Napisano 8 Luty 201213 l Witam, właśnie zaczynam moją przygodę z 3dsmax i jak w temacie chciałem zacząć modelować Lamborghini Gallardo ale mam problem z blueprintami, w photoshopie wszystko wygląda ok ale podczas modelowania jest problem z dopasowaniem, zamieszam owe blueprinty i plik z 3ds maxa, http://turbobit.pl/s3b9ei0jvdih.html jakby ktoś mógłby sprawdzić co jest nie tak byłbym wdzięczny, nie ma jak zamieścić poglądu bo jestem w pracy. Dzięki za pomoc Edytowane 13 Luty 201213 l przez DamianB
Napisano 8 Luty 201213 l http://www.max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=49&s=&pp=25&daysprune=-1&sort=lastpost&order=desc
Napisano 8 Luty 201213 l Autor Dzięki za odpowiedź, już wcześniej zapoznałem się z tym działem i mam jako takie pojęcie o 3ds max, tylko właśnie nie wiem czemu te blueprinty nie pasują to siebie patrząc na viewporty, koło 17 jak będę w domu to wrzucę zdjęcie
Napisano 8 Luty 201213 l DamianB blueprinty nie pasuja bo.... nie pasuja :P Wiekszosc blueprintow jest zle narysowana i duzo lini sie nie zgadza, jeszcze jak sa zrobione ze zdjęć z dużą perspektywą to już wgóle masakra :) Jedna rada to duuuużo zdjęć autka pod różnymi kontami i robisz linie w maxsie potem patrzysz sie 5min na zdjecie i tak w kółko :)
Napisano 8 Luty 201213 l Autor tutaj jest to zdjęcie z niedopasowaniem blueprintów, ale skupiając się na tym co napisał maciek.m będę się wzorował na zdjęciach, zobaczymy co z tego wyjdzie
Napisano 8 Luty 201213 l Nigdy chyba nie zrozumiem czemu ludzie na tym forum wrzucają zrzuty całego ekranu..:)
Napisano 9 Luty 201213 l Też chciałem zacząć zabawe z tym autem ale wybrałem Forda Mustanga Shelby GT500 z 2010 i się mecze z printami bo czasme niema lini i coś nie pasuje ale pomagam sobie zdjęciami i jest narazie git może założe teczke na max3d niedługo, jak narazie widać że jest mniej wiecej równo ale pokaż inne zrzuty bo mogą być bugi na rogach i bez ms.
Napisano 9 Luty 201213 l Zaznacz sobie przy modyfikatorze turbo smooth opcje "isoline display" żeby nie wyświetlało tak gęstej siatki. Będzie trochę lżej dla kompa.
Napisano 13 Luty 201213 l Autor Dzięki za wszelkie uwagi, zamieszczam mały update, podstawowy kształt całego samochodu, bez żadnych wcięć czy zaostrzonych krawędzi itp
Napisano 13 Marzec 201213 l Bardzo fajnie chodz wydaje mi się, że bok i boczna szyba troche falują, krawędzie troche wypuklone za bardzo popatrz z przodu na maske gdzie są te wgłębienia wydaje mi się że miejscami faluje z tyłu i przodu np. na zderzaku, model wygląda jagby nie miał grubości np. cięcia na drzwi, radziłbym zapoznać się z metoda high poly odsyłam do wątku Bergera dla mnie guru w samochodach fajny tutorial szkoda, że nie skończony http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=76184&highlight= ,popracuj nad zakończeniami chamferów chodz na takiej siatce będzie trochę trudniej bo rozjerzdzają się one i wypulają.
Napisano 22 Marzec 201213 l Autor Dzięki, poprawiłem co nieco, i przedstawiam próbny rendering z ustawieniami na chybił trafił, i byłbym bardzo wdzięczny za jakiegoś dokładnego tutoriala dotyczącego oświetlenia i renderingu i może z nakładaniem materiałów, z góry wielkie dzięki.
Napisano 22 Marzec 201213 l Felgi i opony do poprawy. Wymodelowanie opony nie jest takie trundne. Fajnie by bylo jakbys wymodelowal. Co do felgi ;/ chyba oryginal nie byl az tak plaski? Karoseria mi sie podoba :). Powodzenia!
Napisano 3 Kwiecień 201213 l Autor Poprawione a raczej zrobione od nowa fele i opony, kolejne rendery, do poprawy światła i kolor samochodu
Napisano 10 Kwiecień 201213 l Autor Można chyba powiedzieć, że skończyłem, jak na pierwszy projekt chyba nie jest źle
Napisano 14 Kwiecień 201213 l no perfekcyjnie nie jest ale mi sie podoba! Wydaje mi sie ze idzie w dobrym kierunku i jak sam mowisz jest to twoj pierwszy model. Poprawilbym material na oponach bo bardzo rzuca sie w oczy i te tylnie lampy tez mi jakos nie leza. Sa jakby zamglone, chyba lepiej wygladaja jak sie swiaca ;)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto