Jump to content

modelEditor name? Oderwanie menu? i jeszcze jedno pytanie :)


asblaze
 Share

Recommended Posts

Hej :)

 

1. Potrzebuję MEL'em odpytać majkę o viewport nad którym znajduje się kursor myszy, albo/i który jest zaznaczony.

2. Chciałbym też MEL'em oderwać menu np "show".

 

Ktoś zna sposób?

 

Pozdrawiam

Błażej

Edited by asblaze
Link to comment
Share on other sites

Oderwać menu się raczej nie da (w sensie po prostu oderwać), gdyż menu to menu, a nie okno - a to dryfujące to są okna. Tak jak camel napisał możesz pokombinować tj. do menu dorzucić opcję "tear off" albo pod prawym przyciskiem context menu machnąć - pod którym byś miał komendę tworzącą floating okno z instancją oderwanego menu, a tamto usuwał ... przynajmniej ja bym tak to zrobił.

 

Swoją droga wszystkie okna w Maya to niby MEL itd. kurde niby jest zajebiste to wszystko, a w głupim Maxie masz 10x większą kontrolę nad ich budowaniem, odrywaniem, pobieraniem pozycji kursora, kontrolki oparte na .NET, obiekty ActiveX, UI builder itp. itd. Ciekaw jestem kiedy się w Maya zorientują, że coś się spowolniło w rozwoju tego softu :/

Link to comment
Share on other sites

Zasadniczo wiem jak zrobić własne menu, ale chciałbym dodać nowy menuItem do istniejącego już menu "Create".

 

Dodatkowe pytanie brzmi:

Jak powinien się nazywać parent dla tego itemu i jak w ogóle wyczaić nazwy drop-downow?

 

Mam :)

mainCreateMenu

 

Pozdrawiam

Błażej

Edited by asblaze
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy