Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Przedstawiam nowo ukończoną pracke. Tym razem karabienk snajperski :) Soft 3ds max, vray, photoshop. Scenke oświetliłem dwoma vray planami i dwoma spherami, do tego hdri dla odbic i swiatla ale to w malym stopniu. Model ma 3,5mil poly ale to glownie przez wygladzenia ustawione na 3 i czasami 4 zeby byly ladne luki, no i te spawy. Pozdrawiam i czekam na krytyke :)

 

 

bigsizefin.jpg

 

 

46354947.jpg

 

 

 

29727739.jpg

 

 

 

34803299.jpg

 

 

 

rzuty.jpg

 

 

 

 

 

 

 

No i jeszcze rozdzialki full hd a dwie ciute wieksze :P

 

 

http://img155.imageshack.us/img155/6100/bigsizefin1.jpg

http://img72.imageshack.us/img72/3465/69053695.jpg

http://img59.imageshack.us/img59/8357/35251832.jpg

http://img707.imageshack.us/img707/4062/62534529.jpg

http://img402.imageshack.us/img402/6303/rzuty.jpg

  • Like 1
  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

500 post! Gratuluję ...spamowania;) A na serio to bardzo fajny model i szybko zrobiony dosć. Może tylko niektóre elementy wyglądają zbyt nieskazitelnie, trochę mógłbyś pokrecić się jeszcze przy materiałach, żeby wyglądało bardziej realistycznie. Ale ogólnie to bardzo na plus. Motywujesz.

Napisano

Fajna armata, jeśli mnie pamięć nie myli to chyba jedyna na świecie "przeciwczołgowa" snajperka, nie? Jeśli byś mógł to chętnie bym zobaczył jak wygląda taki model bez smootha w ogóle. Bo rozumiem że to taki subdivision modeling? Nigdy nie modelowałem "hard surface" przedmiotów (poza kilkoma meblami) i zawsze mnie to zadziwia jak z "kwadratowych" modeli po nadaniu smootha wychodzą takie fajne kształty :)

Napisano

Chasdiel a nawet nie zauwazylem ze juz 500 post :) co do texturek to i tak uwazam ze za bardzo pobrodzilem korpus, wspominalem o tym w watku wip. Ale przyznaje niektore mogly by byc ladniejesze :P Razer co do czolgow to juz chyba Logos Ci odpowiedzial :) a co do siatek to glownie chodzilo o korpus http://img839.imageshack.us/img839/3305/sna5.jpg reszta wyglada prawie tak samo jak po zageszczeniu :)

Logos dzieki :) pabulo dzieki za dokaldne wyliczenie, widac nad czym musze popracowac, niestety nie ma fajnych zdjec karabinu w ciekawych kadrach na ktorych moglem sie wzorowac. Wiekszosc zdjec jest na bialym tle lezacy na boku albo z pola bitwy.

Napisano

Dzięki za siatkę, czyli to jednak żadne czary mary i i tak musiałeś odwalić kawał ciężką roboty z modelowaniem.

 

Jeśli mogę zasugerować sposób prezentacji, to może fajnie by było gdybyś rozsypał masę łusek lub naboi i na nich położył karabin. Coś mniej więcej jak tutaj goo.gl/oMHAn Jakby co to google możę zainspirować goo.gl/euCzU Wydaje mi się że takie "studio" było by całkiem mocarne :)

Napisano

Świetna robota. Miałem duże oczekiwania wobec Twojej pracy i nie zawiodłem się:)

Jesli masz ochotę zrobić inny karabin bądź pistolet a brak Ci zdjęć to mam w szafie cywilną wersję Beryla i Heckler&Koch MR223 a z pistoletów to HK P30 i P30L. Daj tylko znać jakie elementy Ci pstryknąć.

Napisano

@Razer no nie ma tu zadnego czary mary, inni na tym forum sa od tego :) A co do pomyslu fajny fajny, szkoda ze nie znalazlem takich fotek, ale to juz przy nastepnym projekcie :)

@bolitic ladnie to ujales, milo :)

@pauloos dzieki i ciesze sie ze nie zawiodlem Cie, a pukawki zaraz obadam na necie, moze nie za tydzien ale kiedys moze sie skusze, a wtedy to bedzie full masakra detal hehe :)

@blinq fajnie ze sie podoba, a co zblizen.. tez mi sie bardziej podobaja w szczegolnosci drugie.

@martix69 dzieki :) co do texturek tylko te przetarcia na powieszchniach korpusu, uzylem gotowego jpga z ktoregos materialu z http://www.vraymaterials.de. Reszte sam rysowalem w szopie i ustawialem w maxsie.

Napisano

Dla mnie super to wyszło.

Prezentacja może troszkę za ciemna.

Dziwnie wygląda podłoże w pierwszym renderze - trochę jak by kolba była zanurzona w wodzie.

Model i teksturki na 5*

Gratuluję.

Napisano

bardzo fajna pracka

a tak na szybko to :

celownik robiłeś z głowy bo wyglada to jak cos co chciało być leupoldem 4,5-14 x 50 ale coś po drodze nie wyszło

zmien na cos zpod znatu atm optics i bedzie super

 

na przykład to co było dedykowane pod .50 cal

http://www.atncorp.com/atn-12-36x80-archived-product

 

jak byś miał jeszcze chęc się z tym pobawić to sprawdź czy aby napisy na korpusie są wybujane stęplem na prasie ( wtedy nie sa takie ostre i blacha wybrzusza się na około napsu) jeżeli sa frezowane to teraz jest super.

to tyle ile wyłapałem reszta wymiata!!! GRATULECJE!!

Napisano

Pixel-Factory co do napisow nie mam pojecia, na stronie glownej barrett na zblizeniu sa wyrazne i ciemniejsze i tak zrobilem. A co do celownika to nie robiłem z głowy, sa dziesiatki roznych rodzajow celownikow. Robilem na podstawie planow i zdjec o duzej rozdzialce. Ten celownik co podeslales jest zupelnie inny niz ten co ja robilem. Mam nadzieje ze sie wybronilem :P

Napisano

tak ,tak wybroniłeś sie :)

a co do oznaczeń to faktycznie są wyciskane na prasie :

unled1tu.jpg

 

jeszcze raz gratuluję modelu !!! pomysl nad czymś analogicznym tyle że od naszych wschodnich sąsiadów na przykład nad Gepardem M4

fajnie bywyglądały renderki w konfrontacja takich dwóch potworków :D




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności