Napisano 29 Sierpień 201113 l Na forum ZBrush Central pojawił się film prezentujący nowe możliwości Zbrush 4R2. Przez 5 minut pokazywana jest nowa funkcja zwana "DynaMesh". Więcej informacji: www.zbrushcentral.com
Napisano 29 Sierpień 201113 l Właśnie chciałem to wstawić. Prezentuje się genialnie. Dokładniejszy link: http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?t=157573 Będzie można wyrzeźbić dziurę na wylot bryły. Dynamesh działa z polypaintem. Materiał z efektem sss to zwykły skinshade tylko że z włączonym modyfikatorem Wax. Będzie można go dodać do dowolnego materiału. Edit: Aaaaaha ty też wstawiłeś ten sam link tylko wyciąłeś pierdółki po sleszu. Spryciula. :) Edytowane 30 Sierpień 201113 l przez Monio
Napisano 30 Sierpień 201113 l Znowu dodają jakieś pierdoły a nie ma x64 ;) Dobra biję się w pierś za to ciągłe narzekanie.
Napisano 30 Sierpień 201113 l Lucek co z tego że nie ma x64 jak i tak można spokojnie działać na 25-32 melonach poly na subtool. Takie gęste siatki są rzadko udziałem zwykłych zjadaczy chleba. DynaMesh świetnie wpasowuje się w politykę pixologic żeby zbrush był minimalnie uzależniony od zewnętrznych programów. Teraz do speedów w ogóle nie musisz robić bazy a możesz tworzyć dowolne formy. Przyznam że prawie nigdy nie korzystałem z Zspheres a z ZS2 nigdy. Wolałem robić bazę w zewnętrznym programie. DynaMesh to zupełny automat więc nawet totalny noob będzie to wykorzystywał. Sam pomysł wydaje się mega fajny. Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu.
Napisano 31 Sierpień 201113 l Można działać na 25 mln, ale na 64 bitach by mniej ryło po dysku przy 16GB ramu:) Zdarza się też że nie da się zrobić np.projekcji przy bardzo gęstym obiekcie,out of memory i koniec,albo merge 2 subtooli z weldem i dobranoc:D.Rzadko, ale się zdarza. Zresztą jeszcze nie wiadomo czy nie będzie 64bit:)
Napisano 31 Sierpień 201113 l Autor Ciekawe czy tworzy sdivy ze po skończeniu bede mógł zejść do niższego (w ten sposób robic bazy). Jeśli nie to będzie trzeba robic szybkie retopo :)
Napisano 31 Sierpień 201113 l Mi się wydaje że to po prostu modyfikuje siatkę pod konkretny kształt/formę tak samo jak przy ZS2 tyle że na bieżąco. Do tego pewnie pilnuje żeby siatka była równo rozłożona tak jak to robi modyfikator relax w zbrushu. Vega mi się wydaje że raczej na pewno jest jakaś siatka bazowa więc i subdivy są. Siatka bazowa pewnie będzie wyglądała jak ta po ZS2 a więc szału nie będzie i retopo i tak będzie trzeba robić jak model będzie animowany czy coś.
Napisano 13 Wrzesień 201113 l http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?t=160240 Nowy filmik. Dla Zbrusha to jest rewolucja. Zdeklasowali wszystkie konkurencyjne softy.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto