Jump to content

CryEngine 3


Jumper844
 Share

Recommended Posts

Chico Odpowiem ci na pytanie;

Linux jest 100razy bezpieczniejszy niż Windows i wydajniejszy.

I nie ma takich problemów że pada czy włamujesz się na Windowsa w 15s(jeśli nie wierzysz napisz pokaże ci')

monża by podawać milion powodów czemu Linux jest najlepszy system a Windows najgorszym

Link to comment
Share on other sites

Chico Odpowiem ci na pytanie;

Linux jest 100razy bezpieczniejszy niż Windows i wydajniejszy.

I nie ma takich problemów że pada czy włamujesz się na Windowsa w 15s(jeśli nie wierzysz napisz pokaże ci')

monża by podawać milion powodów czemu Linux jest najlepszy system a Windows najgorszym

 

przykro mi, ale zburze Twoj swiatopoglad, Linux nie jest najlepszy, np do grania :D

Link to comment
Share on other sites

Co do sporu między linuxem a windowsem... Nawet jeśli faktycznie linux jest najlepszy, to ja potrzebuję bardziej systemu na którym mogę wszystko zrobić (odpalić dowolny engine, photoshopa i inne niezbędne mi programy), a nie najlepszego systemu na którym na każdym kroku muszę zastanawiać się czy istnieje jakieś półnarzędzie które choć w małym stopniu zastąpi mi to co mialem na windowsie.

 

Używałem Linuxa dłuższy czas i faktycznie jest szybki i stabilny, niestety szlag mnie trafiał kiedy podłączałem jakieś mniej znane urządzenie i musiałem przesiedzieć godzine na google żeby znaleźć odpowiedź jak zainstalować je pod linuxem, jeśli to w ogóle było możliwe. To samo się tyczy programów, wiem że to nie jest wina linuxa, że popularne programy nie zawsze maja swoje odpowiedniki na ten system, ale to czasem wręcz uniemożliwia pracę.

 

Dla mnie używanie linuxa jest po prostu niemożliwe, poza blenderem nie mam żadnych narzędzi które są mi potrzebne do grafiki. O jakichś grach już nie mówię, bo bez tego można żyć.

 

Jak to mawiają, to jest jak brzydkie dziecko, które trzeba kochać i wybaczać mu wszystkie słabości, inaczej szybko wywali się ten system i wróci do windy.

 

Tyle ode mnie na ten temat :]

Edited by Buła
Link to comment
Share on other sites

Powiem jedno znam speca co potrafi wszystko odpalić na linux od all gry po Windowsa i oprogramowanie po UNIX.Wystarczy poszukać oprogramownia na mac(mac jądro Unix tak samo jak linux czyli będzie kompatybilne)a po za blenderem masz całą mase programów nie mówiąc ze filmy,gry,programy tworzą właśnie na 2 systemach linux i mac np 3ds max maya, photoshop, i inne potężna oprogramowania

Link to comment
Share on other sites

Powiem jedno znam speca co potrafi wszystko odpalić na linux...

i w tym problem linuksa, bo na windowsie nie trzeba speca, prawie każdy (oprócz pani Jadzi z sekretariatu) odpali wszystko sam.

Stara bajka: nie ma softu bo nikt nie używa, nikt nie używa bo nie ma softu.

Edited by szczuro
Link to comment
Share on other sites

asblaze, wlacz xsi 6,5 i bedziesz wszystko mogl naraz robic...na viscie O.O 32 bitowej... (__).(__)

(ale Ty to dobrze wiesz... w sumie... )

tak jak napisal Szczuro - na linuxie musisz byc specem. Tu wlaczam swoj soft szafa gra :)

 

Powiem jedno znam speca co potrafi wszystko odpalić na linux od all gry po Windowsa i oprogramowanie po UNIX.Wystarczy poszukać oprogramownia na mac(mac jądro Unix tak samo jak linux czyli będzie kompatybilne)

 

I wlasnie dlatego ze polowy z tego nie zrozumialem, zostane przy windowsie.... -.-

Link to comment
Share on other sites

Powiem jedno znam speca co potrafi wszystko odpalić na linux od all gry po Windowsa i oprogramowanie po UNIX.Wystarczy poszukać oprogramownia na mac(mac jądro Unix tak samo jak linux czyli będzie kompatybilne)a po za blenderem masz całą mase programów nie mówiąc ze filmy,gry,programy tworzą właśnie na 2 systemach linux i mac np 3ds max maya, photoshop, i inne potężna oprogramowania

