Vega Napisano 29 Sierpień 2011 Napisano 29 Sierpień 2011 Na forum ZBrush Central pojawił się film prezentujący nowe możliwości Zbrush 4R2. Przez 5 minut pokazywana jest nowa funkcja zwana "DynaMesh". Więcej informacji: www.zbrushcentral.com
Monio Napisano 29 Sierpień 2011 Napisano 29 Sierpień 2011 (edytowane) Właśnie chciałem to wstawić. Prezentuje się genialnie. Dokładniejszy link: http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?t=157573 Będzie można wyrzeźbić dziurę na wylot bryły. Dynamesh działa z polypaintem. Materiał z efektem sss to zwykły skinshade tylko że z włączonym modyfikatorem Wax. Będzie można go dodać do dowolnego materiału. Edit: Aaaaaha ty też wstawiłeś ten sam link tylko wyciąłeś pierdółki po sleszu. Spryciula. :) Edytowane 30 Sierpień 2011 przez Monio
Lucek Napisano 30 Sierpień 2011 Napisano 30 Sierpień 2011 Znowu dodają jakieś pierdoły a nie ma x64 ;) Dobra biję się w pierś za to ciągłe narzekanie.
Tomala Napisano 30 Sierpień 2011 Napisano 30 Sierpień 2011 Lucek co z tego że nie ma x64 jak i tak można spokojnie działać na 25-32 melonach poly na subtool. Takie gęste siatki są rzadko udziałem zwykłych zjadaczy chleba. DynaMesh świetnie wpasowuje się w politykę pixologic żeby zbrush był minimalnie uzależniony od zewnętrznych programów. Teraz do speedów w ogóle nie musisz robić bazy a możesz tworzyć dowolne formy. Przyznam że prawie nigdy nie korzystałem z Zspheres a z ZS2 nigdy. Wolałem robić bazę w zewnętrznym programie. DynaMesh to zupełny automat więc nawet totalny noob będzie to wykorzystywał. Sam pomysł wydaje się mega fajny. Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu.
mafida Napisano 31 Sierpień 2011 Napisano 31 Sierpień 2011 Można działać na 25 mln, ale na 64 bitach by mniej ryło po dysku przy 16GB ramu:) Zdarza się też że nie da się zrobić np.projekcji przy bardzo gęstym obiekcie,out of memory i koniec,albo merge 2 subtooli z weldem i dobranoc:D.Rzadko, ale się zdarza. Zresztą jeszcze nie wiadomo czy nie będzie 64bit:)
Vega Napisano 31 Sierpień 2011 Autor Napisano 31 Sierpień 2011 Ciekawe czy tworzy sdivy ze po skończeniu bede mógł zejść do niższego (w ten sposób robic bazy). Jeśli nie to będzie trzeba robic szybkie retopo :)
Tomala Napisano 31 Sierpień 2011 Napisano 31 Sierpień 2011 Mi się wydaje że to po prostu modyfikuje siatkę pod konkretny kształt/formę tak samo jak przy ZS2 tyle że na bieżąco. Do tego pewnie pilnuje żeby siatka była równo rozłożona tak jak to robi modyfikator relax w zbrushu. Vega mi się wydaje że raczej na pewno jest jakaś siatka bazowa więc i subdivy są. Siatka bazowa pewnie będzie wyglądała jak ta po ZS2 a więc szału nie będzie i retopo i tak będzie trzeba robić jak model będzie animowany czy coś.
Monio Napisano 13 Wrzesień 2011 Napisano 13 Wrzesień 2011 http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?t=160240 Nowy filmik. Dla Zbrusha to jest rewolucja. Zdeklasowali wszystkie konkurencyjne softy.
Gość Morte Napisano 13 Wrzesień 2011 Napisano 13 Wrzesień 2011 No zobaczymy zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce, ale wyglada to mega.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się