Napisano 1 Luty 201213 l Witam! Przedstawiam model bmw m3, dłubany w wolnych chwilach przez ponad rok :) Soft: 3ds Max + Mental Ray, Photoshop Komentarze mile widziane:)
Napisano 1 Luty 201213 l Pierwszy render najlepszy, ale pozostałe również świetne, bardzo dobra kompozycja z tłem na tych outdoorowych. W modelu również ciężko dopatrzyć się jakichś błędów także moim zdaniem praca zasługuje na 5 gwiazdek :) Pozdrawiam.
Napisano 1 Luty 201213 l pierwszy render wymiata resztę też miła dla oka:) tylko coś tam z oponkami nie gra, jednym słowem świetna robota
Napisano 2 Luty 201213 l Autor Dziękuję za komentarze :) Plasti - model 3d to tylko samochód, reszta HDR + Backplate, pierwszy udostępniony do pobrania na smcars.net a drugi na foto-m.nl. Pozdrawiam.
Napisano 3 Luty 201213 l No trzeba pochwalić, praca bardzo klimatyczna, szczególnie pierwszy obrazek. 5* .
Napisano 3 Luty 201213 l wow. świetna robota, dawno nie widziałem tak dobrze wyrenderowanego samochodu. światła wyszły zarąbiście, masz opanowane materiały. wydaje mi się tylko że szczeliny w karoserii mają za mały promień na krawędziach blachy. jest szansa na siatki?
Napisano 3 Luty 201213 l Mógłbyś zdradzić z jakiej grupy materiałów wykonałes tynie klosze reflektorów, mi za chusteczkę nie mogło wyjść coś choćby w połowie tak dobrego, i czy przednie światła zapaliłeś materiałem? Używałeś kontroli ekspozycji? Edytowane 3 Luty 201213 l przez Pawlito
Napisano 3 Luty 201213 l Wypas :) Na pierwszym coś dziwnego z cieniem dzieje sie na tylniej oponie .. przydała by się mała korekta w szopie.
Napisano 4 Luty 201213 l ładniutko :) 5* jak sie czepiac na sile to tylko szczelin, i boki opon są troche sterylne ;) tak to miodzio :) pozdro M.
Napisano 4 Luty 201213 l Kurcze no, a ja właśnie bym miał zastrzeżenia co do kompozycji pierwszego renderu. Rozumiem, że ten budynek po prawej to siedziba BMW w Monachium, ale za bardzo dominuje obraz. Chciałbym to nazwać dominantą, ale to aż za bardzo kontrastuje z ilością "poziomów" czyli sylwetką Betiny i płaszczyzną parkingu. Najbardziej mi odpowiadają rendery studyjne.
Napisano 4 Luty 201213 l Autor Opony nie wyglądają zbyt ciekawie, ponieważ materiał nałożony na nie nie jest zbyt dobry. Jednak na dzień dzisiejszy lepszego zrobić nie potrafię więc jest taki jaki jest, w dodatku bump mapa nałożona na oponę nie wygląda tak, jak bym chciał żeby wyglądała:) Jeżeli chodzi o szczeliny to rzeczywiście mogłyby być troszkę szersze, niestety wcześniej nie rzuciło mi się to w oczy:) kosi - wszystkie materiały nałożone na model to grupa Arch & Design. Światła zapalone materiałem + światła fotometryczne + Glare Shader w zakładce Camera Shaders. Kontrola ekspozycji jak najbardziej wskazana. Jeszcze raz dziękuję za komentarze i pozdrawiam :)
Napisano 6 Luty 201213 l ze szczelinami chodzi o to zeby krawedzie byly bardziej oble, a nie takie ostre jak u Ciebie. Szerokosc jest chyba ok. Chyba ze mowimy o tym samym :D Co do opon to moze to ci pomoze: http://www.smcars.net/forums/attachments/textures-materials/117050d1296072448-tire-treads-sidewalls-goodyear_original.png Tak czy inaczej podowywuje mi siem ;P ps. aaa widze ze masz tam texture... hmm... mniejsza z tym