To ciekawe... Linuks nie jest kompatybilny z Unix (chodzi o samo api, bo już o kompatybilności programów nie ma co marzyć), MacOS (jąrdo Darwin) jest kompatybilny z Unix (nie binarnie, a api i jak masz kod źródłowy programu z Unix to skompilujesz go na MacOS - bez rekompilacji (napisania w jądrze systemu obsługi nowego formatu) nie odpalisz (tym bardziej że unixów jest setki, a każdy ma swoje formaty plików wykonywalnych i np. HP UX nie odpali programu z FreeBSD)), ale Uniksy nie są kompatybilne z softem dla MacOS (poza warstwą kompatybilności z unix, ma własne API i programy dla Maca używają go). Ogólnie aby w linuksie była obsługa MacOS trzeba zrobić to samo co w wypadku Windowsa czyli zrobić obsługę plików wykonywalnych - linux obsługuje tylko ELF, windows tylko PE32, mac tylko swój format (najdziwniejszy bo to kontener obsługujący wiele architektur w jednym pliku - coś jak FatELF) i dodatkowo napisać obsługę Api Apple, czyli m.in. Cocoa (czyli coś w stylu Wine, tylko Wine to implementacja Windowsowego Api).

 

Jeśli ten spec mówi, że potrafi uruchomić program z MacOS na Linuksie to albo robi sobie z Ciebie jaja, albo sam nie wie co mówi (chyba że chodzi o wirtualną maszynę i instalacji MacOS w wirtualnej maszynie której hostem jest linux).

Link to comment
Share on other sites

nie chcę poszerzać tematu ale Skoti na mac i linux się nie znasz linux i mac powstało na unix.Ja sam odplałem programy i gry z mac na linux i to bez większego problemu:) spróbuj i zobacz:)

Taa nie znam się na Mac (używam ich systemu i laptopów jeszcze długo przed przejściem ich na intela - aktualnie też mam maca na intelu, ale głównie tam siedzi linux), a linuksa używam od 1999 (jest to moja główna platforma i pod którą programuję aplikację wieloplatformowe). Można powiedzieć całkiem spokojnie, że nie znam Windowsa, bo ostatnie większe z nim spotkania (więcej niż odpalić swój kod i sprawdzić jak działa pod tym OS) miałem w 2002 r., ale Linuksa czy MacOS akurat znam bardzo dobrze.

Linux nie powstało na Unix (ogólnie nie ma jednego Uniksa, a jest wiele systemów które są Unixami - główne dwa nurty to System V i BSD), a powstało jako system podobny do jednego z uniksów (Minix - Linus poznał go na uczelni i postanowił zrobić podobny darmowy), ale nie jest z nimi zgodny - jest tylko podobny dlatego Linux nie jest zaliczany do Uniksów, a do systemów Unix-like.

MacOS (jądro Darwin) to zupełnie inna bajka, bo to Unix powstały ze sklejenia kilku innych Uniksowych jąder jak Mach czy BSD, zachowując zgodność z Unixem - tylko w jedną stronę czyli jeśli program jest pisany z API Unixowym to zadziała i na MacOS, jak jest pisany pod MacOS to już na Uniksach nie zadziała.

Twój kolega pewnie przeczytał, że FreeBSD może odpalić programy z Linuksa (FreeBSD ma specjalnie zmodyfikowane jądro, ze specjalnie napisaną obsługą plików ELF, oraz z implementacją LinuxApi (w jądrze FreeBSD nazwali to emulacją Linuxa, chociaż to błędna nazwa bo to coś w stylu Wine (i tak jak wine nie jest emulatorem tylko implementacją API, formatu plików wykonywalnych, oraz translacja wywołań do jądra linuksowego na jądro BSD))) i połączył fakt, że Darwin w MacOS bierze wiele z FreeBSD (akurat "emulacji" Linuksa nie brali) i puścił wodzę fantazji, że w drugą stronę też zadziała ;p.

 

PS. Jeśli sam odpaliłeś program w wersji dla MacOS na Linuksie to podaj namiary na dilera... też chce taki towar

Link to comment
Share on other sites

Nie ma cryengine na linuxa. Jedyna dystrybucja jest na system Windows. Bitwa który system operacyjny jest lepszy nie ma sensu. Każdy system ma swoich wyznawców, każdy system ma swoje zalety i wady. Każdy system na inną listę programów dostępnych na ta platformę.

 

Dyskusja zaczyna przypominać odwieczne wojny Max vx Maya czy Vray vs Mental Ray.

Temat zamykam.

 

Pozdrawiam

 

[edit]

poza tym autorze wątku masz po uszach za złe umiejscowienie tematu. Tutaj umieszczamy prace z gameartu a nie gadamy o platformach i innych pierdołach. wątek przenoszę do działu wolne dyskusje

Edited by tweety
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy