Napisano 13 Listopad 200420 l najbardziej to raza opony - za jasne, felgi - za plastikowe, hamulce - zbyt jednolity kolor dodaj jakies napisy, tarcze - za malo detali, a tak pozatym to troche dresiarski :P
Napisano 13 Listopad 200420 l narazie spoko tylko opony i felgi jak wyżej detali troche dorób i bedzie dobrze. pozdr
Napisano 30 Styczeń 200520 l Autor po dluzszej przerwie postanowilem skonczyc moje GTO narazie jest tak no i mam male pytanie jakiego materialu uzyc do zaznaczonych czesci??
Napisano 30 Styczeń 200520 l jak to jakiego materiału użyć ?? - jak najlepszego !!!!! :D pozatym mógłbyś włączyć aa
Napisano 30 Styczeń 200520 l Autor javor napisał: jak najlepszego !!!!! tyle ze janie wiem z czego sie te czesci robi :D:D a aa wlacze jak to nie beda robocze rendery ;]
Napisano 31 Styczeń 200520 l Autor jeszcze jakbym wiedzial jak sie włókno weglowe robi ;d to bym byl szczesliwy
Napisano 31 Styczeń 200520 l No tak jak cement - woda, piasek, zaprawa ;). Joke :P. Poszukaj na necie materialow :).
Napisano 31 Styczeń 200520 l na 3d total w Project Overwiev jest tutek Nissan Skyline i tam jest pokazane jak to zrobic; pozdro
Napisano 2 Luty 200520 l super ten mateial wyglada! jak wlokno weglowe :D hmm taki sam efekt bys mial nie dajac zadnego materialu ttylko czarny kolor.. nie jest zle ale skoro mowiles ze chcesz niec wlookno weglowe to powiem ze wcale nie wyglada ;)
Napisano 2 Luty 200520 l ja powiem tak : model widziałem jakieś 6 miesiecy temu chyba, i bardzo mi sie spodobał, taki sam vinylek widziałem w gt2 tyle że zielony, model jest git, ale do materiału to sie przyczepie :P porób troche nad nim, może cos lepszego wyjdzie, a i jakbys mógł to daj jaśniejsze podłoże i wieksze rozdziałki - chyba że sprzęt nie pozwala :( pozdro, szacun ziom i wogóle nara ;)
Napisano 2 Luty 200520 l Autor hmm material "wlokna" taki nie zostanie ;] mam nadzieje jak nie bede wiedzial jak mam go zrobic to obawiam sie ze chyba se w leb strzele:>
Napisano 12 Luty 200520 l Autor problem w tym ze jak dam na samochod to to juz tak fajnienie wyglada jutro zapodam rendera, teraz ide spac
Napisano 13 Luty 200520 l weź włącz następnym razem AA bo od tych "ząbków" to mnie normalnie oczy bolą, rendery robisz z jakiegoś dziwnego ujęcia (tzn. masz źle światło ustawione do ujęcia ), tak że te materiały wyglądają strasznie brzydko chociaż może wcale takie nie są , szczególnie na ostatnim renderze te felgi wyglądają na chromowane no i ten carbon z lekka blady chociaż na kuli wygląda ładnie; ogólnie ładny model ale materiały i kompozycja psują wszystko
Napisano 14 Luty 200520 l Autor mam nie lada problem z kompozycja w scenie ;] ale walcze z tym ;] moze jutro beda jakies tego efekty, tymczasem musze sie zabrac za referata z chemii ;]
Napisano 14 Luty 200520 l wymień koła na jakieś dokładniejsze (czyt. lepiej wymodelowane) a odrazu bedzie lepiej ;)
Napisano 14 Luty 200520 l Ładnie ci to idzie ale te felgi wymień na serio ;). No i mam nadzieje, że tego napisu puma nie będzie. p.s. jak kurcze robi się miniaturkę obrazka przy temacie w głownym dziale?
Napisano 17 Luty 200520 l idz do najblizej wulkanizacji opon, i obejrzyj sobie bieznik, 1st. to jakas nowa technika ze sie robi opony wklesle a nie wypukle? A sam bieznik to chyba sie na oponach od ciagnika wzorowales? ;), a serio to zabieraj sie za nowa opone, bo z tej juz nic nie bedzie (za szerokie rowki, za glebokie)
Napisano 18 Luty 200520 l niezły model, charakterystyka wprost ze starego Gran Turismo 2, super pozdro
Napisano 18 Luty 200520 l niestety bieżnik opony bardziej sie nadaje na teren niż na asfalt, jednym słowem możesz je sobie zostawić jak bedziesz robił hammera pozdro
Napisano 1 Marzec 200520 l niezły model, jednak, dwie rzeczy jakie mnie niepokoją, to ta mapa HDRI, no i kilka bugów, które zauważyłem, albo tak po prostu odbija się mapa, jeden z błędów znajduje się na przednim nadkolu, drugi na masce, jeżeli to błędy to popraw je koniecznie, ni i jeszcze jedno, przekręć trochę któreś z kół, żeby nie stały w identycznych pozycjach :) pozdro
Napisano 1 Marzec 200520 l Autor o jakie bugi dokladnie chodzi? jesli chodzi o maske to chodzi Ci o to czarne odbicie w poblizu szyby??:> (w rogu) a jesli chodzi o nadkole to chyba slepy jestem bo nie widze nic tam :> BTW. znacie moze jakis przepis na dobry material fellgi?? :>
Napisano 5 Marzec 200520 l jak dla mnie to te fele wogóle nie pasują do tego autka. Ale jeżeli mają zostać to złote lepsze ewentualnie srebrne ale bardziej alumniowe a nie chrom.
Napisano 5 Marzec 200520 l Autor wzorowalem sie na tych ;] zobaczylem ze sa w GTO wiec sie dlugi nie zastanawialem i chyba w pewnym stoponiu moje sa podobne do tych :D
Napisano 5 Marzec 200520 l KraZ, konretnie to chodzi mi o tę plamkę przed przednim nadkolem, ale to chyba jednak tak mapa się odbija od powierzchnii samochodu, felgi są dobre, są nawet bardzo podobne, prawie identyczne, bo na pewno nie będą idealnie takie same, auto super, ponownie apeluje o przekręcenie jednego z kół pozdro
Napisano 6 Marzec 200520 l Autor zapomnialem przekrecic :D przy nastepnym renderze juz beda przekrecone ;]
Napisano 7 Marzec 200520 l Autor ze skreconymi kolami :> teraz zaczynam myslec nad tym w jakie tlo mam go wrzucic :>
Napisano 7 Marzec 200520 l Kraz--> nie wiem czy dobrze zrozumialem ale chodzi Ipshinoda mial na mysli nie skret i/lub (niepotrzebne skreslic):P obrot kola aby felgi nie byly w tych samych pozycjach bo to sztucznie wyglada... POZDRAWIAM
Napisano 8 Marzec 200520 l tak właśnie tak, dzięki MohSETH KraZ - chyba dach jest trochę krzywy pozdro
Napisano 11 Marzec 200520 l Autor taka mala proba "fotomontazu" :]] wiem ze kompozycja jest do bani i auto za ciemnie,ale chodzilo mi o to zeby sprawdzic czy cos sie nie skaszani ;]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto