mirach Napisano 17 Wrzesień 2011 Napisano 17 Wrzesień 2011 (edytowane) Witam Powracam z projektem następnego urządzenia domowego. Tym razem żelazko/poduszkowiec. Powstaje to juz od ladnych paru miesiecy w żadkich przerwach pomiedzy projektami komercyjnymi. Jako ze nie mialem czasu na zajmowanie sie WIPem wczesniej wrzucam w sumie gotowy model. Maży mi sie znalezienie czasu na jakąś scenke, a jak przypadkiem wygram w totka i bede mogl poswiecic temu wiecej czasu to moze i paro sekundowa animka by sie udala. Na wszelkie pytania postaram sie odpowiedziec, uwagi krytyczne wezme do serca (a moze i znajde czas zeby je wdrozyc) itp itd. Soft: Max, Vray, Photoshop Stan aktualny (nizej wczesniejsze ujecia): Pierwsze proby texturowania: Ujecia z innych stron: A tu taki bonus zebyscie mogli zobaczyc jaki jestem wspanialy w photoshopie ;) pozdrawiam mirach Edytowane 17 Wrzesień 2011 przez mirach
arturskoczek Napisano 17 Wrzesień 2011 Napisano 17 Wrzesień 2011 pomysł rewelka :D Podoba mi się - jedynie stopę żelazka możnaby zrobić bardziej 'odjechaną'. Teraz jest klasyczna a przy reszcie :) wiadomo. Ale super, wykonanie bardzo dobre
placebo29 Napisano 17 Wrzesień 2011 Napisano 17 Wrzesień 2011 Poproszę o wiadomości na temat sceny, którą zastosowałeś tzn, jak oświetlone. potrzebuję jak najwiecej wiadomości o scenach studyjnych. pozdrowionka mirach:)
mirach Napisano 17 Wrzesień 2011 Autor Napisano 17 Wrzesień 2011 artur: dzieki :) stopa prosta bo na wiekszosci ujec nie bedzie widac, a nawet jesli to w zalozeniu jest zeby z dolu leciala para wiec i tak ledwo co bedzie widac. No i jakbym popsul stope to by sie nie nadawalo do prasowania :D placebo: oswietlenia sie chyba prostrzego nie da zrobic. 1 zoltawy direct imitujacy slonce + niebieskawy enviro jako niebo. No i jakas darmowa HDRka do odbic. No i scena studyjna to nie jest zdecydowanie. pozdrawiam
olaf Napisano 18 Wrzesień 2011 Napisano 18 Wrzesień 2011 clay i material bez tekstur fajne. ale im nizej tym gorzej - jak z epoki pana kleksa w kosmosie
mirach Napisano 18 Wrzesień 2011 Autor Napisano 18 Wrzesień 2011 Widzę, że nawiązujesz do klasyki :D nie do konca swiadomie, ale nie ukrywam ze bylem fanem Tytusa jak z epoki pana kleksa w kosmosie czyli wziąść tą moją photoshopke, porozsyłać i praca w filmie murowana? :)
ad_2000 Napisano 18 Wrzesień 2011 Napisano 18 Wrzesień 2011 "A tu taki bonus zebyscie mogli zobaczyc jaki jestem wspanialy w photoshopie ;)" ten tekst mnie zabił. :-) Gratuluje. Wszyscy jesteśmy freak-ami
Camel Napisano 18 Wrzesień 2011 Napisano 18 Wrzesień 2011 ciekawe, jak się przyjmie taki pomysł: zwykłe żelazko zamienia się w to mordercze i ziuuut z deski leci i przynosi zagładę wszystkiemu co żelazko napotka na drodze ;) pozdr.
s_vimes Napisano 18 Wrzesień 2011 Napisano 18 Wrzesień 2011 A mi ono za mocno wyglada na warhammerowe 40000 w sam raz dla orków napewno by sie taki pojazd bojowy przyjął ;) PS A gdzie łuski wyrzucane kilogramami na zewnatrz w tej photoshopowej wersji?
mirach Napisano 18 Wrzesień 2011 Autor Napisano 18 Wrzesień 2011 ten tekst mnie zabił. :-) Gratuluje. Wszyscy jesteśmy freak-ami :D A mi ono za mocno wyglada na warhammerowe 40000 w sam raz dla orków napewno by sie taki pojazd bojowy przyjął ;) PS A gdzie łuski wyrzucane kilogramami na zewnatrz w tej photoshopowej wersji? Zeby wpelni spelniac wymagania maszyny orkowej to powinno miec przynajmiej 5 innych kawalkow maszyn doczepionych to tu to tam i wielki napis WAAAAGH! ;) Jestes juz druga osoba ktora zwraca mi uwage na brak wylotu lusek, pozostaje albo odpowiedziec ze Żelazko uzywa amunicji bezluskowej, albo dorobic wylot. pozdrawiam
infected Napisano 19 Wrzesień 2011 Napisano 19 Wrzesień 2011 To wip, więc na ocenę wyników za wcześnie - ale pomysł ok. Mam nadzieję, że dorówna co najmniej tosterowi.
mirach Napisano 7 Październik 2011 Autor Napisano 7 Październik 2011 Maly update z ktorego w sumie jestem zadowolony. Tlo zrobione w vue, post w after effects.
infected Napisano 7 Październik 2011 Napisano 7 Październik 2011 Coraz lepiej !!! VUE to konkretne narzędzie, efekty nie do uzyskania w innym sofcie. Prawie jak Kingdom of the Crystal Skull 5* :)
mirach Napisano 7 Październik 2011 Autor Napisano 7 Październik 2011 VUE to konkretne narzędzie, efekty nie do uzyskania w innym sofcie. ta, chociaz przyznaje sie szczerze ze dopiero to narzedzie poznaje. Dosc nie wygodnie mi sie puki co w nim pracuje. Dzieki za gwiazdki ^^ cyjan jak u Keraja :) kurcze, nie wiem czy sie obrazac czy nie :D A tak serio, to gdzie tu jest cyjan?
Dav Napisano 7 Październik 2011 Napisano 7 Październik 2011 Co tu dużo mówić, rewelacja. :) Fajne refleksy świetlne i bardzo podoba mi się tło.
olaf Napisano 7 Październik 2011 Napisano 7 Październik 2011 miałem na mysli korektę kolorów - zeszło Ci troche w stronę cyjanu i niebieskiego z wielkimi przepaleniami.
mirach Napisano 7 Październik 2011 Autor Napisano 7 Październik 2011 miałem na mysli korektę kolorów - zeszło Ci troche w stronę cyjanu i niebieskiego z wielkimi przepaleniami. a tu sie zgodze. Glow i flara poszla w niebieskie zeby skontrastowac bardzo cieple tlo. Sama flara + przepalenia to efekt inspiracji nowym Star Treckiem, gdzie flara byla wrzucana chyba w kazde mozliwe ujęcie :) Dav: podziekować
Karkosik Napisano 7 Październik 2011 Napisano 7 Październik 2011 Fajny Pomysł. Dla mnie troszke żelazko wyrwane z kontekstu. Cienie na tle są wyraznie niebieskawe i całe tło jest bardzo kontrastowe, a z kolei cień żelazka taki szarawy i całe żelazko troche mdłe w porównaniu z tłem. Ale gdyby nie taki mankamencik ze spasowaniem tła do żelazka to naprawde fajnie to wygląda. Flary fajnie wyszły (pewnie optical flares od Andrzeja:D) aha i ten płomień od karabinu mógłbyś troszke zróżnicować żeby nie swiecił wszedzie równomiernie (tworzy sie taka jednolita plama) tylko u wylotu lufy jasno mega japierdziu, a potem juz spokojniej , a może tylko mi sie tak zdaje i pierdziele głupoty:D Mniejsza. Wyszło bardzo fajnie , czekamy na upy i wieksze rozdziałki:D
mirach Napisano 7 Październik 2011 Autor Napisano 7 Październik 2011 hej, dzieki za konkretne uwagi. roznica w oswietleniu zelazko-tlo da sie wytlumaczyc bardzo prosto - brak silla w vue. Chcialem to wszystko wyrenderowac w 1 scenie, niestety skonczylo sie na 2 renderach z innym oswietleniem (jedynie kierunek swiatla mi sie udalo dopasowac). W sumie sądze ze postprodukcja calkiem niezle to spasowala, ale jak widac da sie dostrzec odstepstwa. Co do plomienia to racja, trzeba poszukac lepszego. Wiekszej rozdzialki narazie nie planuje, mazy mi sie jakas mala animacyjka, dlatego bede sie trzymal w granicach 1280x720 zeby moc to wyrenderowac w jakims rozsadnym czasie. Jesli kogos interesuje, tak wyglada render tlo+zelazko bez zadnej post produkcji: pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się