Leru Napisano 13 Lipiec 2004 Napisano 13 Lipiec 2004 edit: Prolog BYL dla picu, tak zeby jakos inaczej to wygladalo. Juz go nie ma bo nie chce zeby to uroslo do jakichs niewiadomo jakich rozmiarow. Bitwa jest taka prztykanka kolezenska i prosze jakos tego nie dobierac inaczej (tak my przynajmniej do tego podchodzimy). Kolejna mini-bitwa zaczyna sie wraz z otwarciem tego threada. Tematem jak widac jest obiekt architektoniczny, a jego przedstawienie jest dowolne (jak rowniez i sam dobor modelu). Zasada jest prosta, robimy naprawde tyle na ile nas stac. [Wyedytowany dnia 13-7-2004 > Leru]
SansSerif Napisano 13 Lipiec 2004 Napisano 13 Lipiec 2004 ale tematem jest architektura w kontekscie prologu? jesli tak to moze byc ciekawie. scena batalistyczna ze elementami architektury ;)
Gotham Napisano 13 Lipiec 2004 Napisano 13 Lipiec 2004 Buhaha, no prolog jest przedni :>>>>, nie mam z nim ino nic wspólnego... Nie podchodzę do tego jak do jakiegoś pojedynku więc \"vs.\" jest \"troszkę\" nie na miejscu. Po prostu mam ochotę wymodelować sobie jakieś budyneczki... Troszkę się porozwijać :). Jak ktoś ma jeszcze ochotę to szczerze zapraszam :).
Leru Napisano 13 Lipiec 2004 Autor Napisano 13 Lipiec 2004 heh :) tak jak napisalem w I poscie: \"prztykanka kolezenska\", a VS bo wiadomo od razu kto z kim i dlaczego. Proste i zrozumiale a krew sie nie poleje.
Salvator Napisano 13 Lipiec 2004 Napisano 13 Lipiec 2004 A widząc topic miałem nadzieję na rozlew krwi... ale tak też może być.. powodzenia ;]
Gotham Napisano 13 Lipiec 2004 Napisano 13 Lipiec 2004 Wysłane przez sebfx A do kiedy ustaliliście sobie termin ?? Oj... Po co się ograniczać? Oczywiście brak terminu.
soshka.cg Napisano 13 Lipiec 2004 Napisano 13 Lipiec 2004 Słusznie :) Więc czekamy na pierwsze obrazki ;)
Salvator Napisano 14 Lipiec 2004 Napisano 14 Lipiec 2004 taaa.. śpijcie sobie śpijcie, a pracki same się zrobią ;P czekamy na cokolwiek 3d... choćby kawałek ściany czy wazon.
dr Ug Napisano 14 Lipiec 2004 Napisano 14 Lipiec 2004 Racja, kazdy architekt przy projektowaniu zaczyna od wazonu.
Marcin Napisano 14 Lipiec 2004 Napisano 14 Lipiec 2004 Wazon to podstawa reszta jest juz na wzór wazonu :P
Kris_R Napisano 14 Lipiec 2004 Napisano 14 Lipiec 2004 Hmmm.... wiecie co wam powiem... marzy mi się taka architekturka z charakterem. Żeby nie była taka po prostu zimna i bez emocji.... mogła by jakoś się odnosić do widza... Rzucająć frazesami to np. zamczysko draculli...albo grzybek dla krasnali... takie troszkę nietypowe ale z czadem! Jeśli się zdecdujecie podejść twórczo do tematu to zrobicie mi ogromną przyjemność :) trzymam kciuki!
Salvator Napisano 14 Lipiec 2004 Napisano 14 Lipiec 2004 lol, znajdź mi dom bez wazonu :P zapomniałem wstawić w tamtym poście emotki ;] no ale cóż, nic się nie zmienia, dalej żadnych kawałków ścian i wazonów...
Szymeq Napisano 14 Lipiec 2004 Napisano 14 Lipiec 2004 heh czekam z niecierpliwoscia Leru i Gotham na jakies prace z tego co wiem Leru ostro za projekty sie wzial wiec..:) trzymam kciuki
Leru Napisano 16 Lipiec 2004 Autor Napisano 16 Lipiec 2004 Zrobilem pare konceptow bo zupelnie nie moglem sie zdecydowac co mam robic. No i oto sa moje wypociny: http://skynet.topexpert.pl/leru/cncpt/2.jpg http://skynet.topexpert.pl/leru/cncpt/1.jpg http://skynet.topexpert.pl/leru/cncpt/3.jpg ok wiec pierwszy to jak widac uliczka, nie widac chyba ze to jest slams ale slams mial byc. Jakies lezace smieci, worki, stojacy kosz, rozwieszona bielizna takie tam. Dalej mamy klimat chinski. Czyste do bolu. Moze tu jest troche (nawet bardzo duzo) wplywu pracy z 3dtotal. To obok glownego rysunku kolejny koncept. Wejscie czy cos tam. No i na koncu z czego jestem chyba najbardziej zadowolony i co pewnie by mi pasowalo najbardziej czyli zameczek z klimatem. Obok katedra (a w sumie jej niewielki procent) ale pewnie na nia sie nie porwe. Sam koncept zamku jest troszke niedopracowany (mury troche wydaly mi sie na koncu za niskie, sama podstawa tez jest troszke za mala). Jakoze katedra jest bardzo fajnym pomyslem to chcialem tez cos z niej do tego zamku wlozyc :> Boje sie ze to moze byc porwanie sie z motyka na slonce ale zobaczymy co z tego wyjdzie. Thats all i chyba dzis zabieram sie jeszcze za 3D.
Szymeq Napisano 16 Lipiec 2004 Napisano 16 Lipiec 2004 heh juz wiesz co o tym sadze mam nadzieje ze Gotham nas zaskoczy i potraktujecie te mini "bitwe" jako rozwiniecie umiejetnosci:) pozdr szymeq
Predator Napisano 16 Lipiec 2004 Napisano 16 Lipiec 2004 Pozdrogka dla wszystkich :) ciekaw jestem efektow pracy Leru jak i Gothama :) , bede wpadal ogladac :) efekty.
ikim Napisano 16 Lipiec 2004 Napisano 16 Lipiec 2004 Leru-wszytkie można fajnie pokazać ale ostatni koncept najbardziej przypadł mi do gustu, czekam na drugie Minas Tirith;-) Możesz zrobić mieszankę zamkowo/katedralną jak MontSaint-Michel na przykład:) http://www.clickmagique.com/Pics/Externals/France/MontSaintMichel.shtml - tu referencje.
Leru Napisano 16 Lipiec 2004 Autor Napisano 16 Lipiec 2004 tak wlasnie o tym myslalem i dlatego zestawilem zamek i katedre w jednym conepcie. A katedra ktora mi sluzy jako przyklad to katedra w Amiens. Wspanial i monutmentalna :> w zalaczniku jedno z wielu zdjec ale jedno z niewielu ukazujacych calosc :)
ikim Napisano 16 Lipiec 2004 Napisano 16 Lipiec 2004 Trzymam kciuki wiec i czekam na renderki - a wspaniała i monumentalna to jest katedra w Beauvais :) Chociaz Amiens tez może być:P PS: jakby co można się dołączyć to bitewki?:)
Gotham Napisano 16 Lipiec 2004 Napisano 16 Lipiec 2004 Serdecznie zapraszamy :). Ja podrzucę coś najwcześniej w przyszłym tygodniu... Teraz pracka. Pozdr.
Szymeq Napisano 16 Lipiec 2004 Napisano 16 Lipiec 2004 hehe moze tez sie skusze bo w kwestii architektury jestem zielony:) moze sie czegos naucze:) pozdr
Leru Napisano 16 Lipiec 2004 Autor Napisano 16 Lipiec 2004 W ramach przypomnienia: 1. co uczestnik mini-bitwy robi jest jego indywidualnym wyborem 2. dac z siebie jak najwiecej
Batou Napisano 16 Lipiec 2004 Napisano 16 Lipiec 2004 Z chęcią bym się dołączył (robię aktualnie podwórko, architektura przedwojenna), ale... raz że już założyłem temat w wip`ie i nie chcę dublować postów, a dwa że architektura ma być jedynie tłem (bardzo ważnym tłem, ale jednak) dla postaci. Pozostaje mi więc rola obserwatora. Powodzenia! Jeśli zaś chodzi o architekturę to dla mnie katedry gotyckie są szczytem doskonałości. Monumentalne i mroczne, strzeliste, bogate w detale i ozdobniki... ponadczasowe. Najnowocześniejsze budowle naszych czasów wyglądają przy nich jak stare rupiecie. Szkoda tylko że są tak trudne do wykonania w 3d :).
Muhaho Napisano 18 Lipiec 2004 Napisano 18 Lipiec 2004 Musze przyznać, że po przestudiowaniu ostatniej "pluszowej" Mini Bitwy, która wywołała u mnie chwilowy wstręt i odraze do grafiki komputerowej, z przyjemnością popatrze na efekty tego starcia, które z pewnością stać bedzie na wysokim poziomie ;]. Wystarczy, ze w tytule watku znalazł sie magiczy wyraz "Gotham" ;) (nie umniejszając kunsztu Pana Leru) Z niecierpliwością czekam na pierwsze renderki! ............................................................. ...and fuck the ortografic rullez!
soshka.cg Napisano 18 Lipiec 2004 Napisano 18 Lipiec 2004 Musze przyznać, że po przestudiowaniu ostatniej "pluszowej" Mini Bitwy, która wywołała u mnie chwilowy wstręt i odraze do grafiki komputerowej hmm :( - cieszę się że to tylko chwilowy wstręt i odraza
Muhaho Napisano 18 Lipiec 2004 Napisano 18 Lipiec 2004 Spokojnie, kazdy od czegos zaczyna, a jak woadomo poczatki bywaja najtrudniejsze. Kiedy przypomne sobie moje "raczkowanie" jescze w 3D Studio Max 2, to czasami mam koszmary... ;]
Leru Napisano 22 Lipiec 2004 Autor Napisano 22 Lipiec 2004 siedze duzo, pracuje ciezko :P, bola mnie plecy, a koncept nie jest do konca zgodny z tym co mi w glowie siedzi. Narazie pokazuje to: http://skynet.topexpert.pl/leru/cath/123.jpg http://skynet.topexpert.pl/leru/cath/1234.jpg Nie ma tu duzo bo robie cos, wracam, robie, wracam, testuje, wracam. Tu jest rowniez duzo za duzo poly i tych innych ale mysle ze pozniej jakos to zoptymalizuje i duza czesc zalatwi textura.
KLICEK Napisano 23 Lipiec 2004 Napisano 23 Lipiec 2004 leru raczej bym tego nie optymalizowal , bo zaplaczesz krwawymi lzami :) staraj sie na poczatku bardziej przemyslec to co bedziesz robil , a powinno byc mniej poly ale i tak jestem pod wrazeniem :) zycze powodzenia w dalszym pojedynq z gigantem
Muhaho Napisano 26 Lipiec 2004 Napisano 26 Lipiec 2004 ...tak sobie myśle i myśle, może i ja się przyłącze... Napewno nie bedzie to nic nadzwyczajnego, ale kto wie...
Predator Napisano 27 Lipiec 2004 Napisano 27 Lipiec 2004 Leru no poczatek bardzo ladny :) co do textur to zycze powodzenia bo z tym wiem jaka jest harofka :)
Leru Napisano 29 Lipiec 2004 Autor Napisano 29 Lipiec 2004 http://skynet.topexpert.pl/leru/cath/12345.jpg detali bedzie wiecej na tych dwoch identycznych "wiezach". Z tylu widac zarys reszty.
bartonfink Napisano 30 Lipiec 2004 Napisano 30 Lipiec 2004 jak widze takie projekty to az sie poce -> tyle detali :) .Takie scenki traktuje jako swojego rodzaju zboczenie :) ale nie otym chcialem pisac :) To co narazie pokazales jest super -> szczegolnie pierwsze 2 zrzuty. 3 duzo mnej do mnie przemawia (ale to chyba z powodu roznicy w szczegolowosci) nie czuc juz tej monumentalnosci :) mam pytanko - czy bedziecie ograniczac sie wylacznie do architektory ?(fajnie by bylo zobaczyc taki obiekt w jakiejs przepieknej sceneri) napisz jakiej metody uzywasz przy modelowaniu takich obiektow :) Bede czekal na dalsze pic.
Kris_R Napisano 30 Lipiec 2004 Napisano 30 Lipiec 2004 Zaczyna wyglądać smakowicie! :) oby tak dalej!
SansSerif Napisano 31 Lipiec 2004 Napisano 31 Lipiec 2004 leru kozystasz z jakis referek? jesli nie to duzo tracisz ;) http://www.cs.uta.fi/~grse/ConferenceWork/Handicap2002_Paris/Accompanying_program/Notre%20Dam/Cathedral_1_2.jpg http://www.cs.uta.fi/~grse/ConferenceWork/Handicap2002_Paris/Accompanying_program/Notre%20Dam/Cathedral_1_3.jpg http://www.cs.uta.fi/~grse/ConferenceWork/Handicap2002_Paris/Accompanying_program/Notre%20Dam/Cathedral_1_4.jpg http://www.cs.uta.fi/~grse/ConferenceWork/Handicap2002_Paris/Accompanying_program/Notre%20Dam/Image_doors.jpg http://www.cs.uta.fi/~grse/ConferenceWork/Handicap2002_Paris/Accompanying_program/Notre%20Dam/Cathedral_1_1.jpg http://www.cs.uta.fi/~grse/ConferenceWork/Handicap2002_Paris/Accompanying_program/Notre%20Dam/ wdepnij do najwiekszej biblioteki w swoim miescie i wypozycz sobie ksiazke wilfreda kocha `historia architektury w zarysie`. to mala cegla ze swietnymi ilustracjami. rys elewacji, przekroje i rzuty.
Leru Napisano 31 Lipiec 2004 Autor Napisano 31 Lipiec 2004 barton_fink -> dzięki wielkie :) staram się o te detale jak mogę, ale nie bardzo zawsze wychodzi bo nie mogę wszystkiego wymodelować w koncu. Na ostatnim renderze jest... 200 000 poly :/ więc muszę ossstro zejść. Do modelowania używam glównie splnie`ów + extrude ew. bevel (z kontrolowaną interpolation bo inaczej tu pewnie byłoby przynajmniej 2 razy tyle poly) i primitive`ow. Wszystko edytowane już jako poly. Rozeta to spline + boolean (na spline`ach) i bevel. SansSerif -> kożystam z refek, trochę mam, trochę szukałem, ale do tego co Ty mi daleś nie dokopałem sie niestety. Bardzo dziękuje za to na 100% się przyda. Świetne refki :). A do biblioteki sie wybiorę na pewno (choć pewnie znów się do mnie przyczepi bibliotekarka, że "taki ze mnie czytelnik jak z niej tancerz" ;) ) i poszukam czegoś wiecej. Rysunki elewacji mam, ale raczej przedstawiają nawy i okna a takich detali nie bardzo :/. Wczorajszy dzień spędziłem większości testując final`a i stwierdzam, że Micro Triangle Displacement jest fajnym narzędziem :P. edit: po skończeniu modelowania i teksturowania chciałbym jakiś widoczek zrobić z użyciem modelu.
Salvator Napisano 20 Sierpień 2004 Napisano 20 Sierpień 2004 ekhm... nie widaż nic, żadnych wazonów, itp.
Marcin Napisano 21 Sierpień 2004 Napisano 21 Sierpień 2004 hehe wyrżneli sie na amen w bitwie ;) a szkoda bo leru juz zaczal cos tam kombinowac ..
Leru Napisano 21 Sierpień 2004 Autor Napisano 21 Sierpień 2004 dobra Panowie nie placzcie tutaj tylko prosze cierpliwie czekac ;) Nikt nikogo nie wyrznal, praca idzie do przodu.
Bacry Napisano 22 Sierpień 2004 Napisano 22 Sierpień 2004 Fajnie, że nie ma terminu końca to może jeszcze się ktoś przyłączy. Przecież mamy tylu zapalonych architektów.
Leru Napisano 25 Sierpień 2004 Autor Napisano 25 Sierpień 2004 Prace dalej trwają... Na koncepcie widać to jako główną część http://skynet.topexpert.pl/leru/cath/turururu1.jpg A tego nie widać na koncepcie :P ale to (jak widać) są schody http://skynet.topexpert.pl/leru/cath/turururu2.jpg
Marcin Napisano 25 Sierpień 2004 Napisano 25 Sierpień 2004 e a co tam za babole od okna lecą jak by 3 edge i kilka na dole ... pelno bugów ... nie przejmujesz sie ? mam nadzieje ze nie beda trudne do corekty ... ;) powodzenia .. ale czekam na Gothama pokaz ... Leru - XSI ?
Leru Napisano 25 Sierpień 2004 Autor Napisano 25 Sierpień 2004 babole ? nieeeeee Marcin. Zapomniałem zdjąć mapę bump`a do renderu, a, że narazie bump to tylko siatki wyTEXPORTER`owane to tak wygląda jak wygląda. Wszystko to boolean, extrude i edit poly. Akurat to jest prosta ściana z bend`em 360 deg. I to "tylko" MAX :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się