Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Jestem studentem architektury i moja przygoda z 3ds-maxem dopiero sie zaczyna dlatego zwracam sie z proźba do bardziej doświadczonych użytkowników o rady odnośnie nauki. Przez ostatni miesiąc zrobiłem sporo tutoriali i w radze sobie już z modelowanie problemem jest nadal dla mnie teksturowanie i oświetlenie w renderze. Domyślnei chciałbym renderować używając v-raya. Polecilibyście jakieś materiały z których mógłbym ogarnąć te zagadneinia, z czego wy się uczyliście ? bardzo prosze o pomoc

• Odpowiedzi 15
  • Wyświetleń 3,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Kup Vray complete guide. Chociaż prawie to samo jest dostępne pod F1 albo na stronie vraya.

Napisano

a jakie tutoriale?? coś konkretnego godne polecenia?

Napisano

ja jednak wole praktyczną naukę, odbieram modelowanie jak matme czy rysunek nie nauczę się go z książek tylko z praktyki i pracy

Napisano

miałem nadzieje ze ktos poleci mi jakis tutorial..

Napisano

nie wiem czy zauważyłeś, ale tutaj dyskutuje się o koko euro a nie o grafice.

Idz na zagraniczne fora, tych tutaj zostaw z ich koko...

Napisano

hubert1602 - no jak się uczysz modelowania to F1, no a jak lubisz wiedzieć ( a nie tylko wykonywać polecenia krok po kroku ) co robisz to Vray CG jest dla ciebie.

Co do tutków to wpisz w google Vray Tutorial, wyskoczy ci tego całe mnóstwo, większość po prostu opisuje to samo tylko w inny sposób.

Chrupek3D - jednym z tych tutaj jestem ja, a mam w d.... euro koko, a jak ktoś nie ma to też jest spoko.

Napisano

Na samych tutorialach daleko nie zajedziesz. Sprawdzałeś co ta książka zawiera? Czy ci się po prostu nie chciało i oczekujesz od nas abyśmy podali ci wszystko na tacy i poprowadzili za rączkę? Czy tak ciężko poszukać w googlach, vray tutorials, 3ds max best tutorials, vray architecture tutorials itp? Czy już nawet na stronie vraya zajrzeć do helpa? Wszystko jest opisane każda funkcja + przykłady.