Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam, właśnie zaczynam moją przygodę z 3dsmax i jak w temacie chciałem zacząć modelować Lamborghini Gallardo ale mam problem z blueprintami, w photoshopie wszystko wygląda ok ale podczas modelowania jest problem z dopasowaniem,

 

zamieszam owe blueprinty i plik z 3ds maxa,

http://turbobit.pl/s3b9ei0jvdih.html

 

jakby ktoś mógłby sprawdzić co jest nie tak byłbym wdzięczny, nie ma jak zamieścić poglądu bo jestem w pracy.

 

Dzięki za pomoc

Edytowane przez DamianB
  • Odpowiedzi 18
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Dzięki za odpowiedź, już wcześniej zapoznałem się z tym działem i mam jako takie pojęcie o 3ds max, tylko właśnie nie wiem czemu te blueprinty nie pasują to siebie patrząc na viewporty, koło 17 jak będę w domu to wrzucę zdjęcie

Napisano

DamianB blueprinty nie pasuja bo.... nie pasuja :P Wiekszosc blueprintow jest zle narysowana i duzo lini sie nie zgadza, jeszcze jak sa zrobione ze zdjęć z dużą perspektywą to już wgóle masakra :) Jedna rada to duuuużo zdjęć autka pod różnymi kontami i robisz linie w maxsie potem patrzysz sie 5min na zdjecie i tak w kółko :)

Napisano

beznazwy1ji.jpg

 

tutaj jest to zdjęcie z niedopasowaniem blueprintów, ale skupiając się na tym co napisał maciek.m będę się wzorował na zdjęciach, zobaczymy co z tego wyjdzie

Gość harvester84
Napisano

To na początek tył

 

98280044.th.jpg

14073778.th.jpg

23059982.th.jpg

Napisano

Też chciałem zacząć zabawe z tym autem ale wybrałem Forda Mustanga Shelby GT500 z 2010 i się mecze z printami bo czasme niema lini i coś nie pasuje ale pomagam sobie zdjęciami i jest narazie git może założe teczke na max3d niedługo, jak narazie widać że jest mniej wiecej równo ale pokaż inne zrzuty bo mogą być bugi na rogach i bez ms.

Napisano

Dzięki za wszelkie uwagi, zamieszczam mały update, podstawowy kształt całego samochodu, bez żadnych wcięć czy zaostrzonych krawędzi itp

 

70018162.th.jpg53553550.th.jpg

31684755.th.jpg68579776.th.jpg

Napisano

Bardzo fajnie chodz wydaje mi się, że bok i boczna szyba troche falują, krawędzie troche wypuklone za bardzo popatrz z przodu na maske gdzie są te wgłębienia wydaje mi się że miejscami faluje z tyłu i przodu np. na zderzaku, model wygląda jagby nie miał grubości np. cięcia na drzwi, radziłbym zapoznać się z metoda high poly odsyłam do wątku Bergera dla mnie guru w samochodach fajny tutorial szkoda, że nie skończony http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=76184&highlight= ,popracuj nad zakończeniami chamferów chodz na takiej siatce będzie trochę trudniej bo rozjerzdzają się one i wypulają.

Napisano

Dzięki, poprawiłem co nieco, i przedstawiam próbny rendering z ustawieniami na chybił trafił, i byłbym bardzo wdzięczny za jakiegoś dokładnego tutoriala dotyczącego oświetlenia i renderingu i może z nakładaniem materiałów, z góry wielkie dzięki.

83398441.th.jpg22429056.th.jpg

Napisano

Felgi i opony do poprawy. Wymodelowanie opony nie jest takie trundne. Fajnie by bylo jakbys wymodelowal. Co do felgi ;/ chyba oryginal nie byl az tak plaski?

Karoseria mi sie podoba :). Powodzenia!

Napisano

no perfekcyjnie nie jest ale mi sie podoba! Wydaje mi sie ze idzie w dobrym kierunku i jak sam mowisz jest to twoj pierwszy model. Poprawilbym material na oponach bo bardzo rzuca sie w oczy i te tylnie lampy tez mi jakos nie leza. Sa jakby zamglone, chyba lepiej wygladaja jak sie swiaca ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności