Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam pewien pomysł tylko nie wiem do końca jak go zrealizować jak najmniejszym kosztem czasowym.

Chodzi o to, żeby "wskaźnik" wyginał się po każdym kontakcie z "dzyndzelkami" umieszczonymi na kole fortuny.

Myślę, że Reactor byłby dobrym rozwiązaniem, jednak jak ustawić wyginanie się "wskaźnika"

Macie jakieś propozycje, rady?

Dzięki z góry za odpowiedzi.

kolofortuny.jpg

 

 

Uploaded with ImageShack.us

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Świetna myśl :) Tylko słabo znam Flex, możesz mi doradzićjak ustawić ten modyfikator aby obiekt reagował na "dzyndzle"? ewentualnie jakiś tutorial, cięzko znaleźć..

Napisano

Emm... Obojętnie jaki silnik fizyczny passive rigib body na te cilindry(pozwala je animować) i aktive rigib body na dzyndzla z constrainem na odpowiednia oś obrotu dla dzyndzla ;) To chyba najmniej klikania, by było. Rady ogólne, nie znam dobrze maxa, ale tak bym zrobił na każdym sofcie.

Napisano

dał by rade ktoś bardziej objaśnić? Bo staram się zrozumieć, ale średnio wychodzi.. myślałem też czy by nie zrobić kości do dzyndzla, i w reaktorze sie pobawić

Napisano

Gdybyś wyrażał się pełnym zdaniem zamiast dublować posty na pewno ktoś by ci odpowiedział. Sam nie bardzo czaję czym są kości do dzyndzla.

Napisano

No to bardzo proooooooosto... Nie znam maxa, wiec musisz nakliknąć na każdy cylinder, ale uwaga tu przeszkoda nie osobno ale razem, potem nadajesz na niego passive rigib body czyli rigib body, który nie ma velonicity czyli nie działają na niego żadne siły. oczywiscie ufam iż cylindry są sparentowane to koła tak, że jeśli koło sie rusza to ruszają sie i cylindry, koło porusza się ze stale zmniejszającą sie prętkością czyli wystarczy do jego animacji krzywa na key'ach, ale zostaje nam nieszczęsny dzyndzel ma się on poruszać według osi obrotu na dole, ale jeśli ustawimy na nim rigib bogy to poleci w... no w każdym razie gdzieś, więc musimy ręcznie do niego ustalić rigib body za pomocą jakieś obiektu null czy zwykłej kulki ustawionej w odpowiednim miejscu

  • Confused 1
Napisano
więc musimy ręcznie do niego ustalić rigib body za pomocą jakieś obiektu null czy zwykłej kulki ustawionej w odpowiednim miejscu

 

i właśnie ten moment mi leży od początku

Napisano

zobacz ten tutorial

ja go ostatnio wykorzystałaem,

tylko dużo łatwiej założyć flexa na linię niż na obiekt

dlatego zrób go na linii a potem na wskaźnik dodaj modyfikator skin a jako kość daj tą linię

  • Confused 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności