flamaster69 Napisano 23 Marzec 2012 Napisano 23 Marzec 2012 Czołem, mam problem, blueprinty w viewportach mają straszną pikselozę. Ustawiłem co trzeba w customize-preferences-viewports-device configuration tak jak to znalazłem na googlach, ale nie ma to skutku, nawet po restarcie programu. 3ds max 2011 Co jest grane?
Shogun 3D Napisano 23 Marzec 2012 Napisano 23 Marzec 2012 Pokaż screena z ustawień i z viewportu. Może coś pominąłeś.
Dynamico Napisano 25 Marzec 2012 Napisano 25 Marzec 2012 A jakiej rozdzielczości blueprinty? Bo mały obrazek niezależnie od innych ustawień zawsze pozostanie mały.
ApaczoS Napisano 25 Marzec 2012 Napisano 25 Marzec 2012 Menu Views>Show materials in viewports as>Hardware Display with Maps
Ajgor Napisano 25 Marzec 2012 Napisano 25 Marzec 2012 A że ja się tak przykleję z pytankiem... Czy w nowym Maxie dla Nitrous są jakieś ustawienia tekstur we viewporcie? Bo Configure Driver jest w ogóle wyłączony, a we Viewport Configuration jakoś nie mogę znaleźć ustawień rozdzielczości tekstur.
Kuki26 Napisano 4 Kwiecień 2012 Napisano 4 Kwiecień 2012 Zdaję się że Nitrous sam ustawia na max dlatego ta opcja jest nieaktywna :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się