Skocz do zawartości

Obiekt 3D: Mordercze Żelazko of DEATH!


mirach

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Powracam z projektem następnego urządzenia domowego. Tym razem żelazko/poduszkowiec. Powstaje to juz od ladnych paru miesiecy w żadkich przerwach pomiedzy projektami komercyjnymi. Jako ze nie mialem czasu na zajmowanie sie WIPem wczesniej wrzucam w sumie gotowy model. Maży mi sie znalezienie czasu na jakąś scenke, a jak przypadkiem wygram w totka i bede mogl poswiecic temu wiecej czasu to moze i paro sekundowa animka by sie udala.

Na wszelkie pytania postaram sie odpowiedziec, uwagi krytyczne wezme do serca (a moze i znajde czas zeby je wdrozyc) itp itd.

 

Soft: Max, Vray, Photoshop

 

Stan aktualny (nizej wczesniejsze ujecia):

iron_side_texture6.jpg

 

Pierwsze proby texturowania:

iron_side_texture1.jpg

 

Ujecia z innych stron:

iron_back_black.jpg

iron_bottom.jpg

iron_side_texture5.jpg

iron_rocket_launcher_01.jpg

 

A tu taki bonus zebyscie mogli zobaczyc jaki jestem wspanialy w photoshopie ;)

concept_shot.jpg

 

 

pozdrawiam

mirach

Edytowane przez mirach
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 20
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

artur: dzieki :) stopa prosta bo na wiekszosci ujec nie bedzie widac, a nawet jesli to w zalozeniu jest zeby z dolu leciala para wiec i tak ledwo co bedzie widac. No i jakbym popsul stope to by sie nie nadawalo do prasowania :D

 

placebo: oswietlenia sie chyba prostrzego nie da zrobic. 1 zoltawy direct imitujacy slonce + niebieskawy enviro jako niebo. No i jakas darmowa HDRka do odbic. No i scena studyjna to nie jest zdecydowanie.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten tekst mnie zabił. :-) Gratuluje. Wszyscy jesteśmy freak-ami

 

:D

 

A mi ono za mocno wyglada na warhammerowe 40000 w sam raz dla orków napewno by sie taki pojazd bojowy przyjął

;)

PS A gdzie łuski wyrzucane kilogramami na zewnatrz w tej photoshopowej wersji?

 

Zeby wpelni spelniac wymagania maszyny orkowej to powinno miec przynajmiej 5 innych kawalkow maszyn doczepionych to tu to tam i wielki napis WAAAAGH! ;)

Jestes juz druga osoba ktora zwraca mi uwage na brak wylotu lusek, pozostaje albo odpowiedziec ze Żelazko uzywa amunicji bezluskowej, albo dorobic wylot.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

VUE to konkretne narzędzie, efekty nie do uzyskania w innym sofcie.

 

ta, chociaz przyznaje sie szczerze ze dopiero to narzedzie poznaje. Dosc nie wygodnie mi sie puki co w nim pracuje. Dzieki za gwiazdki ^^

 

cyjan jak u Keraja :)

 

kurcze, nie wiem czy sie obrazac czy nie :D

A tak serio, to gdzie tu jest cyjan?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem na mysli korektę kolorów - zeszło Ci troche w stronę cyjanu i niebieskiego z wielkimi przepaleniami.

 

a tu sie zgodze. Glow i flara poszla w niebieskie zeby skontrastowac bardzo cieple tlo.

Sama flara + przepalenia to efekt inspiracji nowym Star Treckiem, gdzie flara byla wrzucana chyba w kazde mozliwe ujęcie :)

 

Dav: podziekować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny Pomysł. Dla mnie troszke żelazko wyrwane z kontekstu. Cienie na tle są wyraznie niebieskawe i całe tło jest bardzo kontrastowe, a z kolei cień żelazka taki szarawy i całe żelazko troche mdłe w porównaniu z tłem. Ale gdyby nie taki mankamencik ze spasowaniem tła do żelazka to naprawde fajnie to wygląda. Flary fajnie wyszły (pewnie optical flares od Andrzeja:D) aha i ten płomień od karabinu mógłbyś troszke zróżnicować żeby nie swiecił wszedzie równomiernie (tworzy sie taka jednolita plama) tylko u wylotu lufy jasno mega japierdziu, a potem juz spokojniej , a może tylko mi sie tak zdaje i pierdziele głupoty:D

Mniejsza. Wyszło bardzo fajnie , czekamy na upy i wieksze rozdziałki:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej, dzieki za konkretne uwagi.

roznica w oswietleniu zelazko-tlo da sie wytlumaczyc bardzo prosto - brak silla w vue. Chcialem to wszystko wyrenderowac w 1 scenie, niestety skonczylo sie na 2 renderach z innym oswietleniem (jedynie kierunek swiatla mi sie udalo dopasowac). W sumie sądze ze postprodukcja calkiem niezle to spasowala, ale jak widac da sie dostrzec odstepstwa.

Co do plomienia to racja, trzeba poszukac lepszego.

Wiekszej rozdzialki narazie nie planuje, mazy mi sie jakas mala animacyjka, dlatego bede sie trzymal w granicach 1280x720 zeby moc to wyrenderowac w jakims rozsadnym czasie.

 

Jesli kogos interesuje, tak wyglada render tlo+zelazko bez zadnej post produkcji:

canyon_01_no_post.jpg

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności