Jump to content

Pomoc z wymoldelowaniem pewnego elementu w 3Ds Max 2011


Zernat
 Share

Recommended Posts

Np. narysuj dwa spliny - jeden zewnętrzny kształt zębatki, drugi to okrąg (dziura :-). Połącz za pomocą attach w jeden obiekt a potem shell nada grubość.

To tylko jeden ze sposobów.

Rzuć okiem na making of Tostera ze strony startowej. Tam jest opis wykonania piły tarczowej. W podobny sposób można wymodelować również tę zębatkę.

Link to comment
Share on other sites

W ten sposób nie uzyskasz prawidłowego kształtu zęba czyli tzw. ewolwenty.

wydaje mi sie ze mozna tylko ze po dobraniu odpowiednich wartosci fillet radius 1&2 trzeba vertexy pozamieniac na Corner (z domyslnego Bezier...)i troche recznie je poprzestawiac.

Link to comment
Share on other sites

Sugerujesz wobec tego, by "trochę ręcznie poprzestawiać" 11 zębów razy dwa...

Czy nie prościej jest nauczyć się narzędzia Array?

A jak zębów będzie 128? albo 256?

Array ofc, tylko ze nie uwzgledniłem tego boku zeba...

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy