rzubr Napisano 6 Maj 2012 Napisano 6 Maj 2012 Witam,to moja pierwsza praca w Finished Works. Mam nadzieje ze sie przyjmie i nie zakloci poziomu Galerii. Komentarze mile widziane,serdecznie pozdrawiam! 3dmax/Vray/Photoshop.
jahred6 Napisano 6 Maj 2012 Napisano 6 Maj 2012 Wszystko fajnie. Ja osobiście przyczepiłbym się do kolorystyki i do ujęć - nie prezentują mebla tak jak trza :) Również wydaje mi się że punktowe światło nad leżanką będzie raziło delikwenta, jestem nieomal pewny. Materiał poduszek zrobiłbym dla kontrastu matowy, może włochaty lekko, tak to wszystko się błyszczy.
Lucek Napisano 7 Maj 2012 Napisano 7 Maj 2012 Render nie najciekawszy i niespecjalnie powalający, ale projekt jest kozacki - kojarzy mi się ze statkiem kosmiczym;) To twój projekt czy czyjś?
Logos Napisano 8 Maj 2012 Napisano 8 Maj 2012 No no coraz lepiej ale te białe paski okropne ;) Dasz większe rendery?
Orangegraphics Napisano 8 Maj 2012 Napisano 8 Maj 2012 najważniejsze to pokazuj produkt który chcesz zaprezentować, a nie podłogę i ściany jak w dwóch pierwszych ujęciach, wyprostuj kadry:) wieczorne dużo za ciemne ujęcie. projekt, model i materiały wydają się być serio fajne, więc dopracuj oświetlenie i kadry:)
MPająk Napisano 9 Maj 2012 Napisano 9 Maj 2012 Witam, Projekt szafki ciekawy, ale jego prezentacja słaba. Można pomijając gusty pod względem kolorystycznym, ale kadry są mało ciekawe - nie dopracowane. pozdrawiam MarcinP
gutekfiutek Napisano 9 Maj 2012 Napisano 9 Maj 2012 W 2 pierwszych ujęciach szafka zajmuje jakieś 25% obrazka. Poza tym kadry jakieś takie wrażenie pustki i sterylności sprawiają. Projekt jest super, tylko za bardzo nie jest pokazany. Ja bym chciał troszkę więcej detali zobaczyć, a nie mogę. Bo albo za małe na obrazku albo jakieś dziwne trudne do umiejscowienia kąty. To ujęcie ze światłami (w środku na drugim obrazku) nic nie wnosi - może poza lens flarą. Po co robić ujęcie oślepiających reflektorków? Zresztą takie lens flary chyba nie powinny być takie ostre, btw. Takie idealnie jak brzytwa ostre to na Amidze popularne były:) No i za ciemne ujęcie nocne jak ktoś wspomniał. Chyba za małe odbicia GI jak dla mnie. Znaczy GI w stosunku do direct lightów za słabe.
rzubr Napisano 14 Maj 2012 Autor Napisano 14 Maj 2012 (edytowane) Czesc,dzieki wszystkim za szczere opinie i ciekawe sugestie! Lucek : Dzieki!Jest w stuprocentach moj,bazowany na moim poczuciu wygody :) . Logos : Dzieki za opinie,masz w zupelnosci racje-paski sa tu niepotrzebne :) .Tak wrzucam ponizej ,btw. nie jestem pewien czy nie powinny wyladowac w WIP'ie.. Xiz0r :Odrzucilem wieczorna wersje,narazie nie potrafie wydobyc ciekawego i przytulnego klimatu jaki zwykle jest wieczorem ,zamieszczam wiec wyprostowane kadry . MPająk : Kolorystyka nie jest oryginalna , ale opieralem ja o palete znanym nam wszystkim gum balonowych , haha . Wiem , to nie brzmi dobrze :) . gutekfiutek : Dzieki za opinie ! Edytowane 14 Maj 2012 przez rzubr
Orangegraphics Napisano 20 Maj 2012 Napisano 20 Maj 2012 dużo lepiej to wygląda, ale balans bieli mocna psuje odbiór tutaj tak na szybko o co mi chodzi, mam nadzieję że nie masz nic przeciwko:
rzubr Napisano 20 Maj 2012 Autor Napisano 20 Maj 2012 Nie,skad nie mam nic przeciwko:) Dzieki,juz chyba zrozumialem:)
Rekomendowane odpowiedzi