Skocz do zawartości

Brazil 3.0


adek

Rekomendowane odpowiedzi

Czy pamiętacie jeszcze renderer o nazwie Brazil? Niegdyś uważany był

przez wielu użytkowników za numer jeden. Później jakoś tak zrobiło się o

nim ciszej. Zapewne niewiele osób pamięta firmę SplutterFish, która go stworzyła. Później ten produkt został

przejęty przez Caustic Graphics, a w 2010 tą firmę wchłonęła znowu

firma Imagination. Firma ta na tegorocznej konferencji SIGGRAPH

zaprezentowała nową wersję Brazil'a 3.0.

 

Pełna treść wiadomości znajduje się na

stronie głównej serwisu pod adresem:

http://www.max3d.pl/news.php?id=1934

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Fajnie że coś się ruszyło. Od dawna już przebąkiwali na Splutterfish o nowej wersji ale nie wiele było wiadomo.

Cieszę się bo to był też mój pierwszy "poważny" renderer. Sporo na nim walczyłem swego czasu i był wtedy bez konkurencji. Zobaczymy jak sibie poradzi teraz. Trzymam kciuki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aż się łezka w oku kręci:). Zanim na dobre przesiadłem się na Blendera to właśnie Brazila używałem i jakoś nie mogłem się do V-Raya przekonać.

 

Brazil "zniknął" na długo być może dlatego, że jednak w porównaniu do V-raya był wolniejszy, a v2.0, przynajmniej w moim odczuciu nie był tak rewolucyjny jak wszyscy mieli nadzieję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hah, Brasil był pierwszym, którym się kiedyś zainteresowałem…

Fajnie wiedzieć, że jeszcze żyje. ;]

 

to samo :)

 

Jak dla mnie brazil padl bo nagle zatrzymal sie w rozwoju. Brazil 1 wydawal sie stac w miejscu, kiedy Vray wsiadl na rower i pedalowal ile sie da. Kiedy wyszła ver 2 wszyscy juz od dawna siedzieli na vrayu, a do brazila pozostal juz tylko sentyment.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No prawdę mówiąc jakoś tak bardzo pozytywnie wspominam ten renderer. A wspominam bo naprawdę nigdzie nie mogłem odnaleźć, aby w tej, aktualnej wersji był gdzieś używany.

 

W zasadzie to nie wiem czy to on tak naprawdę nie rozpoczął tej walki w rendererach.

 

ps. Xeav!! Witamy po latach!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności