Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!

Przedstawiam model bmw m3, dłubany w wolnych chwilach przez ponad rok :)

Soft: 3ds Max + Mental Ray, Photoshop

Komentarze mile widziane:)

 

cgcars.jpg

cgcars01.jpg

cgcars02.jpg

cgcars03.jpg

cgcars04.jpg

  • Odpowiedzi 20
  • Wyświetleń 7,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Pierwszy render najlepszy, ale pozostałe również świetne, bardzo dobra kompozycja z tłem na tych outdoorowych. W modelu również ciężko dopatrzyć się jakichś błędów także moim zdaniem praca zasługuje na 5 gwiazdek :)

 

Pozdrawiam.

Napisano

pierwszy render wymiata resztę też miła dla oka:) tylko coś tam z oponkami nie gra, jednym słowem świetna robota

Napisano
  • Autor

Dziękuję za komentarze :)

 

Plasti - model 3d to tylko samochód, reszta HDR + Backplate, pierwszy udostępniony do pobrania na smcars.net a drugi na foto-m.nl.

 

Pozdrawiam.

Napisano

No trzeba pochwalić, praca bardzo klimatyczna, szczególnie pierwszy obrazek. 5* .

Napisano

wow. świetna robota, dawno nie widziałem tak dobrze wyrenderowanego samochodu. światła wyszły zarąbiście, masz opanowane materiały. wydaje mi się tylko że szczeliny w karoserii mają za mały promień na krawędziach blachy. jest szansa na siatki?

Napisano

Mógłbyś zdradzić z jakiej grupy materiałów wykonałes tynie klosze reflektorów, mi za chusteczkę nie mogło wyjść coś choćby w połowie tak dobrego, i czy przednie światła zapaliłeś materiałem? Używałeś kontroli ekspozycji?

Edytowane przez Pawlito

Napisano

Wypas :) Na pierwszym coś dziwnego z cieniem dzieje sie na tylniej oponie .. przydała by się mała korekta w szopie.

Napisano

ładniutko :) 5* jak sie czepiac na sile to tylko szczelin, i boki opon są troche sterylne ;)

tak to miodzio :)

 

pozdro

M.

Napisano

Kurcze no, a ja właśnie bym miał zastrzeżenia co do kompozycji pierwszego renderu. Rozumiem, że ten budynek po prawej to siedziba BMW w Monachium, ale za bardzo dominuje obraz. Chciałbym to nazwać dominantą, ale to aż za bardzo kontrastuje z ilością "poziomów" czyli sylwetką Betiny i płaszczyzną parkingu. Najbardziej mi odpowiadają rendery studyjne.

Napisano

Świetne. Nie będę się rozpisywać - przedmówcy wyczerpali temat. 5* :)

Napisano
  • Autor

Opony nie wyglądają zbyt ciekawie, ponieważ materiał nałożony na nie nie jest zbyt dobry. Jednak na dzień dzisiejszy lepszego zrobić nie potrafię więc jest taki jaki jest, w dodatku bump mapa nałożona na oponę nie wygląda tak, jak bym chciał żeby wyglądała:)

Jeżeli chodzi o szczeliny to rzeczywiście mogłyby być troszkę szersze, niestety wcześniej nie rzuciło mi się to w oczy:)

 

kosi - wszystkie materiały nałożone na model to grupa Arch & Design. Światła zapalone materiałem + światła fotometryczne + Glare Shader w zakładce Camera Shaders. Kontrola ekspozycji jak najbardziej wskazana.

 

Jeszcze raz dziękuję za komentarze i pozdrawiam :)

Napisano

ze szczelinami chodzi o to zeby krawedzie byly bardziej oble, a nie takie ostre jak u Ciebie. Szerokosc jest chyba ok. Chyba ze mowimy o tym samym :D Co do opon to moze to ci pomoze: http://www.smcars.net/forums/attachments/textures-materials/117050d1296072448-tire-treads-sidewalls-goodyear_original.png

 

Tak czy inaczej podowywuje mi siem ;P

 

 

ps. aaa widze ze masz tam texture... hmm... mniejsza z tym

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności