Napisano 4 Kwiecień 20159 l Autor speedpaint na bitwę ale zaspałem, zamalo czasu szkoda :), troszkę mnie nie było ale fajny temat:), postaram się wrzucać coś częściej Edytowane 4 Kwiecień 20159 l przez Uriel
Napisano 17 Kwiecień 20159 l Bardzo fajne kolory w tej ostatniej pracy. Kompozycyjnie też trzyma poziom myślę więc warto wykończyć! Pozdrawiam
Napisano 18 Kwiecień 20159 l Panią z toporem pociągnął bym dalej fajna kompozycja i kolory tylko nad anatomią trzeba by przysiąść.
Napisano 18 Kwiecień 20159 l Autor odnosnie anatomii to ciezka sprawa, sporo trzeba przesiedziec aby byla spoko szczegolnie na ilustracji gdzie sie dużo dzieje, ale jako ze to tylko speedpainty robienie poprawnej anatomi w 1,5h i ciekawej ilustracji jest ciezkie, wole spedzic czas nad tworzeniem ciekawej kompozycji kolorystyki niz spedzic tem sam czas nad tym zeby anatomja byla idealna. Niestety nie mam czasu na wykonczanie prac bo praca i zycie i wykonczone prace robie w pracy wiec poswiecanie masy czasu na robienie tego samego w domu mija sie z celem, wole poluczyc sie 3d czy wyjsc na piwo ze znajomymi :)
Napisano 18 Kwiecień 20159 l Przy przy kobiecej postaci gdzie jest niewiele mięśni to trzeba zadbać o te podstawowe proporcje. Imo nie ma co się zasłaniać tym że to speedy, lepiej mniej speedów a dopracować tą postać. Z każdym kolejnym razem będzie łatwiej, lepiej i szybciej a tak tylko uczysz się złych nawyków. Owszem, nawet jak się ogląda speedy Mulinsa to tam często są błędy w proporcjach ale tam nie mam wątpliwości że koleś ma to opanowane a na potrzeby szkicu skupił się na innych aspektach. edit: oki, dopiero po fakcie zauważyłem że to na speedpaint:)
Napisano 24 Kwiecień 20159 l Autor Postaram się następnym razem dbać bardziej o anatomie. Poprawienie starej postaci z własnego autorskiego systemu RPG :) Mag bitewny ognia Edytowane 26 Maj 20159 l przez Uriel
Napisano 15 Kwiecień 20168 l Hej Uriel! Ty jeszcze nie masz jakiegoś artstation? Weź sobie załóż w końcu XD
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto