Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 17
  • Wyświetleń 2,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

JAKIE FAJNE!!!

porozwalał bym coś choćby dla zabicia czasu :)

swoją drogą ciekawe ile rdzeni CUDA jest do tego zaprzęgnięte

 

Napisano

Gdyby na żywo generowali taki zniszczenia jak w filmie 2012, to by było coś ;) a te pare kanciastych kawałków polgonów jakos nie na miare 2012r ;)

Napisano

zabawa na długie godziny, można zaimportować jakiś ciekawszy model i bawić się w rozwałke :) me gusta :DD

Napisano
  bartolomeo napisał:
to teraz trzeba czekać na Battelfielda 4 :)

 

Wiesz, 4 torusy z proceduralnym shaderem, a 10000 oteksturowanych bitmapą obiektów, gdzie każdy z jakimś tam zintegrowanym LOD'em to myślę, że w BF5 jak będzie to itak będzie ogromny sukces.

Napisano

biorąc pod uwagę jak wiele jest tam uproszczeń fizyki i brył to naprawde wyglada jak tech demo z 2010. Miejmy nadzieje, ze znajdzie się jakiś azjata...

Napisano
  Marcin_ps napisał:

 

Nazwałbym to raczej doświadczeniem i realnym podejściem do życia. Dziesiątki podobnych demówek widziałem lata temu dotyczących masowej interakcji obiektów z obiektami w czasie rzeczywistym. Cały czas to co przedstawiłeś to jest jeden pokój, jedna postać, jedno źródło destrukcji, oraz góra 100'000 polys. Jeżeli by zastosować taki realtime fracuture w grze to po 5 minutach grania z 30 zawodnikami miałbyś zwiększoną ilość polygonow 10000 - 100000 krotnie!, a co więcej musiałbyś im dynamicznie przypisywać obszary interakcji, LOD i textur, a każdy z kompów na serwerze musiałby zczytywać o tym informację. Sory ale jak zobaczę to coś w działaniu za 5 lat to itak się baaaardzo ucieszę.

Napisano

Zabawne, bo chciałem dokładnie to samo demo podesłać Tobie jako kontrargument :) Cały czas nie widzisz, że raczej NIE dorosły karty jednak do tego skoro od 2006 nikt nie wprowadził pełnej interakcji między obiektami w pełnej skali grze, a developerów raczej lepszych niż w EA, czy Blizzardzie to raczej nie ma. To demo cały czas pokazuje mapę wielkości boiska do koszykówki, a ja mówię o pełnej mapie z pełnym serwerem ludzi. Jak zaczynasz rozgrywkę, mapa będzie miała ok 10 milionów polys, przy widoczym LOD pewnie ze 100k i z tym sobie w full hd karty radzą raczej nieźle. Ale jak Ci po 10 minutach rozgrywki rozpierdzieli się 10 budynków to z 10 milionów robi Ci się 10 miliardów, bilion, a i myślę że trylion by się szybko mógł zrobić jeżeli nie ograniczyliby poziomów destrukcji obiektu. W tym właśnie leży problem, a nie w deweloperach. Dlatego masz takiego BF gdzie destrukcja też jest spoko, ale każda jest preanimowana, a jak masz jakąś pełną interakcję to sprowadza się ona do kartonów na ulicy.

Napisano

powinni to troche zooptymalizowac, by nie rwało tak a mianowicie, zastosować wcześniejsze wykrywanie kolozji gdy obiekty w swoja strone dopiero zmierzają i juz podczas lotu karta mogłaby obliczać destrukcje, co dałoby nawet kilkadziesiat razy wiecej czasu na obliczenia przyszłych zniszczeń niz rozpoczecie owej symulacji dopiero przy zetknieciu się obiektów i by nie cieło przy zdrzeniach tak..

Napisano
  • Autor
  beny napisał:
Wiesz, 4 torusy z proceduralnym shaderem, a 10000 oteksturowanych bitmapą obiektów, gdzie każdy z jakimś tam zintegrowanym LOD'em to myślę, że w BF5 jak będzie to itak będzie ogromny sukces.

 

ty zawsze wszystko tak na poważnie? ;)

to tak jak z tymi prezentacjami autodesku maxa... Niby symulacje, real tajmy, wszystko śmiga a odpalisz maxa zaladujesz kilka modeli i nie możesz viewportem majtać swobodnie bo nie wyrabia ;)

Napisano
  bartolomeo napisał:
ty zawsze wszystko tak na poważnie? ;) ...

 

Tylko jak dzień wcześniej miałem rwany ząb :)

Napisano

Tak naprawde to oni mówią o Physx pluginie dla maxa? Ten toolkit etc? sory jeśli głupie pytanie ale jestem dopiero na etapie prostej rozwałki w rayfire.

 

Pozatym bawią mnie takie prezentacje w realtime pokazujące jaki to silnik jest szybki. Wszyscy wiemy ze stoją za tym dwa Quadra pod maską :)

Napisano

Nie ważne czy taka symulacja w czasie rzeczywistym da radę na dużych mapach. Na pewno będzie w sam raz na fanowską mapkę Shoebox2 dla UT4.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności