Napisano 18 Listopad 201113 l witam, mam nalozone materialy (szafy bialy polysk) ktory mi szwankuje po renderze nie wiem czemu, w scenie jest swiatlo vraylight i IESy, czemu powstaly takie plamy i co zrobic zeby je zniwelowac? tak samo jest na image2 gdzie plamy powstaly po odbiciu lustra..
Napisano 18 Listopad 201113 l Pierwsze co bym sprawdził czy to wina Global Illumination. Ale najszybciej się takim trickiem: włącz Render Elements: VrayGlobalIllumination i VrayLighting, przerenderuj fragment na którym pojawiają się artefakty, zobaczysz na którym renderelemencie one powstają. Jeśli na VrayGlobalIllumination to zmień ustawienia GI na wyższe, jak na VrayLighting to zwiększ subdivison świateł. Pozdrawiam
Napisano 18 Listopad 201113 l Tak jak pisze m-z. Możesz jeszcze dodać do światel więcej Diffuse subdivision. Prawym na świetle i Vray properities i tam masz Diff subdiv. Standardowo powinno być 150
Napisano 18 Listopad 201113 l Autor Tak jak pisze m-z. Możesz jeszcze dodać do światel więcej Diffuse subdivision. Prawym na świetle i Vray properities i tam masz Diff subdiv. Standardowo powinno być 150 150 czy 1500?
Napisano 18 Listopad 201113 l może masz zaznaczone "Use interpolation" w ustawieniach Reflect w materiale
Napisano 5 Grudzień 201113 l Autor nie wiem czemu, ale jak wywalilem ze sceny vrayLIGHTMATERIAL to jest ok i nie ma plam
Napisano 5 Grudzień 201113 l Bo pewnie odpowiada za niego inny sampling. Nie wiem jak to jest w vrayu, ale w mentalu za jakość świecącego materiału odpowiada FG.
Napisano 5 Grudzień 201113 l a wyłącz Refractive w zakłace GI ;) Chodź i tak obstawiam na kiepskie nastawy GI
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto