Napisano 24 Czerwiec 201212 l Dla mnie bomba, brakuje mi troche mocnego refleksu na głównym szkiełku, co by dodało trochę akcentu ze w ogóle tam jest. Naprawdę super !
Napisano 24 Czerwiec 201212 l IMO projekt bardzo ok, ale jest parę niedociągnięć jak np. antyaliasing i dziwna kompresja tła.
Napisano 24 Czerwiec 201212 l Bardzo fajnie. Szkoda tylko ze metal od dołu nie łapie żadnych blików. Też kanciastość mniejszych tarcz rzuca się w oczy. Pasek dopoki sie nie powiekszy obrazka, wyglada super, ale przy pełnej rozdzielczości brakuje mu bumpa. Fajnie nić zrobiłeś. Troche brakuje AO i gamme bym troche podciagnal w strone wiekszego kontrastu.
Napisano 25 Czerwiec 201212 l No jesli robisz to do portfolio to masz czas zeby to dopracowac bo jest co. Pierwsze co mi sie rzucilo w oczy to kanciastosc wynikajaca z malej liczyb polygonow, shader paska tez przydaloby sie dopracowac, teraz wyglada jak sama textura diffuse, to samo nici, mozesz je spokojnie wymodelowac, bo teraz wygladaja jak male kielbaski. Przydaloby sie troche wiecej swiatla, szczegolnie na szkielku i na dole korpusu, kolejna rzecz to noise na czarnych skazowkach (rozumiem ze po prostu chciale skrocic czas renderu i to niskie ustawienia) oraz ostatnia rzecz to slabe AA. Jak mowilem jesli robisz to do portfolio to masz czas na to, wiec warto jeszcze nad tym posiedziec ;)