Napisano 6 Wrzesień 201113 l Zrobiłem sobie kilka obiektów metodą booleans diference (w załączniku zamieszczam prostrzy przykład), w efekcie po dwóch stronach powstają fejsy o niepopranej budowie (chyba?), majce to nie przeszkadza bo moge bez problemu pracować na tego typu obiektach ale po wyeksportowaniu do maxa, dzieje się niezły bałagan. Gdy próbuje ręcznie dodać edge (jeszcze w majce) za pomocą split polygon tool nawet nie chce ich zaakceptować. Czy jest jakaś prosta metoda aby zoptymalizować obiekt przed eksportem.
Napisano 6 Wrzesień 201113 l Sprawdz czy normale sa dobrze rozlzoone ja teki cos to bym robil inaczej. W tym przypadku nie ma mowy o jakiej kolwiek topologi ;/. Zaznacz obiek i wez display face normals. Rozumie ze tak sie dzeie po wygladzeniu. Potem mozew POLYgons i w normals i tam zaznaczajac scianki revers albo konform normals.
Napisano 6 Wrzesień 201113 l Obj kiepsko sprawdza się przy zapisie ścianek zawierających dziury. Zrób prostą triangulację takich ścianek albo dodaj kilka krawędzi nowym splitem i problem powinien zniknąć. Prościej i szybciej będzie ztriangulować, niekoniecznie cały obiekt, tylko kłopotliwe ścianki. Pozdr.
Napisano 9 Wrzesień 201113 l Jeżeli w Mayce nie poprawią Booleansów w następnej Majce to powinni je po prostu zablokować - jest to jedna wielka pomyłka - nie używajcie ich. Zrób sobie podziałkę na górze obiektu i wywal facy i zbridżuj je. Inaczej napotkasz same problemy.
Napisano 10 Wrzesień 201113 l Autor Prościej i szybciej będzie ztriangulować, niekoniecznie cały obiekt, tylko kłopotliwe ścianki. Pozdr. A gdzie to sie robi? :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto