oczymufasy Napisano 17 Czerwiec 2012 Napisano 17 Czerwiec 2012 Witam, mam pewien pomysł tylko nie wiem do końca jak go zrealizować jak najmniejszym kosztem czasowym. Chodzi o to, żeby "wskaźnik" wyginał się po każdym kontakcie z "dzyndzelkami" umieszczonymi na kole fortuny. Myślę, że Reactor byłby dobrym rozwiązaniem, jednak jak ustawić wyginanie się "wskaźnika" Macie jakieś propozycje, rady? Dzięki z góry za odpowiedzi. Uploaded with ImageShack.us
oczymufasy Napisano 17 Czerwiec 2012 Autor Napisano 17 Czerwiec 2012 Świetna myśl :) Tylko słabo znam Flex, możesz mi doradzićjak ustawić ten modyfikator aby obiekt reagował na "dzyndzle"? ewentualnie jakiś tutorial, cięzko znaleźć..
Pawelkos Napisano 17 Czerwiec 2012 Napisano 17 Czerwiec 2012 Mozesz tez sprobowac z Clothem albo bend polaczony wire parameters z obrotami kola
legomir Napisano 17 Czerwiec 2012 Napisano 17 Czerwiec 2012 Emm... Obojętnie jaki silnik fizyczny passive rigib body na te cilindry(pozwala je animować) i aktive rigib body na dzyndzla z constrainem na odpowiednia oś obrotu dla dzyndzla ;) To chyba najmniej klikania, by było. Rady ogólne, nie znam dobrze maxa, ale tak bym zrobił na każdym sofcie.
oczymufasy Napisano 17 Czerwiec 2012 Autor Napisano 17 Czerwiec 2012 dał by rade ktoś bardziej objaśnić? Bo staram się zrozumieć, ale średnio wychodzi.. myślałem też czy by nie zrobić kości do dzyndzla, i w reaktorze sie pobawić
Lucek Napisano 17 Czerwiec 2012 Napisano 17 Czerwiec 2012 Gdybyś wyrażał się pełnym zdaniem zamiast dublować posty na pewno ktoś by ci odpowiedział. Sam nie bardzo czaję czym są kości do dzyndzla.
legomir Napisano 17 Czerwiec 2012 Napisano 17 Czerwiec 2012 No to bardzo proooooooosto... Nie znam maxa, wiec musisz nakliknąć na każdy cylinder, ale uwaga tu przeszkoda nie osobno ale razem, potem nadajesz na niego passive rigib body czyli rigib body, który nie ma velonicity czyli nie działają na niego żadne siły. oczywiscie ufam iż cylindry są sparentowane to koła tak, że jeśli koło sie rusza to ruszają sie i cylindry, koło porusza się ze stale zmniejszającą sie prętkością czyli wystarczy do jego animacji krzywa na key'ach, ale zostaje nam nieszczęsny dzyndzel ma się on poruszać według osi obrotu na dole, ale jeśli ustawimy na nim rigib bogy to poleci w... no w każdym razie gdzieś, więc musimy ręcznie do niego ustalić rigib body za pomocą jakieś obiektu null czy zwykłej kulki ustawionej w odpowiednim miejscu 1
oczymufasy Napisano 17 Czerwiec 2012 Autor Napisano 17 Czerwiec 2012 więc musimy ręcznie do niego ustalić rigib body za pomocą jakieś obiektu null czy zwykłej kulki ustawionej w odpowiednim miejscu i właśnie ten moment mi leży od początku
Wirnik Napisano 18 Czerwiec 2012 Napisano 18 Czerwiec 2012 zobacz ten tutorial ja go ostatnio wykorzystałaem, tylko dużo łatwiej założyć flexa na linię niż na obiekt dlatego zrób go na linii a potem na wskaźnik dodaj modyfikator skin a jako kość daj tą linię 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się