Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Na forum ZBrush Central pojawił się film prezentujący nowe możliwości Zbrush 4R2. Przez 5 minut pokazywana jest nowa funkcja zwana "DynaMesh".

 

Więcej informacji: www.zbrushcentral.com

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Właśnie chciałem to wstawić. Prezentuje się genialnie.

 

Dokładniejszy link:

http://www.zbrushcentral.com/showthread.php?t=157573

 

Będzie można wyrzeźbić dziurę na wylot bryły. Dynamesh działa z polypaintem.

Materiał z efektem sss to zwykły skinshade tylko że z włączonym modyfikatorem Wax. Będzie można go dodać do dowolnego materiału.

 

Edit: Aaaaaha ty też wstawiłeś ten sam link tylko wyciąłeś pierdółki po sleszu. Spryciula. :)

Edytowane przez Monio

Napisano

Znowu dodają jakieś pierdoły a nie ma x64 ;)

Dobra biję się w pierś za to ciągłe narzekanie.

Napisano

Lucek co z tego że nie ma x64 jak i tak można spokojnie działać na 25-32 melonach poly na subtool. Takie gęste siatki są rzadko udziałem zwykłych zjadaczy chleba.

DynaMesh świetnie wpasowuje się w politykę pixologic żeby zbrush był minimalnie uzależniony od zewnętrznych programów. Teraz do speedów w ogóle nie musisz robić bazy a możesz tworzyć dowolne formy. Przyznam że prawie nigdy nie korzystałem z Zspheres a z ZS2 nigdy. Wolałem robić bazę w zewnętrznym programie. DynaMesh to zupełny automat więc nawet totalny noob będzie to wykorzystywał.

Sam pomysł wydaje się mega fajny. Zobaczymy jak to wyjdzie w praniu.

Napisano

Można działać na 25 mln, ale na 64 bitach by mniej ryło po dysku przy 16GB ramu:)

Zdarza się też że nie da się zrobić np.projekcji przy bardzo gęstym obiekcie,out of memory i koniec,albo merge 2 subtooli z weldem i dobranoc:D.Rzadko, ale się zdarza.

 

Zresztą jeszcze nie wiadomo czy nie będzie 64bit:)

Napisano
  • Autor

Ciekawe czy tworzy sdivy ze po skończeniu bede mógł zejść do niższego (w ten sposób robic bazy). Jeśli nie to będzie trzeba robic szybkie retopo :)

Napisano

Mi się wydaje że to po prostu modyfikuje siatkę pod konkretny kształt/formę tak samo jak przy ZS2 tyle że na bieżąco. Do tego pewnie pilnuje żeby siatka była równo rozłożona tak jak to robi modyfikator relax w zbrushu.

Vega mi się wydaje że raczej na pewno jest jakaś siatka bazowa więc i subdivy są. Siatka bazowa pewnie będzie wyglądała jak ta po ZS2 a więc szału nie będzie i retopo i tak będzie trzeba robić jak model będzie animowany czy coś.

Napisano

No zobaczymy zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce, ale wyglada to mega.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.