Simple_man Napisano 24 Czerwiec 2012 Share Napisano 24 Czerwiec 2012 Robota do portfolio. [ATTACH=CONFIG]86606[/ATTACH] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NV Napisano 24 Czerwiec 2012 Share Napisano 24 Czerwiec 2012 Dla mnie bomba, brakuje mi troche mocnego refleksu na głównym szkiełku, co by dodało trochę akcentu ze w ogóle tam jest. Naprawdę super ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucek Napisano 24 Czerwiec 2012 Share Napisano 24 Czerwiec 2012 IMO projekt bardzo ok, ale jest parę niedociągnięć jak np. antyaliasing i dziwna kompresja tła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deshu Napisano 24 Czerwiec 2012 Share Napisano 24 Czerwiec 2012 Bardzo fajnie. Szkoda tylko ze metal od dołu nie łapie żadnych blików. Też kanciastość mniejszych tarcz rzuca się w oczy. Pasek dopoki sie nie powiekszy obrazka, wyglada super, ale przy pełnej rozdzielczości brakuje mu bumpa. Fajnie nić zrobiłeś. Troche brakuje AO i gamme bym troche podciagnal w strone wiekszego kontrastu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 25 Czerwiec 2012 Share Napisano 25 Czerwiec 2012 No jesli robisz to do portfolio to masz czas zeby to dopracowac bo jest co. Pierwsze co mi sie rzucilo w oczy to kanciastosc wynikajaca z malej liczyb polygonow, shader paska tez przydaloby sie dopracowac, teraz wyglada jak sama textura diffuse, to samo nici, mozesz je spokojnie wymodelowac, bo teraz wygladaja jak male kielbaski. Przydaloby sie troche wiecej swiatla, szczegolnie na szkielku i na dole korpusu, kolejna rzecz to noise na czarnych skazowkach (rozumiem ze po prostu chciale skrocic czas renderu i to niskie ustawienia) oraz ostatnia rzecz to slabe AA. Jak mowilem jesli robisz to do portfolio to masz czas na to, wiec warto jeszcze nad tym posiedziec ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi