Uriel Napisano 21 Listopad 2013 Autor Napisano 21 Listopad 2013 StarCraft FanArt - Ghost redesign 2 h
Uriel Napisano 4 Kwiecień 2015 Autor Napisano 4 Kwiecień 2015 (edytowane) speedpaint na bitwę ale zaspałem, zamalo czasu szkoda :), troszkę mnie nie było ale fajny temat:), postaram się wrzucać coś częściej Edytowane 4 Kwiecień 2015 przez Uriel
badassky Napisano 4 Kwiecień 2015 Napisano 4 Kwiecień 2015 Szkoda, że się nie załapałeś, fajna pracka!
Uriel Napisano 16 Kwiecień 2015 Autor Napisano 16 Kwiecień 2015 nastempny z bitwy moze ten nawet wykoncze :) jak czas pozwoli
rymin Napisano 17 Kwiecień 2015 Napisano 17 Kwiecień 2015 Bardzo fajne kolory w tej ostatniej pracy. Kompozycyjnie też trzyma poziom myślę więc warto wykończyć! Pozdrawiam
montelubiciastka Napisano 18 Kwiecień 2015 Napisano 18 Kwiecień 2015 Panią z toporem pociągnął bym dalej fajna kompozycja i kolory tylko nad anatomią trzeba by przysiąść.
Uriel Napisano 18 Kwiecień 2015 Autor Napisano 18 Kwiecień 2015 odnosnie anatomii to ciezka sprawa, sporo trzeba przesiedziec aby byla spoko szczegolnie na ilustracji gdzie sie dużo dzieje, ale jako ze to tylko speedpainty robienie poprawnej anatomi w 1,5h i ciekawej ilustracji jest ciezkie, wole spedzic czas nad tworzeniem ciekawej kompozycji kolorystyki niz spedzic tem sam czas nad tym zeby anatomja byla idealna. Niestety nie mam czasu na wykonczanie prac bo praca i zycie i wykonczone prace robie w pracy wiec poswiecanie masy czasu na robienie tego samego w domu mija sie z celem, wole poluczyc sie 3d czy wyjsc na piwo ze znajomymi :)
biglebowsky Napisano 18 Kwiecień 2015 Napisano 18 Kwiecień 2015 Przy przy kobiecej postaci gdzie jest niewiele mięśni to trzeba zadbać o te podstawowe proporcje. Imo nie ma co się zasłaniać tym że to speedy, lepiej mniej speedów a dopracować tą postać. Z każdym kolejnym razem będzie łatwiej, lepiej i szybciej a tak tylko uczysz się złych nawyków. Owszem, nawet jak się ogląda speedy Mulinsa to tam często są błędy w proporcjach ale tam nie mam wątpliwości że koleś ma to opanowane a na potrzeby szkicu skupił się na innych aspektach. edit: oki, dopiero po fakcie zauważyłem że to na speedpaint:)
Uriel Napisano 24 Kwiecień 2015 Autor Napisano 24 Kwiecień 2015 (edytowane) Postaram się następnym razem dbać bardziej o anatomie. Poprawienie starej postaci z własnego autorskiego systemu RPG :) Mag bitewny ognia Edytowane 26 Maj 2015 przez Uriel
telthona Napisano 15 Kwiecień 2016 Napisano 15 Kwiecień 2016 Hej Uriel! Ty jeszcze nie masz jakiegoś artstation? Weź sobie załóż w końcu XD
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się