Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam,

mam nalozone materialy (szafy bialy polysk) ktory mi szwankuje po renderze nie wiem czemu, w scenie jest swiatlo vraylight i IESy, czemu powstaly takie plamy i co zrobic zeby je zniwelowac? tak samo jest na image2 gdzie plamy powstaly po odbiciu lustra..

99403039.th.jpg

15208164.th.jpg

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pierwsze co bym sprawdził czy to wina Global Illumination. Ale najszybciej się takim trickiem: włącz Render Elements: VrayGlobalIllumination i VrayLighting, przerenderuj fragment na którym pojawiają się artefakty, zobaczysz na którym renderelemencie one powstają. Jeśli na VrayGlobalIllumination to zmień ustawienia GI na wyższe, jak na VrayLighting to zwiększ subdivison świateł.

 

Pozdrawiam

Napisano

Tak jak pisze m-z. Możesz jeszcze dodać do światel więcej Diffuse subdivision. Prawym na świetle i Vray properities i tam masz Diff subdiv. Standardowo powinno być 150

Napisano
  • Autor
Tak jak pisze m-z. Możesz jeszcze dodać do światel więcej Diffuse subdivision. Prawym na świetle i Vray properities i tam masz Diff subdiv. Standardowo powinno być 150

150 czy 1500?

Napisano

standardowo masz 150 dla diffuse, 1500 dla kaustyki

Napisano
  • Autor

nie wiem czemu, ale jak wywalilem ze sceny vrayLIGHTMATERIAL to jest ok i nie ma plam

Napisano

Bo pewnie odpowiada za niego inny sampling. Nie wiem jak to jest w vrayu, ale w mentalu za jakość świecącego materiału odpowiada FG.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności