Skocz do zawartości

Obiekt 3d: zegarek fossil


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Bardzo fajnie. Szkoda tylko ze metal od dołu nie łapie żadnych blików. Też kanciastość mniejszych tarcz rzuca się w oczy.

Pasek dopoki sie nie powiekszy obrazka, wyglada super, ale przy pełnej rozdzielczości brakuje mu bumpa.

Fajnie nić zrobiłeś. Troche brakuje AO i gamme bym troche podciagnal w strone wiekszego kontrastu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jesli robisz to do portfolio to masz czas zeby to dopracowac bo jest co. Pierwsze co mi sie rzucilo w oczy to kanciastosc wynikajaca z malej liczyb polygonow, shader paska tez przydaloby sie dopracowac, teraz wyglada jak sama textura diffuse, to samo nici, mozesz je spokojnie wymodelowac, bo teraz wygladaja jak male kielbaski. Przydaloby sie troche wiecej swiatla, szczegolnie na szkielku i na dole korpusu, kolejna rzecz to noise na czarnych skazowkach (rozumiem ze po prostu chciale skrocic czas renderu i to niskie ustawienia) oraz ostatnia rzecz to slabe AA. Jak mowilem jesli robisz to do portfolio to masz czas na to, wiec warto jeszcze nad tym posiedziec ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności