RK Napisano 17 Lipiec 2004 Napisano 17 Lipiec 2004 Udało mi się zdobyć licencję więc pora zacząć- to efekt pierwszych paru godzin. Noga do kolana, bez paluchów.
KoMic Napisano 17 Lipiec 2004 Napisano 17 Lipiec 2004 jak bys mogl opisac cos wiecej bo narazie niewiele z tego widac, co i jak ?
RK Napisano 17 Lipiec 2004 Autor Napisano 17 Lipiec 2004 Niewiele można tłumaczyć... mech do gry, z dość wysokim limitem poligonów do wykorzystania i dużą ilością shaderów którymi można się pobawić. Kompletna nóżka.
nielot007 Napisano 17 Lipiec 2004 Napisano 17 Lipiec 2004 podoba mi sie nie wiem co to za mech ale jest fajne pracuj szybiej ;):P bo chcialbym zobaczyc cala postac (mecha)
RK Napisano 17 Lipiec 2004 Autor Napisano 17 Lipiec 2004 I jest taki dział WIP, w którym pokazuje się poszczególne etapy pracy nad projektem.
Marcin Napisano 17 Lipiec 2004 Napisano 17 Lipiec 2004 i jest taki regulamin o nazewnictwie tematow.... powinno byc.... objekt 3d : CAV- Dictator (model do gry)
KoMic Napisano 17 Lipiec 2004 Napisano 17 Lipiec 2004 kurcze widze ze sluzbizm i formalizm rosnie sile w nasyzm narodzie, jeszcze troche biurokracji i bedzie ok: ],, hehe co do modelu to bede sie przygladal z zaciekawieniem bo sam teraz cos takiego dzialam tylko ze bez limitu poly,,,, ok model,,, noga calkiem calkiem,aleeee, ale jest pewne ale ze wzgledu ze tu prezentujesz same przegoby walcowe co znacznie utrudnia skrecanie sie calej maszyny, jest malo elastyczna wiem za ma byc to ciezki zlom (widac po nogach krotkie grobe) ale jakas ruchliwosc by sie przydla: ]co do reszty to spoko,,, i jeszcze wzorujesz si ena jakiejsc referce czy z glowy,, mi ciezko jest wymyslec wszytko od podstaw: ] pozdro
Gotham Napisano 17 Lipiec 2004 Napisano 17 Lipiec 2004 Wysoki limit to mało powiedziane :) Hmmm, czy nie lepiej by było pozbyć się punktu zbiegu z kuli na boku kolana? Zaoszczędziło by to troszkę poly. Cóż, bardzo dobrze się zapowiada (a jakżeż by mogło być inaczej :) ), miłej pracy. Pozdrawiam,
RK Napisano 17 Lipiec 2004 Autor Napisano 17 Lipiec 2004 Widać to trzeba mieć we krwi- ani słowa komentarza do modelu za to przypieprzanie się do przegródek i podziałów. Gratuluję, Panowie, bardzo pomocne i budujące. Limit ? Mam 33, 500 poligonów na najbliższy LOD... low poly to już raczej nie jest - można właściwie wszystko :). Demo możliwości enginu renderującego nowej generacji. Co do designu- niewiele poradzę- tak wygląda Koda Dictator w CAV. Jeśli ktoś lubił starego Mechwarriora (na heksach) powinien polubić i CAV, zwłaszcza że nadchodzi druga edycja. Opis modelu Dictatora jest tu : http://www.mil-net.net/articles/post01.cfm (bardzo ładny model z plastiku).
Batou Napisano 17 Lipiec 2004 Napisano 17 Lipiec 2004 No więc robocik bardzo fajny. Jestem fanem mechwariora (co prawda komputerowego, ale jednak). Co do modelu to jest jedna nie ścisłość ... półkule na stopie są u ciebie zdecydowanie za małe. Aha i jeszcze jedno. Myślisz że warto robić aż takie maleńkie detale jak te prostokątne, mikroskopijne wcięcia na paluchach? Może warto by było te poligony upchnąć gdzie indziej. Trudno jest mi komentować gdyż nigdy nie robiłem modeli do gry i nie wiem jakimi prawami się żądzą.
_michal Napisano 17 Lipiec 2004 Napisano 17 Lipiec 2004 Fajne, jak zawsze hehe. Mecha jeszcze nie robiłem, z chęcią wipa obejrzę co i jak. Mam nadzieję że riga też pokażesz :) no i texturesheets jak już będą. OT: RK skąd ty masz na to wszystko czas? Masz jakiegoś patcha wydłużającego dobę do 48h?
RK Napisano 18 Lipiec 2004 Autor Napisano 18 Lipiec 2004 @Batou- masz rację, przy mniejszym limicie pewnie ich bym nie dawał a tak... hulaj dusza piekła nie ma- takich wymagań jeszcze nikt mi nie dawał więc chcę sprawdzić co można i ile to da w ostatecznym rozrachunku. @ eMPeck: Wystarczy spać cztery godziny na dobę i wszystko jest ok ;). Właśnie wróciłem po CAŁEJ DOBIE wolnego, jestem wypoczęty jak młody bóg i mogę modelować. Najbardziej martwi mnie animowanie tego czegoś- taki ze mnie animator jak z Leppera baletnica...
RK Napisano 9 Sierpień 2004 Autor Napisano 9 Sierpień 2004 Wielkie dzięki dla moderacji za przychylenie się do prośby i przeniesienie topicu. Model trzeba jednak było uprościć po tym jak pokazały się kolizje ale i tak ma koło 5 tysięcy poly. Jutro zaczynam tekstury.
dr Ug Napisano 9 Sierpień 2004 Napisano 9 Sierpień 2004 Mnie niepokoi srodek ciezkosci, ktory przeniesiony jest do tylu. Nie przewroci sie? ;)
RK Napisano 9 Sierpień 2004 Autor Napisano 9 Sierpień 2004 He... nie przyszło mi do głowy... Nie wiem szczerze mówiąc- taki wymyślili- taki będzie :) Może jak mu łapki wygnę w kostkach i bioderkach ( a co, z sercem do pracy) to ładniej stanie.
RK Napisano 12 Sierpień 2004 Autor Napisano 12 Sierpień 2004 Pierwsze tekstury jeszcze bez brudów, zadrapań i większości znaczków. Metal nietknięty, na niego dojdzie bump.
SansSerif Napisano 12 Sierpień 2004 Napisano 12 Sierpień 2004 strasznie prosty ten model. nie technicznie ale koncepcyjnie. bardzo rozbudowane lapy a gora uboga, zwlaszcza dziala takie nie efektowne :) wez pod uwage fakt ze jesli to cos bedzie sie poruszac i stapac z nogi na noge to bedzie tez poruszac `miednica` a chyba ciezko sie walczy jesli korpus bedzie na stale polaczony z `miednica`.
RK Napisano 12 Sierpień 2004 Autor Napisano 12 Sierpień 2004 Miednica jest na obrotowym przegubie wiec chyba z animacją powinno być ok. Co do konceptu- kurcze- niewiele poradzę. Nie mój- jak coś zmienię to fani gry mnie za...
RK Napisano 12 Sierpień 2004 Autor Napisano 12 Sierpień 2004 A nie wiem- nikt nigdy tego nie animował, oryginalna gra to metalowe figurki.
spinoza Napisano 12 Sierpień 2004 Napisano 12 Sierpień 2004 ..hmm bump na metalu bedzie realtime'owy czy tylko chcesz przerenderować go na texturkę ?? ... małą efektowność góry można by texturką podciągnąć...szczególnie że na tych referkach trochę fajnych detali widać i nie ma aż takiej różnicy między dołem a górą ...
RK Napisano 12 Sierpień 2004 Autor Napisano 12 Sierpień 2004 Bump będzie realtimowy- oczywiście pokażę ale niestety w tej chwili trochę na to za wcześnie. Wiele nie powiem- po prostu trzeba sie wziąść za robotę i tyle. Dzięki za komentarz.
Bamse Napisano 13 Sierpień 2004 Napisano 13 Sierpień 2004 Tak sobie patrze na zdjecia referencyjne, i wyglada na to, ze zrobiles zbyt krotkie nogi - czesc "udowa" jest za mala. Poza tym nie jestem pewny, ale Twoj model chyba moze przyjmowac tylko jedna pozycje, natomiast ten z referencji ma jakis podnosnik ktory unosi gorna czesc ponad "biodra", dzieki czemu znika problem uderzania kolanami w kabine.
Raven Napisano 13 Sierpień 2004 Napisano 13 Sierpień 2004 Palce ma o wiele za duże i przez to wydaje sie toporny. Z boku ramienia ma brzydką dużą płaszczyzne, na referkach jest w tym miejscu wypustka (jeśli umieściłeś taką na siatce z przodu to i z boku by się przydała). Pozdrawiam.
RK Napisano 13 Sierpień 2004 Autor Napisano 13 Sierpień 2004 Jeśli chodzi o proporcje nogi myślę że chyba są ok- vide screen. Co do powierzchni z boku- fakt, moje przeoczenie. Wielkie dzięki za pomoc.
RK Napisano 17 Wrzesień 2004 Autor Napisano 17 Wrzesień 2004 Ładuje się raczej wolno- model jest ciężki i tekstury duże, z pewnością za duże na sieć ale jeśli ktoś z was ma ochotę obmacać model w 3d- http://www.rkgalery.com/Models/CAV.html Nie ma jeszcze kabiny stąd takie szkło. Tekstury są zrobione przez moją lepszą połowę, pin-up girl namalował Antonio Varga w latach 40-tych.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się