arturadamczyk Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 Witam forumowiczów. Zamieszam poniżej prace wykonaną na konkurs Eizo "Zainspirowani Japonią". O pracy: budując miasto i scenę opierałem się zarówno na realnych zdjęciach jak i na jednej z moich ulubionych japońskich animacji - "W krainie bogów". Przesłanie - z tradycji wyrasta/ lub tradycja jest fundamentem japońskiej nowoczesności (a "mała" ośmiorniczka jako element folkloru). Stylistycznie nie dążyłem do realizmu a klimatem bardziej do ww animacji Hayao Miyazakiego. Nie wszystko się udało, częściowo ograniczał komputer oraz czas ale prace ukończyłem i poddaje ją pod Wasze komentarze. Soft: Cinema 4D + Vray + PS Pozdrawiam, Artur ps. poziom to konkurs a dwa piony dla dopełnienia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hynol Posted September 6, 2011 Share Posted September 6, 2011 Fajne to. Zwykle nie pisze nic o wizkach, ale to moim zdaniem wykracza poza ich ramy. Jak dla mnie troszkę rozedrgany styl - część idzie w kierunku fotorealizmu, a część taka rysunkowa bardziej. Osobiście bym szedł w jedną stronę, żeby to było spójne. Tak czy inaczej bardzo mi się podoba. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
jaras Posted September 7, 2011 Share Posted September 7, 2011 ładne, sporo pracy w to włożyleś, troszkę przypomina mi klimatem jakąś grę a Amigi ale juz nie pamietam jej nazwy - starosc nie radosc ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawelkos Posted September 7, 2011 Share Posted September 7, 2011 Ciekawe to to, fajnie wizualnie, przydaloby sie troche detalu na tych ulicach, jakies smieci, moze jakis rower, bo teraz miasto wyglada na nie opuszczone ale jednak martwe, no ale jak mowisz ze ci komp ani czas nie pozwalal to trudno. Nie podoba mi sie ten DOF na renderach i plaskie dachowki na drugim renderze na domku z prawej strony, ale poza tym to git Link to comment Share on other sites More sharing options...
arturadamczyk Posted September 7, 2011 Author Share Posted September 7, 2011 Hynol dzięki, rzeczywiście trochę poleciałem za bardzo z realizmem górnej części kadru ale to pewnie dlatego, że do końca nie wiedziałem jaki chce efekt osiągnąć. jaras dziękuje. tak, trochę pracy włożyłem. powiem nawet że za dużo. Pawelkos hmm kurde można się podłamać.. brak detalu na ulicy? ^^ ja uważam że trochę za bardzo "zagraciłem" kadr a to że miasto jest martwe to akurat nawiązanie do inspiracji jakim była ww animacja - miasto tam było opustoszałe w dzień i dopiero po zachodzie słońca zaczęło żyć. Ku wytłumaczeniu koncepcji jeszcze - dół kadru to przeszłość i śmieci czy rower były by nie na miejscu. Dof w pionach wstawiłem dla urozmaicenia i rzeczywiście mógł by być i mogły by nie być, a wszystkie dachówki są w 3D - dof je "spłaszczył" na 1 planie. Dzięki za komentarz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasam2 Posted September 8, 2011 Share Posted September 8, 2011 adamczykarts- bardzo mi się podoba, choć zgadzam się z kolegą Hynolem- bardziej wyraźne pójście w kokretny styl było by jeszcze lepsze dla i tak dobrej pracy. I według mnie fajna by była węższa uliczka, bardziej kadrująca całość. A tak w temacie- widziałeś Tekkon Kinkreet? Jak nie, to polecam... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dr Judym Posted September 8, 2011 Share Posted September 8, 2011 Fajny styl, ale mnie przede wszystkim brakuje w scenie tego co w opisie. Nie widać tego zderzenia tradycji z nowoczesnością, brakuje wywoływanych emocji u widza. Po prostu wydłubałeś sobie taką fajną scenkę, ale nie pomyślałeś konkretnie jakie kadry w jaki sposób mają realizować temat. Albo przydałoby się dynamiczne skontrastowanie pojedynczych symboli, detali, albo ta pani powinna się stać tematem zdjęcia, a wtedy nowoczesna i tradycyjna architektura będą robić za dopełnienie w tle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts