Nezumi Napisano 29 Styczeń 2012 Napisano 29 Styczeń 2012 Wayne Robson udostepnil wlasnie darmowy plugin umozliwiajacy przeniesienie zbrushowych wlosow do 3ds Max jako spline'y. Opis i link znajdziecie na blogu Wayne'a: http://waynerobsondash.blogspot.com/2012/01/free-zbrush-hair-to-splines-plugin-for.html
Lucek Napisano 29 Styczeń 2012 Napisano 29 Styczeń 2012 Hehe no spodziewałem się że zbrushowe włosy to będzie tylko taki dodatek nieużywalny, ale z takim toolem chyba będę musiał obczaić tego feature'sa. Dzięki za info.
mafida Napisano 29 Styczeń 2012 Napisano 29 Styczeń 2012 Jest też wersja, niestety płatna, dla maya: http://www.mariussilaghi.com/fibermeshsplinesmaya.htm
Nezumi Napisano 29 Styczeń 2012 Autor Napisano 29 Styczeń 2012 mafida - widze ze jest tez tam standalone wersja z ktorej mozna do Blendera importowac rowniez. Ciekawe czy ktos napisze do blendera darmowke :D
Monio Napisano 29 Styczeń 2012 Napisano 29 Styczeń 2012 (edytowane) Osobiście działam tylko w gamearcie i mnie to nie dotyczy. Tak czy siak bardzo spoko bo dzięki tym toolsom fibermesh w sumie staje się pełnoprawnym narzędziem do futerka i fryzur. :) Bez tego fibermesh faktycznie to trochę ciekawostka, niewiele jest osób wykorzystujących zb tylko do ilustracji renderowanych w zb. Edytowane 29 Styczeń 2012 przez Monio
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się