Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Na forum ZBrush Central pojawił się film prezentujący nowe możliwości Zbrush 4R2. Przez 5 minut pokazywana jest nowa funkcja zwana "DynaMesh".

 

Więcej informacji: www.zbrushcentral.com

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Właśnie chciałem to wstawić. Prezentuje się genialnie.

 

Dokładniejszy link:

http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?t=157573

 

Będzie można wyrzeźbić dziurę na wylot bryły. Dynamesh działa z polypaintem.

Materiał z efektem sss to zwykły skinshade tylko że z włączonym modyfikatorem Wax. Będzie można go dodać do dowolnego materiału.

 

Edit: Aaaaaha ty też wstawiłeś ten sam link tylko wyciąłeś pierdółki po sleszu. Spryciula. :)

Edytowane przez Monio

Napisano

Znowu dodają jakieś pierdoły a nie ma x64 ;)

Dobra biję się w pierś za to ciągłe narzekanie.

Napisano

Lucek co z tego że nie ma x64 jak i tak można spokojnie działać na 25-32 melonach poly na subtool. Takie gęste siatki są rzadko udziałem zwykłych zjadaczy chleba.

DynaMesh świetnie wpasowuje się w politykę pixologic żeby zbrush był minimalnie uzależniony od zewnętrznych programów. Teraz do speedów w ogóle nie musisz robić bazy a możesz tworzyć dowolne formy. Przyznam że prawie nigdy nie korzystałem z Zspheres a z ZS2 nigdy. Wolałem robić bazę w zewnętrznym programie. DynaMesh to zupełny automat więc nawet totalny noob będzie to wykorzystywał.

Sam pomysł wydaje się mega fajny. Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu.

Napisano

Można działać na 25 mln, ale na 64 bitach by mniej ryło po dysku przy 16GB ramu:)

Zdarza się też że nie da się zrobić np.projekcji przy bardzo gęstym obiekcie,out of memory i koniec,albo merge 2 subtooli z weldem i dobranoc:D.Rzadko, ale się zdarza.

 

Zresztą jeszcze nie wiadomo czy nie będzie 64bit:)

Napisano
  • Autor

Ciekawe czy tworzy sdivy ze po skończeniu bede mógł zejść do niższego (w ten sposób robic bazy). Jeśli nie to będzie trzeba robic szybkie retopo :)

Napisano

Mi się wydaje że to po prostu modyfikuje siatkę pod konkretny kształt/formę tak samo jak przy ZS2 tyle że na bieżąco. Do tego pewnie pilnuje żeby siatka była równo rozłożona tak jak to robi modyfikator relax w zbrushu.

Vega mi się wydaje że raczej na pewno jest jakaś siatka bazowa więc i subdivy są. Siatka bazowa pewnie będzie wyglądała jak ta po ZS2 a więc szału nie będzie i retopo i tak będzie trzeba robić jak model będzie animowany czy coś.

Napisano

No zobaczymy zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce, ale wyglada to mega.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności