adek Napisano 1 Luty 2012 Napisano 1 Luty 2012 E-on Software wydało właśnie nową wersję silnika renderującego czasu rzeczywistego o nazwie LumentRT przeznaczonego głównie do zastosowań w wizualizacjach architektonicznych. Zachęcam do obejrzenia prezentacji wideo. Pełna treść wiadomości znajduje się na stronie głównej serwisu pod adresem: http://www.max3d.pl/news.php?id=2222
olaf Napisano 1 Luty 2012 Napisano 1 Luty 2012 zdrada, honor, opowieść o prawdziwych herosach. Wszystko zilutrowane odpowiednią ścieżką dźwiękową.
olaf Napisano 1 Luty 2012 Napisano 1 Luty 2012 Moim zdaniem dali radę z tą prezentacją! no to musiałby Norden zaaprobować. Nie ferujmy wyroków ;) Wizualnie to wygląda naprawdę dobrze. Zastanawiam sie jak w rzeczywistości to wypada. Anyway nowa epoka się juz jakis czas temu zaczeła, teraz się bedzie upowszechniać. Tylko te sceny bardzo małe są.
cfaniak Napisano 1 Luty 2012 Napisano 1 Luty 2012 Ktoś tego używa? Jak to renderuje, coś jak vrayRT? Zrobienie animki typu 'spacer' szybko da się zrobić?
Monio Napisano 2 Luty 2012 Napisano 2 Luty 2012 (edytowane) Super obrazki, ciekawe jak to wypada w rzeczywistości i jakiej mocy potrzebuje żeby w ogóle wystartować. Najgorzej dobrana muza do prezentacji softu ever, czekałem aż pojawi się logo Skyrima. Na moim gtx460 wypada to bardzo słabo. GI nie widać a reszta gorzej niż w grach z przed 3 lat. To chyba na prawdę wymaga jakiejś monstrualnej grafiki żeby prezentowało się jak na filmiku. Edytowane 2 Luty 2012 przez Monio
norden Napisano 2 Luty 2012 Napisano 2 Luty 2012 ola-f>// NORDEN: NOT APPROVED! FEEDBACK: Poprawic dachowki w koncowej szeregowce :)
n1cram Napisano 2 Luty 2012 Napisano 2 Luty 2012 Super sprawa! ciekawe czy kompiluje się to do jednego pliku .EXE? było by fajnie :)
Monio Napisano 2 Luty 2012 Napisano 2 Luty 2012 Raczej tak. Na stronie twórców można ściągnąć testowe scenki skompilowane do jednego exe.
pxl666 Napisano 2 Luty 2012 Napisano 2 Luty 2012 umnie na laptopie z i7 i gtx540M smiga toto jak ta lala mowie o cuboxach gotowych z www swiatlo w cafe rosso calkiem calkiem jak na RT, szkoda ze siaty takie proste i nie widze zadnych bumpow/normali etc...
deshu Napisano 2 Luty 2012 Napisano 2 Luty 2012 W prezentacji mówią, ze wypala egzekjutabla. Nie jest źle, ale z tym realtime indirect illumination to mogliby: a. Nie sciemniać b. Nie mówić ze wygląda świetnie, bo nie wygląda. Jak na realtime to spoko. Napewno jest zapotrzebowanie na coś takiego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się