blachu Napisano 18 Listopad 2011 Share Napisano 18 Listopad 2011 witam, mam nalozone materialy (szafy bialy polysk) ktory mi szwankuje po renderze nie wiem czemu, w scenie jest swiatlo vraylight i IESy, czemu powstaly takie plamy i co zrobic zeby je zniwelowac? tak samo jest na image2 gdzie plamy powstaly po odbiciu lustra.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m-z Napisano 18 Listopad 2011 Share Napisano 18 Listopad 2011 Pierwsze co bym sprawdził czy to wina Global Illumination. Ale najszybciej się takim trickiem: włącz Render Elements: VrayGlobalIllumination i VrayLighting, przerenderuj fragment na którym pojawiają się artefakty, zobaczysz na którym renderelemencie one powstają. Jeśli na VrayGlobalIllumination to zmień ustawienia GI na wyższe, jak na VrayLighting to zwiększ subdivison świateł. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cucsoniuss Napisano 18 Listopad 2011 Share Napisano 18 Listopad 2011 nie masz czasem zduplikowanych scian w tym miejscu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurnik Napisano 18 Listopad 2011 Share Napisano 18 Listopad 2011 Tak jak pisze m-z. Możesz jeszcze dodać do światel więcej Diffuse subdivision. Prawym na świetle i Vray properities i tam masz Diff subdiv. Standardowo powinno być 150 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blachu Napisano 18 Listopad 2011 Autor Share Napisano 18 Listopad 2011 Tak jak pisze m-z. Możesz jeszcze dodać do światel więcej Diffuse subdivision. Prawym na świetle i Vray properities i tam masz Diff subdiv. Standardowo powinno być 150 150 czy 1500? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m-z Napisano 18 Listopad 2011 Share Napisano 18 Listopad 2011 standardowo masz 150 dla diffuse, 1500 dla kaustyki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
polka dot Napisano 18 Listopad 2011 Share Napisano 18 Listopad 2011 może masz zaznaczone "Use interpolation" w ustawieniach Reflect w materiale Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blachu Napisano 5 Grudzień 2011 Autor Share Napisano 5 Grudzień 2011 nie wiem czemu, ale jak wywalilem ze sceny vrayLIGHTMATERIAL to jest ok i nie ma plam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 5 Grudzień 2011 Share Napisano 5 Grudzień 2011 Bo pewnie odpowiada za niego inny sampling. Nie wiem jak to jest w vrayu, ale w mentalu za jakość świecącego materiału odpowiada FG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gientekwl Napisano 5 Grudzień 2011 Share Napisano 5 Grudzień 2011 a wyłącz Refractive w zakłace GI ;) Chodź i tak obstawiam na kiepskie nastawy GI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się