DamianB Napisano 8 Luty 2012 Napisano 8 Luty 2012 (edytowane) Witam, właśnie zaczynam moją przygodę z 3dsmax i jak w temacie chciałem zacząć modelować Lamborghini Gallardo ale mam problem z blueprintami, w photoshopie wszystko wygląda ok ale podczas modelowania jest problem z dopasowaniem, zamieszam owe blueprinty i plik z 3ds maxa, http://turbobit.pl/s3b9ei0jvdih.html jakby ktoś mógłby sprawdzić co jest nie tak byłbym wdzięczny, nie ma jak zamieścić poglądu bo jestem w pracy. Dzięki za pomoc Edytowane 13 Luty 2012 przez DamianB
Bruneq Napisano 8 Luty 2012 Napisano 8 Luty 2012 http://www.max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=49&s=&pp=25&daysprune=-1&sort=lastpost&order=desc
DamianB Napisano 8 Luty 2012 Autor Napisano 8 Luty 2012 Dzięki za odpowiedź, już wcześniej zapoznałem się z tym działem i mam jako takie pojęcie o 3ds max, tylko właśnie nie wiem czemu te blueprinty nie pasują to siebie patrząc na viewporty, koło 17 jak będę w domu to wrzucę zdjęcie
maciek.m Napisano 8 Luty 2012 Napisano 8 Luty 2012 DamianB blueprinty nie pasuja bo.... nie pasuja :P Wiekszosc blueprintow jest zle narysowana i duzo lini sie nie zgadza, jeszcze jak sa zrobione ze zdjęć z dużą perspektywą to już wgóle masakra :) Jedna rada to duuuużo zdjęć autka pod różnymi kontami i robisz linie w maxsie potem patrzysz sie 5min na zdjecie i tak w kółko :)
DamianB Napisano 8 Luty 2012 Autor Napisano 8 Luty 2012 tutaj jest to zdjęcie z niedopasowaniem blueprintów, ale skupiając się na tym co napisał maciek.m będę się wzorował na zdjęciach, zobaczymy co z tego wyjdzie
Quentin Napisano 8 Luty 2012 Napisano 8 Luty 2012 Nigdy chyba nie zrozumiem czemu ludzie na tym forum wrzucają zrzuty całego ekranu..:)
thecrev Napisano 9 Luty 2012 Napisano 9 Luty 2012 Też chciałem zacząć zabawe z tym autem ale wybrałem Forda Mustanga Shelby GT500 z 2010 i się mecze z printami bo czasme niema lini i coś nie pasuje ale pomagam sobie zdjęciami i jest narazie git może założe teczke na max3d niedługo, jak narazie widać że jest mniej wiecej równo ale pokaż inne zrzuty bo mogą być bugi na rogach i bez ms.
Kubajaniak Napisano 9 Luty 2012 Napisano 9 Luty 2012 Zaznacz sobie przy modyfikatorze turbo smooth opcje "isoline display" żeby nie wyświetlało tak gęstej siatki. Będzie trochę lżej dla kompa.
DamianB Napisano 13 Luty 2012 Autor Napisano 13 Luty 2012 Dzięki za wszelkie uwagi, zamieszczam mały update, podstawowy kształt całego samochodu, bez żadnych wcięć czy zaostrzonych krawędzi itp
thecrev Napisano 13 Marzec 2012 Napisano 13 Marzec 2012 Bardzo fajnie chodz wydaje mi się, że bok i boczna szyba troche falują, krawędzie troche wypuklone za bardzo popatrz z przodu na maske gdzie są te wgłębienia wydaje mi się że miejscami faluje z tyłu i przodu np. na zderzaku, model wygląda jagby nie miał grubości np. cięcia na drzwi, radziłbym zapoznać się z metoda high poly odsyłam do wątku Bergera dla mnie guru w samochodach fajny tutorial szkoda, że nie skończony http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=76184&highlight= ,popracuj nad zakończeniami chamferów chodz na takiej siatce będzie trochę trudniej bo rozjerzdzają się one i wypulają.
DamianB Napisano 22 Marzec 2012 Autor Napisano 22 Marzec 2012 Dzięki, poprawiłem co nieco, i przedstawiam próbny rendering z ustawieniami na chybił trafił, i byłbym bardzo wdzięczny za jakiegoś dokładnego tutoriala dotyczącego oświetlenia i renderingu i może z nakładaniem materiałów, z góry wielkie dzięki.
Sebazx6r Napisano 22 Marzec 2012 Napisano 22 Marzec 2012 Felgi i opony do poprawy. Wymodelowanie opony nie jest takie trundne. Fajnie by bylo jakbys wymodelowal. Co do felgi ;/ chyba oryginal nie byl az tak plaski? Karoseria mi sie podoba :). Powodzenia!
DamianB Napisano 3 Kwiecień 2012 Autor Napisano 3 Kwiecień 2012 Poprawione a raczej zrobione od nowa fele i opony, kolejne rendery, do poprawy światła i kolor samochodu
DamianB Napisano 10 Kwiecień 2012 Autor Napisano 10 Kwiecień 2012 Można chyba powiedzieć, że skończyłem, jak na pierwszy projekt chyba nie jest źle
goat91 Napisano 14 Kwiecień 2012 Napisano 14 Kwiecień 2012 no perfekcyjnie nie jest ale mi sie podoba! Wydaje mi sie ze idzie w dobrym kierunku i jak sam mowisz jest to twoj pierwszy model. Poprawilbym material na oponach bo bardzo rzuca sie w oczy i te tylnie lampy tez mi jakos nie leza. Sa jakby zamglone, chyba lepiej wygladaja jak sie swiaca ;)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się