction:) No perspektywa leży. Dwójeczkę bym zostawi, reszta tak średnio - najbardziej razi tło.
siwy Napisano 3 Sierpień 2011 Napisano 3 Sierpień 2011 ciemne niebo, agresywne kadry, światło na budynkach i otoczeniu nie gra ze sobą. ogólnie średnio
mercedesslr Napisano 3 Sierpień 2011 Autor Napisano 3 Sierpień 2011 dzięki za komentarze! wszystko uwzględnię przy kolejnym projekcie :) co do perspektywy trochę wyprostowałem wszystko http://imgur.com/a/L0SL0#hT9fV i chyba lepiej to wygląda?? hmm a wiecie może czy w mentalu istnieje takie coś jak camera correction? bo rzeczywiście zawsze mam z tym problem ;/
viz.k Napisano 4 Sierpień 2011 Napisano 4 Sierpień 2011 indian to fajnie zrobil, jeszcze camera correction, jasniejsze niebo i bedzie git
arturprx2 Napisano 4 Sierpień 2011 Napisano 4 Sierpień 2011 Na zaznaczonej kamerze klikasz prawym i jest ApplyCameraCorretionModifier.
drakul Napisano 4 Sierpień 2011 Napisano 4 Sierpień 2011 jeśli chodzi o sam rendering bloków to wyszło naprawdę nieźle. jakbyś zmienił niebo, dodał trochę korekcji koloru, zmienił teksturę asfaltu i chodnika na jaśniejszą i wyprostował zbiegi pionowe perspektywy ale nie do samego pionu to byłoby ładnie
ad_2000 Napisano 10 Sierpień 2011 Napisano 10 Sierpień 2011 ja bym dodał coś na zamknięciu ujęcia. Z własnego doświadczenia wiem że klienci nie lubią jak budynek stoi a do okoła jest pusto aż po horyzont. Proponował bym zamknięcie kadru tak jak to zrobiłeś dodając zieleń na pierwszym ujęciu po prawej stronie.
mercedesslr Napisano 11 Sierpień 2011 Autor Napisano 11 Sierpień 2011 Ok wszystkie poprawki i porady zapisane w dzienniczku. Liczyłem na konstruktywną krytykę i się nie zawiodłem!
johnson Napisano 31 Sierpień 2011 Napisano 31 Sierpień 2011 (edytowane) No jak już to wyprostowałeś, to wygląda nawet dobrze. Niebo mi nie przeszkadza, oddaje realizm. Tylko po co umieszczać taki mały pojedyńczy krzaczek, gdzieś w narożniku na dole ( 2 render )? Zupełnie nie potrzebny, odwracający uwagę od tematu element. Edytowane 31 Sierpień 2011 przez johnson
filo7 Napisano 17 Styczeń 2012 Napisano 17 Styczeń 2012 a balustrada na balkonach jest zgodna z warunkami technicznymi ??tak przy okazji, bo sa poziome szczebelki a po nich dziecko moze sie wspiac i wypaść...;p to tak ode mnie;p
Lucas Napisano 17 Styczeń 2012 Napisano 17 Styczeń 2012 Warunki techniczne akurat niczego takiego nie mówią - nie jest to budynek "w którym przewiduje się zbiorowe przebywanie dzieci bez stałego nadzoru" więc jedyne ograniczenia to 110cm wysokości i prześwit max 12cm.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się