Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Hej!

 

Od dawna nie gościłem w tym dziale, dzisiaj mnie skłoniła do tego jedna z prac na uczelnie jaką wykonuje w tym semestrze. Będzie to krótka animacja o misiu i jego dwóch kumplach, w trójkę będą odgrywać krótkie sceny w teatrze jako ...

 

Poniżej pierwszy testowy render głównej postaci.

 

Pozdrawiam,

Artur

 

misiob.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

 

Pozdrawiam,

Artur

Edytowane przez max_1989

  • Odpowiedzi 15
  • Wyświetleń 2,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

kroczek do przodu z główną postacią. Powoli staram się ogarnąć w całość bryłę, po czym dodaje detale. Na tę chwile model głowy zbliża się ku końcowi.

 

misio4.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

iii siatka.

 

misio4wire.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Edytowane przez max_1989

Napisano
  • Autor

Dzięki Panowie za odpowiedzi :).

 

wingcuteangel - dzięki postaram się podtrzymać zainteresowanie :).

Xiz0r - dzięki za miłe słowa, postaram się nie zawieść.

plasti - dzięki, futro będzie :). jednak zobaczymy jak to wyjdzie finalnie, jest duże prawdopodobieństwo na realne przeliczenie późniejszych animacji z dużym detalem, więc póki co powiedzmy, że ograniczeń nie ma :).

 

a skoro już odpisuje to i wrzucę postęp nad misiem. Obecnie pracuje sobie nad eleganckimi mokasynami z białej skóry. Wkrótce więcej detalu, również na reszcie. Kolejnym krokiem mapowanie ... zbrush i komplet tekstur. Mam piękny plan aby to zrobić w tym tygodniu, aby następny poświęcić na rig.

 

misio5.th.jpg

 

Ciekaw jestem co myślicie, co byście dodali? Jest to właściwie mój pierwszy design postaci, czasu niewiele - a pozostały jeszcze dwie postacie główne + pewne poboczne, tylko zarysy. Chciałbym do trzech miesięcy zamknąć cały projekt, pracy wiele a każdy sensowny komentarz jest tu w stanie pomóc :).

Edytowane przez max_1989

Napisano

Kubuś Puchatek Gone Baaad! Dodałbym łańcuch na kark (gruby z ogrodzenia), dziarę na szyję, zegarek sportowy elektorniczny, kolczyk w ucho, kaptur do bluzy (bluza ze "znanym" logotypem, "Pumax" na przykład), okulary przyciemniane, fajkę w gembę jak już wczesniej pokazałeś - opcji jest dużo.

 

Dresów są rożne rodzaje, "elegancik" wyżelowany, albo "twardziel" ogolony na przysłowiową pałę. Z misiem ciężko będzie coś takiego zrobić, można by go owłosić na ramionach i na klacie (rozciągnięta koszulka wyłażące spod niej owłosienie), dodać pot na koszulce, będzie bardziej męsko.

Edytowane przez Pawlito

Napisano
  • Autor

Dzięki kosi, muszę jeszcze kilka słów powiedzieć o samym charakterze postaci. Atrybuty dresiwa które podałeś będą przydatne ale w opcji jego kolegów - chamów. Sam niedźwiadek będzie takim dresem trochę z przypadku, tak jak ten przyjazny rekin z "Gdzie jest Nemo". W jego charakterze trzeba pokazać, że stara się odejść od pierwotnych założeń religii osiedlowej. Na tle kolegów, ma być tym inteligentnym, który stara się być elegancki no ale nie wychodzi, a przez starania tworzy się coś śmiesznego jak białe mokasyny na spektaklu :).

 

Jeszcze raz dzięki za ciekawe opcje kosi, na pewno część z nich wykorzystam :).

Edytowane przez max_1989

Napisano

Jeżeli intelektualista, to okulary, "prawdziwy" dres nigdy się tym nie zhańbi ;] Może smutny wyraz twarzy byłby odpowiedni, pokazujący zmartwienie nad losem jego przygłupich kolegów i przy okazji swoim , oni z kolei mogą być uśmiechnięci, zadowoleni z siebie. A taką próbę nieudolnego odejścia od kultu dresa mogłaby być np. elegancka marynarka nałożona na bluzę z kapturem.

 

Aha, jeszcze przypomniały mi się trzy atrybuty "pięknego kawalera", a są to skóra, fura i fryzura/komóra, więc jak widzisz możliwości jest wiele.

Napisano

Siemka max :) Mała sugestia z mojej strony - przesunąłbym nieco uszy w stronę czoła, sprawiałoby to lepsze wrażenie wizualne IMO.

 

Ps. Czekam na dalszy postęp nad pracką, bo zapowiada się fajnie. Pozdr. ;) !

Napisano
  • Autor

Witam Panie i Panowie,

 

Działam nieustannie, mając czasu niewiele, staram się ogarnąć całą scenę i tak się to przedstawia na chwilę obecną.

 

18665620.th.jpg

 

viewportv.th.jpg

 

test1at.th.jpg

 

Dzięki za komentarze i uwagi to naprawdę pomaga i zachęca do dalszej pracy ! :). Sporo dobrych pomysłów z Twojej strony Kosi przyleciało, odwdzięczam się tym czym mogę, czyli Rep+. Kojott, stestuje jutro z uszami i się zobaczy która wersja będzie lepsza.

 

Jeszcze raz dzięki za pomysły, dobre słowo iiii czekam na dalsze komentarze z uwagami. Termin króciutki plan taki aby skończyć do końca czerwca, chociażby kilkunasto sekundową animacje.

 

Artur.

Edytowane przez max_1989

Napisano

Bardzo fajna stylistyka, jest schludnie i z temperamentem; jeśli ma być troszeczkę retro dodałbym gdzieś grzebyk za paskiem i może przenośne radyjko tranzystorowe. Ponieważ jednak nie znam scenariusza, mogę zupełnie nie trafić z sugestiami.

 

Powodzenia!

Napisano
  • Autor

Wrzucam próbny render, nadal bez tekstur, futerek ... Ciekaw jednak jestem co myślicie o samym oświetleniu?

Co do samej koncepcji, wszystkie postacie poboczne tj. te poza trójką głównych bohaterów będą miały czarne tekstury, w momencie interakcji z zuchami będą jednak przekształcać się w postacie z kolorem.

 

Jako ciekawostkę dodam, że będą podłożone dialogi jakie nagram ze znajomymi - miejmy nadzieję, że nie zepsuje to całego efektu.

 

 

23tgxao.jpg

 

iii taka postać zrobiona na szybko wczoraj wieczorem. in progress

baty.th.jpg

 

 

mookie - Dzięki mookie, z radyjkiem niestety nie bardzo przejdzie, to będzie właściwie jedyne ujęcie i ciężko bedzię tutaj upchać jeszcze ten element :). ale pomysł do wykorzystania na przyszłość, z kolei z grzebykiem myślę, że wykorzystam, także dzięki :).

Edytowane przez max_1989

Napisano
  • Autor

Papa Pio, to jakieś niedorobione koncepty 3d :).

 

Do ekipy dołącza Belmondo, w wersji koncepcyjnej.

 

fyk974.jpg

 

iii progress nad modelami:

71k8rt.jpg

1znah3n.jpg

Edytowane przez max_1989

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności