Posted November 18, 201113 yr witam, mam nalozone materialy (szafy bialy polysk) ktory mi szwankuje po renderze nie wiem czemu, w scenie jest swiatlo vraylight i IESy, czemu powstaly takie plamy i co zrobic zeby je zniwelowac? tak samo jest na image2 gdzie plamy powstaly po odbiciu lustra..
November 18, 201113 yr Pierwsze co bym sprawdził czy to wina Global Illumination. Ale najszybciej się takim trickiem: włącz Render Elements: VrayGlobalIllumination i VrayLighting, przerenderuj fragment na którym pojawiają się artefakty, zobaczysz na którym renderelemencie one powstają. Jeśli na VrayGlobalIllumination to zmień ustawienia GI na wyższe, jak na VrayLighting to zwiększ subdivison świateł. Pozdrawiam
November 18, 201113 yr Tak jak pisze m-z. Możesz jeszcze dodać do światel więcej Diffuse subdivision. Prawym na świetle i Vray properities i tam masz Diff subdiv. Standardowo powinno być 150
November 18, 201113 yr Author Tak jak pisze m-z. Możesz jeszcze dodać do światel więcej Diffuse subdivision. Prawym na świetle i Vray properities i tam masz Diff subdiv. Standardowo powinno być 150 150 czy 1500?
December 5, 201113 yr Author nie wiem czemu, ale jak wywalilem ze sceny vrayLIGHTMATERIAL to jest ok i nie ma plam
December 5, 201113 yr Bo pewnie odpowiada za niego inny sampling. Nie wiem jak to jest w vrayu, ale w mentalu za jakość świecącego materiału odpowiada FG.
December 5, 201113 yr a wyłącz Refractive w zakłace GI ;) Chodź i tak obstawiam na kiepskie nastawy GI
Create an account or sign in to comment