flamaster69 Napisano 23 Marzec 2012 Share Napisano 23 Marzec 2012 Czołem, mam problem, blueprinty w viewportach mają straszną pikselozę. Ustawiłem co trzeba w customize-preferences-viewports-device configuration tak jak to znalazłem na googlach, ale nie ma to skutku, nawet po restarcie programu. 3ds max 2011 Co jest grane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 23 Marzec 2012 Share Napisano 23 Marzec 2012 Pokaż screena z ustawień i z viewportu. Może coś pominąłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dynamico Napisano 25 Marzec 2012 Share Napisano 25 Marzec 2012 A jakiej rozdzielczości blueprinty? Bo mały obrazek niezależnie od innych ustawień zawsze pozostanie mały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ApaczoS Napisano 25 Marzec 2012 Share Napisano 25 Marzec 2012 Menu Views>Show materials in viewports as>Hardware Display with Maps Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ajgor Napisano 25 Marzec 2012 Share Napisano 25 Marzec 2012 A że ja się tak przykleję z pytankiem... Czy w nowym Maxie dla Nitrous są jakieś ustawienia tekstur we viewporcie? Bo Configure Driver jest w ogóle wyłączony, a we Viewport Configuration jakoś nie mogę znaleźć ustawień rozdzielczości tekstur. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kuki26 Napisano 4 Kwiecień 2012 Share Napisano 4 Kwiecień 2012 Zdaję się że Nitrous sam ustawia na max dlatego ta opcja jest nieaktywna :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się