Skocz do zawartości

Pomoc z wymoldelowaniem pewnego elementu w 3Ds Max 2011


Zernat

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 11
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Np. narysuj dwa spliny - jeden zewnętrzny kształt zębatki, drugi to okrąg (dziura :-). Połącz za pomocą attach w jeden obiekt a potem shell nada grubość.

To tylko jeden ze sposobów.

Rzuć okiem na making of Tostera ze strony startowej. Tam jest opis wykonania piły tarczowej. W podobny sposób można wymodelować również tę zębatkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ten sposób nie uzyskasz prawidłowego kształtu zęba czyli tzw. ewolwenty.

wydaje mi sie ze mozna tylko ze po dobraniu odpowiednich wartosci fillet radius 1&2 trzeba vertexy pozamieniac na Corner (z domyslnego Bezier...)i troche recznie je poprzestawiac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności