maciek.m Napisano 26 Październik 2011 Napisano 26 Październik 2011 Witam. Przedstawiam nowo ukończoną pracke. Tym razem karabienk snajperski :) Soft 3ds max, vray, photoshop. Scenke oświetliłem dwoma vray planami i dwoma spherami, do tego hdri dla odbic i swiatla ale to w malym stopniu. Model ma 3,5mil poly ale to glownie przez wygladzenia ustawione na 3 i czasami 4 zeby byly ladne luki, no i te spawy. Pozdrawiam i czekam na krytyke :) No i jeszcze rozdzialki full hd a dwie ciute wieksze :P http://img155.imageshack.us/img155/6100/bigsizefin1.jpg http://img72.imageshack.us/img72/3465/69053695.jpg http://img59.imageshack.us/img59/8357/35251832.jpg http://img707.imageshack.us/img707/4062/62534529.jpg http://img402.imageshack.us/img402/6303/rzuty.jpg 1
Chasdiel Napisano 26 Październik 2011 Napisano 26 Październik 2011 500 post! Gratuluję ...spamowania;) A na serio to bardzo fajny model i szybko zrobiony dosć. Może tylko niektóre elementy wyglądają zbyt nieskazitelnie, trochę mógłbyś pokrecić się jeszcze przy materiałach, żeby wyglądało bardziej realistycznie. Ale ogólnie to bardzo na plus. Motywujesz.
Razer Napisano 26 Październik 2011 Napisano 26 Październik 2011 Fajna armata, jeśli mnie pamięć nie myli to chyba jedyna na świecie "przeciwczołgowa" snajperka, nie? Jeśli byś mógł to chętnie bym zobaczył jak wygląda taki model bez smootha w ogóle. Bo rozumiem że to taki subdivision modeling? Nigdy nie modelowałem "hard surface" przedmiotów (poza kilkoma meblami) i zawsze mnie to zadziwia jak z "kwadratowych" modeli po nadaniu smootha wychodzą takie fajne kształty :)
Logos Napisano 26 Październik 2011 Napisano 26 Październik 2011 Świetny model! Razer czołgów nie przebija ale lekko opancerzone pojazdy tak
pabulo Napisano 26 Październik 2011 Napisano 26 Październik 2011 wg mnie to tak: model na 5 materiały na 4 prezentacja na 3.5
maciek.m Napisano 26 Październik 2011 Autor Napisano 26 Październik 2011 Chasdiel a nawet nie zauwazylem ze juz 500 post :) co do texturek to i tak uwazam ze za bardzo pobrodzilem korpus, wspominalem o tym w watku wip. Ale przyznaje niektore mogly by byc ladniejesze :P Razer co do czolgow to juz chyba Logos Ci odpowiedzial :) a co do siatek to glownie chodzilo o korpus http://img839.imageshack.us/img839/3305/sna5.jpg reszta wyglada prawie tak samo jak po zageszczeniu :) Logos dzieki :) pabulo dzieki za dokaldne wyliczenie, widac nad czym musze popracowac, niestety nie ma fajnych zdjec karabinu w ciekawych kadrach na ktorych moglem sie wzorowac. Wiekszosc zdjec jest na bialym tle lezacy na boku albo z pola bitwy.
Razer Napisano 27 Październik 2011 Napisano 27 Październik 2011 Dzięki za siatkę, czyli to jednak żadne czary mary i i tak musiałeś odwalić kawał ciężką roboty z modelowaniem. Jeśli mogę zasugerować sposób prezentacji, to może fajnie by było gdybyś rozsypał masę łusek lub naboi i na nich położył karabin. Coś mniej więcej jak tutaj goo.gl/oMHAn Jakby co to google możę zainspirować goo.gl/euCzU Wydaje mi się że takie "studio" było by całkiem mocarne :)
bolitic Napisano 27 Październik 2011 Napisano 27 Październik 2011 Maciek, jesteś jak fabryka, ale zachowujesz jakość manufaktury:] bardzo fajnie wyszło.
pauloos Napisano 27 Październik 2011 Napisano 27 Październik 2011 Świetna robota. Miałem duże oczekiwania wobec Twojej pracy i nie zawiodłem się:) Jesli masz ochotę zrobić inny karabin bądź pistolet a brak Ci zdjęć to mam w szafie cywilną wersję Beryla i Heckler&Koch MR223 a z pistoletów to HK P30 i P30L. Daj tylko znać jakie elementy Ci pstryknąć.
blinq Napisano 27 Październik 2011 Napisano 27 Październik 2011 Bardzo fajna praca. Szczególnie zbliżenia fajowo wyszły, bo pierwszy obrazek średniawy. Ale model i shadery super!
martix69 Napisano 27 Październik 2011 Napisano 27 Październik 2011 Ładnie i trzyma poziom, jak zawsze zresztą. Texturki sam robiłeś czy używałeś gotowych?
maciek.m Napisano 27 Październik 2011 Autor Napisano 27 Październik 2011 @Razer no nie ma tu zadnego czary mary, inni na tym forum sa od tego :) A co do pomyslu fajny fajny, szkoda ze nie znalazlem takich fotek, ale to juz przy nastepnym projekcie :) @bolitic ladnie to ujales, milo :) @pauloos dzieki i ciesze sie ze nie zawiodlem Cie, a pukawki zaraz obadam na necie, moze nie za tydzien ale kiedys moze sie skusze, a wtedy to bedzie full masakra detal hehe :) @blinq fajnie ze sie podoba, a co zblizen.. tez mi sie bardziej podobaja w szczegolnosci drugie. @martix69 dzieki :) co do texturek tylko te przetarcia na powieszchniach korpusu, uzylem gotowego jpga z ktoregos materialu z http://www.vraymaterials.de. Reszte sam rysowalem w szopie i ustawialem w maxsie.
szczawik Napisano 28 Październik 2011 Napisano 28 Październik 2011 model super, wszystko super, tylko mniej mi sie podoba prezentacja:)
infected Napisano 28 Październik 2011 Napisano 28 Październik 2011 Dla mnie super to wyszło. Prezentacja może troszkę za ciemna. Dziwnie wygląda podłoże w pierwszym renderze - trochę jak by kolba była zanurzona w wodzie. Model i teksturki na 5* Gratuluję.
maciek.m Napisano 28 Październik 2011 Autor Napisano 28 Październik 2011 infected nie dziwnie tylko wlasnie o to mi chodzilo :p dobrze ci sie skojazylo ze to woda i karabin jest zanurzony :)
Pixel-Factory Napisano 28 Październik 2011 Napisano 28 Październik 2011 bardzo fajna pracka a tak na szybko to : celownik robiłeś z głowy bo wyglada to jak cos co chciało być leupoldem 4,5-14 x 50 ale coś po drodze nie wyszło zmien na cos zpod znatu atm optics i bedzie super na przykład to co było dedykowane pod .50 cal http://www.atncorp.com/atn-12-36x80-archived-product jak byś miał jeszcze chęc się z tym pobawić to sprawdź czy aby napisy na korpusie są wybujane stęplem na prasie ( wtedy nie sa takie ostre i blacha wybrzusza się na około napsu) jeżeli sa frezowane to teraz jest super. to tyle ile wyłapałem reszta wymiata!!! GRATULECJE!!
maciek.m Napisano 30 Październik 2011 Autor Napisano 30 Październik 2011 Pixel-Factory co do napisow nie mam pojecia, na stronie glownej barrett na zblizeniu sa wyrazne i ciemniejsze i tak zrobilem. A co do celownika to nie robiłem z głowy, sa dziesiatki roznych rodzajow celownikow. Robilem na podstawie planow i zdjec o duzej rozdzialce. Ten celownik co podeslales jest zupelnie inny niz ten co ja robilem. Mam nadzieje ze sie wybronilem :P
Pixel-Factory Napisano 30 Październik 2011 Napisano 30 Październik 2011 tak ,tak wybroniłeś sie :) a co do oznaczeń to faktycznie są wyciskane na prasie : jeszcze raz gratuluję modelu !!! pomysl nad czymś analogicznym tyle że od naszych wschodnich sąsiadów na przykład nad Gepardem M4 fajnie bywyglądały renderki w konfrontacja takich dwóch potworków :D
Rekomendowane odpowiedzi